Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke fastfood raad jij aan?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Welke fastfood raad jij aan?

Bericht door Dento »

Nee, dat snap ik natuurlijk - vandaar dat ik ook Taco Cabana aanhaalde, ook een fastfood keten - maar zelfs als fastfood vind ik er niks aan. Het is jammer dat Taco Cabana niet landelijk gaat, want dan kon Taco Bell inpakken... :wink:
Aïda schreef:Waarom was de reputatie van Taco Bell ooit slecht? Wat werd er gezegd?
Naar het schijnt is de reputatie nu verbeterd, maar jaren terug stond Taco Bell er om bekend dat het voedsel en de hygiëne er niet altijd even geweldig waren, en het een "laxerende werking" had 8) .Taco Bell heeft hard aan de reputatie moeten werken (hoewel die kritiek vast en zeker voor meer ketens op zal gaan). Het het heeft ook heel lang bekend gestaan als Toxic Smell (al is die bijnaam ook wat aan het verdwijnen, geloof ik), vanwege de grote hoeveelheden - hoe ze het in Amerika zo leuk kunnen zeggen - "ass gas" dat een mens kon produceren na het eten van Taco Bell... :mrgreen:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Een andere klassieker is: "Taco Hell". :lol:
"Keep Georgia On Your Mind"
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Dank je voor je uitleg Dennis!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Taco Bell is nou juist één van de fastfood restaurants waar ik nog wel eens enkele Taco's wil halen als ik niet uitgebreid wil eten 's avonds. Heerlijk met de 'hete saus'. :wink: Ik heb eerlijk gezegd nog geen slechte ervaring gehad bij Taco Bell. Ik vind de restaurants er in het algemeen niet zo aantrekkelijk uitzien (vaak leeg en doet kil aan) maar het eten smaakt goed en daar gaat het immers om. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Ik heb ook nog nooit slechte ervaringen gehad bij Taco Bell. Heb vaak gedacht "zaten ze ook maar in Nederland".
Verder natuurlijk In N Out zoals al vaker genoemd is, hmmm krijg er honger van! Zo te zien zijn er nog veel fastfood ketens die de moeite waard zijn om te proberen, toch maar weer eens een trip maken dan :wink:
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

SemJes schreef: Heb vaak gedacht "zaten ze ook maar in Nederland".
+1!

In de Kansas City Metro heb ik ook al een aantal keer een keten gezien die me ook wel wat lijkt: Taco Bueno, maar ik heb nog geen kans gehad om er eens iets te halen. Ze zitten trouwens ook in andere staten (o.a. OK, AR, TX etc).
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Bingo! Die was het die ik bedoelde in mijn post op de vorige pagina. Aanrader Clint! Daar moet je echt naar toe!
Yasmine
Amerika-ontdekker

Bericht door Yasmine »

Niet zeker of het onder fastfood valt, maar: Subway! Yummie, wat een héérlijke sandwiches hebben ze daar.

Taco Bell ben ik één keer geweest en dat vond ik niet zo speciaal. Niet slecht, maar ook niet geweldig. Panda Express vind ik wel erg lekker, is mijn vaste lunch op de luchthaven :mrgreen:
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Nando's, eigenlijk kun je er alleen kip krijgen! Maar voor een goede prijs en erg lekker!

In de States heb je er pas 1 volgens mij, in DC (wat ik van de website begrijp). Maar in Groot Brittannië heb je er veel meer, ik ken ze zelf ook uit Londen.

http://www.nandosperiperi.com/index.cfm
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik kom graag bij de In 'n Out Burger.

Taco Bell vind ik helemaal niks. Heb er 2 keer gegeten en 2 keer vond ik het niet lekker. Mij zie je daar niet meer.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Na er heel lang niet geweest te zijn ontdekten we van de week een Bob Evans (deze bleek er al 4 jaar te zitten) een paar straten verder op :oops:

Alhoewel dit ook wel niet onder de fast food zal vallen wil ik het toch vermelden.

Eten was goed, geen greasy spoon, en de tent was mooi schoon, o ja, en gratis wifi (tenminste volgens een flyer op de tafel)

Ik heb de BIG FARM BACON CHEESEBURGER geprobeerd, :thumbup:

Volgende keer ga ik voor een van hun BISCUIT BOWLS, zoiets heb ik nog nooit gehad , lijkt me heerlijk !

Afbeelding
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Bramster schreef: Alhoewel dit ook wel niet onder de fast food zal vallen wil ik het toch vermelden.
Niet echt nee ;) Maar het ziet er wel goed uit!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Geloof dat de regel is dat het eten klaar moet/kan liggen en niet special voor je gemaakt wordt, dan ik het fast food, dat is mij tenminste eens vertelt.

Maar tegenwoordig lijkt het meer een synoniem voor slecht eten.

Dat knip oog begrijp ik trouwens niet. Bedoel je dat het een grap van je is ?
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik vind het eten op bovenstaand plaatje er bijzonder smerig uitzien :sick:
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Daarom eet je het ook op en staat het niet in een museum :D

Om je zelf te pijnigen hier nog een afbeeldingen:
http://www.bobevans.com/menu/Breakfast/ ... Bowls.aspx

Onderin schijnt ook vlees te zitten, yammie, krijg er honger van

Afbeelding

:D
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

De gemiddelde mom&pop taqueria is aanzienlijk beter dan de Taco Bell. Ik wil nog wel eens naar de Quiznos, Subway of Togo gaan voor een broodje, maar voor burgers, mediteraans, aziatisch, mexicaans, etc. ga ik veel liever naar een lokaal tentje dan naar een fastfoodketen. Het kost misschien vijf minuten meer, maar de smaak is er dan ook vaak veel beter.

Bij een truckstop langs de snelweg heb je natuurlijk voornamelijk fastfoodketens, maar in een beetje stadje zitten meerdere goeie mom&pop tentjes.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik heb tijdens mijn laatste Amerika-reis in Anaheim bij Carls Junior gegeten. Opvallend vond ik dat ze de bestellingen aan je tafel kwamen brengen. Beviel me goed. In het verleden kwam ik ook wel eens bij Hardees wat echt lekkere broodjes had. Geen idee of ze nog bestaan trouwens.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Bramster schreef:Geloof dat de regel is dat het eten klaar moet/kan liggen en niet special voor je gemaakt wordt, dan ik het fast food, dat is mij tenminste eens vertelt.

Maar tegenwoordig lijkt het meer een synoniem voor slecht eten.

Dat knip oog begrijp ik trouwens niet. Bedoel je dat het een grap van je is ?
Zelf Mc donalds heeft het voedsel niet meer klaarliggen tegen woordig maar zitten de betreffende onderdelen in warmhoudbins :roll:
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Die mom & pops (eventueel met een klein aantal fillialen in de directe omgeving) vind ik ook het beste.

Goed voorbeeld daarvan is bv http://www.juicyo.com

Hun Bubble Teas zijn echt lekker en "anders" :D
Mrjn
Amerikafan

Bericht door Mrjn »

mtl schreef:Ik heb tijdens mijn laatste Amerika-reis in Anaheim bij Carls Junior gegeten. Opvallend vond ik dat ze de bestellingen aan je tafel kwamen brengen. Beviel me goed. In het verleden kwam ik ook wel eens bij Hardees wat echt lekkere broodjes had. Geen idee of ze nog bestaan trouwens.
Carls Jr en Hardees zijn dezelfde keten. C zit in het westen en H in het oosten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer