Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Re: Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
ik heb gisteren vliegtickets geboekt bij exit-reizen. Weet er iemand of je na betaling een mail terugkrijgt met een login code voor de betreffende maatschappij of voor virtuallythere.com?
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb hier ergens een lijstje gemaakt met data over hoog- en laagseizoen die bij de aanbiedingen op joker.be stonden:asv60 schreef:Dan begint bij sommige maatschappijen het laagseizoen.
Dit is zo bij British Airways en misschien ook nog bij anderen.
BA: 15/08
US Airways: 17/08
AA: 19/08
Continental/United: 23/08
Half augustus is zo inderdaad een overgangsperiode, maar het scheelt echt van maatschappij tot maatschappij.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Weinig kans, valt absoluut niet onder de dekking van een annuleringsverzekering.Stan.Gobien schreef:Heb je een annulatie verzekering? Misschien is weigeren van visum een geldige reden voor verzoek tot uitbetaling.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Kun je niet gewoon de tickets boeken, en als je visum voor te studeren om wat voor reden dan ook wordt afgewezen alsnog onder een regulier toeristen visum gaan en je tickets gewoon gebruikt om daar een mooie reis te maken?Sabrina1985 schreef:Ik moet een F-1 visum aanvragen. Ga namelijk 6 weken studeren aan UC Berkeley. Ik denk dat ik een beetje angstig ben hahha. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom ze zouden weigeren!!! Ach misschien moet ik het maar gewoon boeken..
Ik heb geen idee of als een F-1 visum wordt afgewezen je nog wel in aanmerking komt voor een ander visum hoor. Ook weet ik niet of je daar dan nog wel naar toe wilt/kunt reizen als je niet kan/mag studeren daar.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als je voor een visum bent afgewezen zal je voor iedere reis naar Amerika een visumaanvraag in moeten dienen je kan dan niet meer onder de ESTA/VWP vlag reizen.
Goede tip!! Dank je wel.Doockles schreef:Ik heb hier ergens een lijstje gemaakt met data over hoog- en laagseizoen die bij de aanbiedingen op joker.be stonden:asv60 schreef:Dan begint bij sommige maatschappijen het laagseizoen.
Dit is zo bij British Airways en misschien ook nog bij anderen.
BA: 15/08
US Airways: 17/08
AA: 19/08
Continental/United: 23/08
Half augustus is zo inderdaad een overgangsperiode, maar het scheelt echt van maatschappij tot maatschappij.
We willen met 4 personen tussen 4 juli en 15 augustus ergens 3 weken naar de VS. Heeft iemand een idee of de ticketprijzen nog kunnen dalen dezer dagen? Onze voorkeursbestemmingen (met vertrek b.v. AMS, BRU, DUS) hebben torenhoge prijzen: Miami (€ 800), New York (€ 800), Boston (€ 850). Ik las dat een aantal van jullie zelfs naar LAX gelukt is voor < € 500. Als iemand hier tips heeft voor aankomstluchthavens rond de € 450-500.. graag!
Wij gaan naar NY van 29-7 tot 19-8 voor 560 Euro pp vanaf Amsterdam via London met British Airways, geboekt via http://www.supersaver.nl . Via een truuk die ik later op dit forum las (te laat idd
) kan het nog goedkoper, als je op http://www.ebookers.de een reis invoert met 3 vluchten waarvan de laatste een binnenlandse US-vlucht is (zoals AMS - JFK, JFK - AMS en dan bijvoorbeeld LAS - LAX toevoegen op een datum na de JFK - AMS vlucht) was onze trip ruim 50 Euro pp goedkoper...
Succes!

Succes!
Laatst gewijzigd door Rob op 24 jan 2011, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Thanks! Inderdaad zeg, scheelt 50-60 euro. Weet je de achterliggende reden hiervan? En is dit niet een probleem dan bij de doune? Vreemd dat als je in AMS bent dat je nog een vlucht van LAS naar LAX wil uitvoeren...
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Volgens mij is het niemand gelukt om in jullie periode voor die prijs naar Los Angeles te vliegen. Prijzen zijn heel sterk afhankelijk van de periode dat je gaat. Jullie gaan nu eenmaal in een dure periode en zul je dus de hoge ticketprijzen op de koop toe moeten nemen. Of in een andere periode naar Amerika gaan natuurlijk...t1m schreef:We willen met 4 personen tussen 4 juli en 15 augustus ergens 3 weken naar de VS.
<knip><knip>
Ik las dat een aantal van jullie zelfs naar LAX gelukt is voor < € 500. Als iemand hier tips heeft voor aankomstluchthavens rond de € 450-500.. graag!

Roland
- Sabrina1985
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
@ Ruud2004.
Wonder boven wonder. Het weigeren van een visum is een geldige reden voor mijn annuleringsverzekering! Dus mijn ticket ga ik een dezer dagen aanschaffen!
Wonder boven wonder. Het weigeren van een visum is een geldige reden voor mijn annuleringsverzekering! Dus mijn ticket ga ik een dezer dagen aanschaffen!
Reisverslag Berkeley 2011:http://sabincal.waarbenjij.nu/reisversl ... berkeley/1
Reisverslag USA 2015: http://sabstravels.reislogger.nl/
Reisverslag USA 2015: http://sabstravels.reislogger.nl/
Nee joh, dit is gewoon een systeemfout die toevallig door iemand is ontdekt en via internet wereldkundig is gemaakt. Waarom zou dit een probleem zijn bij de douane, je laat toch alleen je huidige vlucht zien (en dat is bij de marechaussee btw).t1m schreef: En is dit niet een probleem dan bij de doune?
Ik heb nog ff voor je gekeken maar onze vluchten zitten op supersaver al door de 600 Euro, dus je moet wel snel zijn... De ebookers.de-truuk werkte vanochtend ook nog dus....
Cvr, ik vertrouw het persoonlijk niet. Weet je ergens iets te vinden van mensen die het geprobeerd hebben? Om die 70 euro zoek ik iets meer zekerheid. Zou het jammer om niet de VS in te kunnen door deze besparing
.

Ik heb via Govolo een ticket naar Miami geboekt bij Iberia (BRU-ORD-MIA). De vlucht naar Chicago is een Iberia vlucht maar wordt door American Airlines uitgevoerd, evenals de binnenlandse vlucht.
Bij beide maatschappijen kan ik inloggen en gegevens toevoegen zoals voorkeuren voor maaltijden en zitplaatsen. Maar welke is nu leidend?
Overigens kan ik bij AA al wel een stoel vastleggen voor de binnenlandse vlucht, maar nog iet voor de intercontinentale. Bij Iberia nog geen van beide. Vertrek is ook pas in oktober.
Bij beide maatschappijen kan ik inloggen en gegevens toevoegen zoals voorkeuren voor maaltijden en zitplaatsen. Maar welke is nu leidend?
Overigens kan ik bij AA al wel een stoel vastleggen voor de binnenlandse vlucht, maar nog iet voor de intercontinentale. Bij Iberia nog geen van beide. Vertrek is ook pas in oktober.
De uitvoerende maatschappij is leidend
. Als je problemen zou hebben moet je je waarschijnlijk wel tot Iberia wenden, want het klinkt alsof zij het ticket hebben uitgeschreven.

Wij hebben onze tickets geboekt!
18 juli heen: Amsterdam - London - San Francisco
8 augustus terug: Las Vegas - London - Amsterdam
Allemaal via British Airways voor een prijs van 799. Volgens mij best een goede prijs voor het hoogseizoen?
18 juli heen: Amsterdam - London - San Francisco
8 augustus terug: Las Vegas - London - Amsterdam
Allemaal via British Airways voor een prijs van 799. Volgens mij best een goede prijs voor het hoogseizoen?
Zeker, nette prijs voor het hoogseizoen!
We zagen de vliegprijzen steeds weer stijgen dus volgens mij net geluk gehad met deze reis!
Ik heb nog wel even een vraagje. Op ons eticket staat bij de heenreis dat we 2 stuks bagage mee mogen nemen, maar op de terugreis staat 1 stuk bagage. Weet iemand wat hier de reden van is?
Ik heb nog wel even een vraagje. Op ons eticket staat bij de heenreis dat we 2 stuks bagage mee mogen nemen, maar op de terugreis staat 1 stuk bagage. Weet iemand wat hier de reden van is?
Ik neem aan dat je met BA vliegt? Dan klopt de info niet, bij BA mag je per persoon slechts één stuk ruimbagage meenemen.
Inderdaad. Ik vermoedde al zoiets. Bedankt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2894 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties