Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Introductie Anne

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
annebabs
Amerika-newbie

Introductie Anne

Bericht door annebabs »

Hallo iedereen, ik ben nieuw hier en de reden waarom ik lid ben geworden, is omdat ik ook erg gek ben op USA. Zelf ben ik nog niet in Amerika geweest :( , maar binnenkort ga ik daar wel op vakantie. Uiteindelijk is het ook mijn droom om daar te wonen, waarom ik een aantal tips op deze forum ga nalezen.

Zelf studeer ik de Amerikaanse geschiedenis voor mijzelf en schrijf ik momenteel de biografieen over alle 44 presidenten van Amerika in het engels. Behalve dat Amerika een groot land is met vele mogelijkheden, ben ik ook gefascineerd door geschiedenis. Als ik een regisseur was :director: of filmschrijfster, had ik zeker een uitblinkende film gemaakt over de politieke ontwikkeling van de Amerikaanse regering kort na de revolutie oorlog. Met daarbij de Founding Fathers in de hoofdrollen natuurlijk.
En met permissie zou ik daarnaast nog biografische films maken over sommige Amerikaanse presidenten en politici die unieke invloeden hadden gebracht op Amerika. Ik zou een beetje de vrouwelijke Oliver Stone van de Hollywoodwereld zijn.
Maar ja.. dat allemaal als ik maar een regisseur, filmschrijfster of producer was.

Maar ik ben ieder geval blij dat ik mijn interesse kan delen met andere liefhebbers van Amerika binnen deze forum. :D
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Introductie Anne

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum; de USA is bij uitstek een land waar je, je dromen kunt waar maken 8)

En als je iest echt wil, gaat het je ook lukken.

Succes :thumbup:
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Hartelijk welkom op het forum. :hello1: :hello2:
Groet,

Old Faithful
annebabs
Amerika-newbie