Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- Susie one
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Derk, dat ziet er goed uit.
Ik ben benieuwd naar de werkelijkheid.
Ik ben benieuwd naar de werkelijkheid.
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Morgen gaat Tix.nl een hele boze klant aan de telefoon krijgen!
Wat een belachelijke service!
Ik boek een vlucht voor 75 euro, de tweede pagina komt er extra geld bij voor een fee onder het mom '' dit is je receipt ''. De pagina erna komt er nog 19.00 administration fee bij, naast de customer charge. Ik krijg een e-mail en moet nog m'n paspoortgegevens doorgeven. Onhandig, maar goed ik doe het maar. En vergeet niet de 8,00 die ze voor creditcard-betalingen in rekening brengen.
Nu heb ik alles geboekt, ik heb Tix.nl mijn volle 95 euro gegeven en als ik inlog staat er dat ik niets heb geboekt. Ik kon gisteren wel bij Virgin America boeken.
Ik kan nu niet meer inloggen op Virgin America.com en heb hen dus gebeld. Wat zij mij zeggen is dat Tix.nl hen nooit heeft betaald voor mijn vluchten. Laatste keer dat ik via deze website boek want het heeft me een hele lijst aan irritaties opgeleverd. En denk maar niet dat je Tix.nl op zondag kunt bellen, terwijl ze bij Virgin America al om 3 uur 's nachts klaar zitten voor me!
Nog zo iets.. waar is de 20 euro voucher die mij beloofd werd?????
Derk

Ik boek een vlucht voor 75 euro, de tweede pagina komt er extra geld bij voor een fee onder het mom '' dit is je receipt ''. De pagina erna komt er nog 19.00 administration fee bij, naast de customer charge. Ik krijg een e-mail en moet nog m'n paspoortgegevens doorgeven. Onhandig, maar goed ik doe het maar. En vergeet niet de 8,00 die ze voor creditcard-betalingen in rekening brengen.
Nu heb ik alles geboekt, ik heb Tix.nl mijn volle 95 euro gegeven en als ik inlog staat er dat ik niets heb geboekt. Ik kon gisteren wel bij Virgin America boeken.
Ik kan nu niet meer inloggen op Virgin America.com en heb hen dus gebeld. Wat zij mij zeggen is dat Tix.nl hen nooit heeft betaald voor mijn vluchten. Laatste keer dat ik via deze website boek want het heeft me een hele lijst aan irritaties opgeleverd. En denk maar niet dat je Tix.nl op zondag kunt bellen, terwijl ze bij Virgin America al om 3 uur 's nachts klaar zitten voor me!
Nog zo iets.. waar is de 20 euro voucher die mij beloofd werd?????
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
---Mark Twain
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Bij ons ging alles zonder probleem en dat van die costumer charge die staat er al bij voor je het veld met je gegevens invult en inderdaad als je door klikt komt er nog boekingskosten bij,wij hebben er voor gekozen om deze kosten voor lief te nemen, de ticktes waren dan nog steeds goedkoper dan ergens anders.
Je had ook met Ideal kunnen betalen dat kost niks extra of de boeking af kunnen breken.
Maar heb je het e-ticket al gehad?
Je had ook met Ideal kunnen betalen dat kost niks extra of de boeking af kunnen breken.
Maar heb je het e-ticket al gehad?
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
iDeal heb ik ook gedaan maar ik vind het belachelijk dat je per pagina meer geld moet gaan uitgeven.
Ik heb een e-ticket met een confirmation code maar heb er niets aan want Virgin America heeft alles gecancelled omdat ze het geld niet hebben. Ik vind dat als ik heb betaald en een reservation number heb ontvangen ik gewoon m'n product moet krijgen.
Derk
Ik heb een e-ticket met een confirmation code maar heb er niets aan want Virgin America heeft alles gecancelled omdat ze het geld niet hebben. Ik vind dat als ik heb betaald en een reservation number heb ontvangen ik gewoon m'n product moet krijgen.
Derk
---Mark Twain
---Mark Twain
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er is inderaad iets fout gegaan, maar zoals ik al schreef, je kiest er zelf voor om met tix in zee te gaan.
Helaas vragen bijna al dit soort sites een costumer charge en boekingskosten, kijk maar eens bij WTC.
Maar ik snap wel dat je boos bent, zeker nu het gecanceld is door Virgin America.
Helaas vragen bijna al dit soort sites een costumer charge en boekingskosten, kijk maar eens bij WTC.
Maar ik snap wel dat je boos bent, zeker nu het gecanceld is door Virgin America.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die prijs kies ik inderdaad zelf voor, maar haalt niet weg dat ik hun prijsbeleid belachelijk vind. Het meest boze ben ik over het feit dat ik hen betaald heb en mijn product niet krijg. Ik weet niet wat ik hier tegen kan maken dus ik denk na wat ik morgen tegen ze zal zeggen
.
Derk

Derk
---Mark Twain
---Mark Twain
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat is wel heel vervelend Derk. Zou dan zelf ook geen vertrouwen meer hebben in zo'n site als ze niet gelijk jouw ticket aan Virgin America betaald hebben. Jij bent er nu de dupe van en je moet maar afwachten of er nog zo'n aanbieding voorbij komt. Je zou natuurlijk kunnen voorstellen (meer eisen) dat ze alsnog dat ticket bij Virgin America voor je regelen. Is die prijs dan inmiddels hoger dat zij die extra kosten voor rekening nemen.Grandu schreef:Ik kan nu niet meer inloggen op Virgin America.com en heb hen dus gebeld. Wat zij mij zeggen is dat Tix.nl hen nooit heeft betaald voor mijn vluchten. Laatste keer dat ik via deze website boek want het heeft me een hele lijst aan irritaties opgeleverd. En denk maar niet dat je Tix.nl op zondag kunt bellen, terwijl ze bij Virgin America al om 3 uur 's nachts klaar zitten voor me!
Ik houd ook niet van die sites die achteraf, als je bijna betalen moet, nog allerhande fees in rekening brengen. Dan betaal ik nog liever ergens anders meer dan via die site te boeken.
Succes morgen, ben benieuwd wat eruit komt.
Roland
En nu mag Derk morgen voor 45 cent per minuut met de 'zeeeeer behulpzame' (spreek uit eigen ervaring) helpdesk bellen, maar allen tussen 09:00 en 17:30!
Ik ben ook ontevreden over tix.nl, ik vind het schandalig dat ze niet ineens de totaalprijs laten zien. En die kosten voor creditcards vind ik ook al totale onzin, airlines zijn in mijn ervaring altijd degenen die de creditcard belasten, niet de boekingbureau's. Tix.nl sluist dit geld zelf door zodat ze wat extra geld kunnen vangen. Je kunt inderdaad met iDeal betalen, maar veel mensen prefereren om met een CC te betalen vanwege de makkelijke dispuutoplossing en de reisverzekeringen van hun kaart, die dus alleen van kracht zijn indien het ticket met de Creditcard zelf is aangeschaft.
Ik ben ook ontevreden over tix.nl, ik vind het schandalig dat ze niet ineens de totaalprijs laten zien. En die kosten voor creditcards vind ik ook al totale onzin, airlines zijn in mijn ervaring altijd degenen die de creditcard belasten, niet de boekingbureau's. Tix.nl sluist dit geld zelf door zodat ze wat extra geld kunnen vangen. Je kunt inderdaad met iDeal betalen, maar veel mensen prefereren om met een CC te betalen vanwege de makkelijke dispuutoplossing en de reisverzekeringen van hun kaart, die dus alleen van kracht zijn indien het ticket met de Creditcard zelf is aangeschaft.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Staat toch op mijn mastercard afrekening gewoon Cheaptickets als ontvanger hoor.
Maar ik heb niet bij tix.nl geboekt omdat:
1) Ik had ook de ervaring dat er per pagina kosten bij kwamen. Bij anderen moet je 1x klikken naar de volgende pagina en zie je gelijk de totale kosten die er bij komen. Al vroeg cheaptickets ook een klein bedrag voor credit card betaling. Dat is nieuw denk ik.
2) Ik heb bij cheaptickets.be geboekt, ze gaan zich in België ook goed in de markt zetten. En als er iets scheelt is het altijd makkelijker een nummer in eigen land te kunnen bellen. Want speciale nummers werken soms niet vanuit buitenland.
Al waren ze inderdaad zelfs met extra kosten toch nog goedkoper.
Maar ik heb niet bij tix.nl geboekt omdat:
1) Ik had ook de ervaring dat er per pagina kosten bij kwamen. Bij anderen moet je 1x klikken naar de volgende pagina en zie je gelijk de totale kosten die er bij komen. Al vroeg cheaptickets ook een klein bedrag voor credit card betaling. Dat is nieuw denk ik.
2) Ik heb bij cheaptickets.be geboekt, ze gaan zich in België ook goed in de markt zetten. En als er iets scheelt is het altijd makkelijker een nummer in eigen land te kunnen bellen. Want speciale nummers werken soms niet vanuit buitenland.
Al waren ze inderdaad zelfs met extra kosten toch nog goedkoper.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vandaag voor €0,45 per minuut gebeld naar Tix.nl. De man scheen het niet leuk te vinden dat ik een opmerking maakte over het tonen van de prijs op de website. Hij zou me kijken wat er gebeurd was en me ''zodadelijk terugbellen''. Ik wacht nog steeds op een telefoontje en ze zijn nu gesloten...
Morgen hang ik als eerste aan de lijn om m'n ticket te krijgen inclusief de 19,00 administratiekosten die ik heb betaald en een vergoeding voor de gemaakte telefoonkosten naar zowel Nederland en de VS.
Derk
Morgen hang ik als eerste aan de lijn om m'n ticket te krijgen inclusief de 19,00 administratiekosten die ik heb betaald en een vergoeding voor de gemaakte telefoonkosten naar zowel Nederland en de VS.
Derk
---Mark Twain
---Mark Twain
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat belooft niet veel goeds Derk. Hopelijk kom je er morgen nog uit. Ben wel benieuwd, zo'n nieuwe aanbieder kan nu laten zien wat ze waard zijn.
Roland
Roland
Misschien ook even melden dat het zo geen goede reclame is op het grootste USAforum 

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ga ik zeker doen en ik blijf ze vervelen totdat ze mij fatsoenlijk hebben behandeld en mijn probleem hebben opgelost. Volgende keer maar weer via de Amerikanen, daar ben ik tot nu toe perfecte service van gewend!
Derk
Derk
---Mark Twain
---Mark Twain
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou terug worden gebeld, niet gebeurd. Een ticket? Niet gezien!
Vandaag heb ik tix.nl gebeld en ze hebben me alleen nog maar bozer gemaakt. Hun antwoord was ''ja meneer dat wordt vandaag geregeld''. Het moet niet vandaag geregeld worden, het had zaterdag geregeld moeten worden! Tix.nl beweert binnen 48 uur een e-ticket te leveren. Mijn reservering werd gecancelled bij Virgin America en na 96 uur heb ik nog steeds geen ticket gezien! Zelfs niet naeen telefoontje naar de helpdesk!
De man aan de telefoon heeft mij behoorlijk boos gekregen. Ik heb gezegd de gemaakte kosten (twee telefoongesprekken van 5-10 minuten voor €0,45 per minuut naar Tix.nl plus een telefoongesprek naar Virgin America op een Amerikaans nummer). Het enige antwoord dat de man kon geven was: ''die keuze heeft u zelf gemaakt dus ik zie niet in waarom wij u dat zouden moeten geven''. Ook schijn ik de €19 voor administratiekosten gewoon te moeten betalen aangezien de administratie gewoon gedaan moet worden, maar dan wel 48 uur te laat zonder het te vermelden. Het enige wat de man mij kon geven was een excuses.
Omdat ik dezelfde man als gisteren aan de lijn kreeg heb ik gevraagd naar een telefoonnummer van een klachtenlijn of van een hoger iemand (bijv. zijn baas). Mijn werd gezegd dat alleen hij de telefoon op zou nemen en hij mij geen andere contactgegevens wil verschaffen. De klachtenlijn heb ik gemaild, een reactie heb ik nog niet ontvangen.
Ik heb daarbij vermeld dat als ze het niet fatsoenlijk oplossen ik mijn beklaag wel zou doen bij iets als Kassa of de Consumentenbond. De reactie van Tix.nl was dat ik moest ophouden met dreigen. Na duidelijk te hebben gemaakt dat dit soort maatregelen tot mijn recht behoorden als klant wanneer het betaalde en beloofde product niet wordt gegeven werd er geantwoord met het bekende antwoord ''maar het ticket komt er toch aan? U maakt zelf de keuze om ons te bellen en deze kosten te maken''.
De man heeft mij toegezegd vandaag (waarom vandaag? Gisteren werd mij beloofd dat ik terug zou worden gebeld wat niet is gebeurd - en nu tevens wordt ontkend. Toch vreemd als die man wel mijn reserveringsnummer herkende).
Ik ben behoorlijk boos op Tix.nl. Misschien overdrijf ik (dat hoor ik graag van jullie?) maar ik vind dat een site met extra hoge kosten, een raar prijsbeleid en 19 euro administratiekosten mij de best mogelijke service moet leveren. Dat is duidelijk niet het geval en ik zou niet weten wat ik nu verder moet doen. Ik heb hard gespaard voor deze reis en wil dat mijn geld goed gebruikt wordt. Daarbij vindt ik recht op vergoeding voor de vertraging en gemaakte kosten. Wat denken jullie?
Derk
PS. Heb op school gebeld en even niet de tijd gehad om het snel over te lezen, excuses.
Vandaag heb ik tix.nl gebeld en ze hebben me alleen nog maar bozer gemaakt. Hun antwoord was ''ja meneer dat wordt vandaag geregeld''. Het moet niet vandaag geregeld worden, het had zaterdag geregeld moeten worden! Tix.nl beweert binnen 48 uur een e-ticket te leveren. Mijn reservering werd gecancelled bij Virgin America en na 96 uur heb ik nog steeds geen ticket gezien! Zelfs niet naeen telefoontje naar de helpdesk!
De man aan de telefoon heeft mij behoorlijk boos gekregen. Ik heb gezegd de gemaakte kosten (twee telefoongesprekken van 5-10 minuten voor €0,45 per minuut naar Tix.nl plus een telefoongesprek naar Virgin America op een Amerikaans nummer). Het enige antwoord dat de man kon geven was: ''die keuze heeft u zelf gemaakt dus ik zie niet in waarom wij u dat zouden moeten geven''. Ook schijn ik de €19 voor administratiekosten gewoon te moeten betalen aangezien de administratie gewoon gedaan moet worden, maar dan wel 48 uur te laat zonder het te vermelden. Het enige wat de man mij kon geven was een excuses.
Omdat ik dezelfde man als gisteren aan de lijn kreeg heb ik gevraagd naar een telefoonnummer van een klachtenlijn of van een hoger iemand (bijv. zijn baas). Mijn werd gezegd dat alleen hij de telefoon op zou nemen en hij mij geen andere contactgegevens wil verschaffen. De klachtenlijn heb ik gemaild, een reactie heb ik nog niet ontvangen.
Ik heb daarbij vermeld dat als ze het niet fatsoenlijk oplossen ik mijn beklaag wel zou doen bij iets als Kassa of de Consumentenbond. De reactie van Tix.nl was dat ik moest ophouden met dreigen. Na duidelijk te hebben gemaakt dat dit soort maatregelen tot mijn recht behoorden als klant wanneer het betaalde en beloofde product niet wordt gegeven werd er geantwoord met het bekende antwoord ''maar het ticket komt er toch aan? U maakt zelf de keuze om ons te bellen en deze kosten te maken''.
De man heeft mij toegezegd vandaag (waarom vandaag? Gisteren werd mij beloofd dat ik terug zou worden gebeld wat niet is gebeurd - en nu tevens wordt ontkend. Toch vreemd als die man wel mijn reserveringsnummer herkende).
Ik ben behoorlijk boos op Tix.nl. Misschien overdrijf ik (dat hoor ik graag van jullie?) maar ik vind dat een site met extra hoge kosten, een raar prijsbeleid en 19 euro administratiekosten mij de best mogelijke service moet leveren. Dat is duidelijk niet het geval en ik zou niet weten wat ik nu verder moet doen. Ik heb hard gespaard voor deze reis en wil dat mijn geld goed gebruikt wordt. Daarbij vindt ik recht op vergoeding voor de vertraging en gemaakte kosten. Wat denken jullie?
Derk
PS. Heb op school gebeld en even niet de tijd gehad om het snel over te lezen, excuses.
---Mark Twain
---Mark Twain
Ik begrijp jouw boosheid, maar je hebt zelf de keuze gemaakt om met deze partij met dit prijsbeleid en deze administratiekosten in zee te gaan. Uiteindelijk wist je op het moment van betalen het totaalbedrag wat afgeschreven zou worden en daar heb je dan ook voor betaald.Grandu schreef:Ik ben behoorlijk boos op Tix.nl. Misschien overdrijf ik (dat hoor ik graag van jullie?) maar ik vind dat een site met extra hoge kosten, een raar prijsbeleid en 19 euro administratiekosten mij de best mogelijke service moet leveren. Dat is duidelijk niet het geval en ik zou niet weten wat ik nu verder moet doen. Ik heb hard gespaard voor deze reis en wil dat mijn geld goed gebruikt wordt. Daarbij vindt ik recht op vergoeding voor de vertraging en gemaakte kosten. Wat denken jullie?
Ik denk niet dat je een vergoeding kunt krijgen voor de vertraging, want waar zou dat op gebaseerd zijn? Je hebt immers door deze vertraging zelf geen extra kosten gemaakt toch? Je telefoonkosten zijn wel vervelend (en waarschijnlijk hoog), maar zij hebben het recht om dat te rekenen. Maar in deze is het vervelend dat een bedrijf iets verkeerd doet en jij moet betalen om hun te pakken te krijgen om een fout recht te zetten!
Hopelijk wordt je probleem snel opgelost? Ticket of je geld terug?
Succes!!
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb zojuist m'n eticket ontvangen :S Ik weet niet of ik wettelijk gezien ergens recht op heb. Met de prijs ben ik in zee gegaan, dat heb ik hen ook gezegd, maar met de service. Je zegt dat ik geen extra kosten heb gemaakt door deze vertraging wat wél zo is. Tix.nl adviseert wanneer men na 48 uur nog niets heeft ontvangen heb te bellen voor €0,45 per minuut. Dat heb ik gedaan, zonder problemen. Ze zouden me terugbellen wat ze niet hebben gedaan waardoor deze kosten werden opgehoogd door nóg een telefoontje.
Ze hebben niet het product geleverd wat ze op hun website beloven en ik heb extra kosten gemaakt. Ik heb €19 betaald voor administratie die niet geleverd is op de manier dat deze geleverd zou moeten zijn. Heb ik ergens recht op?
Derk
Ze hebben niet het product geleverd wat ze op hun website beloven en ik heb extra kosten gemaakt. Ik heb €19 betaald voor administratie die niet geleverd is op de manier dat deze geleverd zou moeten zijn. Heb ik ergens recht op?
Derk
---Mark Twain
---Mark Twain
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik snap jouw boosheid Derk. Zou zelf ook uit mijn vel springen bij zoiets. Toch moet je hen ook de kans geven hun fout recht te zetten. Dat is inmiddels gebeurd begrijp ik want je hebt je e-ticket.
Hoewel te laat en in gebreke gebleven door jou terug te bellen, hebben ze het probleem opgelost. Die € 19 kun je nu niet meer claimen. Hoe je het ook wendt of keert, ze hebben administratiekosten gemaakt die je normaal gesproken ook betaalt als alles wel in één keer goed gaat. Dat jij nu extra kosten hebt gemaakt door de dure telefoontjes is zuur. Of zij ook verplicht zijn die te vergoeden betwijfel ik. Hoe vaak heb ik UPC wel niet gebeld omdat er iets mis was gegaan buiten mijn schuld om. Krijg ik dat vergoed, nee. En zo gaat het zo vaak. Het telefoontje naar Amerika hoeven ze in ieder geval geen boodschap aan te hebben. Jij doet zaken met hen en dient het dus ook bij hen te melden. Het zou ze wel sieren als ze een gebaar richting jou zouden doen maar denk niet dat je hen dat kunt verplichten (of moet verwachten).
Misschien nog even een keer de middelvinger naar ze opsteken en je er verder niet meer druk om maken. Jij hebt je ticket tenminste binnen en voor een volgende keer weet je in ieder geval waar je niet moet boeken.
Roland

Misschien nog even een keer de middelvinger naar ze opsteken en je er verder niet meer druk om maken. Jij hebt je ticket tenminste binnen en voor een volgende keer weet je in ieder geval waar je niet moet boeken.

Roland
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Derk heel vervelend dat jou dat is overkomen.
Heb vandaag weer tickets geboekt bij tix.nl en de e-tickets zijn ook al binnen, ondanks de extra kosten waren zij weer te goedkoopste.
De tickets waren trouwens niet voor ons, maar voor mijn collega zij gaat haar dochter gaat opzoeken in San Francisco, zij is daar au-pair.
Heb vandaag weer tickets geboekt bij tix.nl en de e-tickets zijn ook al binnen, ondanks de extra kosten waren zij weer te goedkoopste.
De tickets waren trouwens niet voor ons, maar voor mijn collega zij gaat haar dochter gaat opzoeken in San Francisco, zij is daar au-pair.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zal me er maar enigzins bij neerleggen maar ik vind dat Tix.nl van allerlei kanten niet deugt.. Nu heb ik m'n ticket en is het weer niet onder mijn login te vinden op hun website
Nooit meer Tix.nl, voortaan gewoon weer Expedia!
Derk

Nooit meer Tix.nl, voortaan gewoon weer Expedia!
Derk
---Mark Twain
---Mark Twain
Ik bedoelde de schade buiten je telefoonkosten. Die kosten moet je (helaas) bijna altijd voor lief nemen, of alles online regelen (maar dat is vervelend als je een probleem hebt).Als jij een ticket direct voor na het weekend had gekocht, had je misschien andere kosten gemaakt zoals een nieuw ticket of een hotel overnachting of iets in die richting!
En ik ben ook fan van Expedia! Super klantenservice. Ook als je naar de US belt (waar je dan ook zelf dik voor betaalt), krijg je altijd een behulpzaam iemand aan de telefoon. Ik ben er tot nu toe bij vragen altijd zeer goed geholpen.
Maar goed, fijn dat je nu wel een ticket hebt!
En ik ben ook fan van Expedia! Super klantenservice. Ook als je naar de US belt (waar je dan ook zelf dik voor betaalt), krijg je altijd een behulpzaam iemand aan de telefoon. Ik ben er tot nu toe bij vragen altijd zeer goed geholpen.
Maar goed, fijn dat je nu wel een ticket hebt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2886 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties