hihihihi....we zitten met ons allen al weer op de camping in Amerika, als ik het zo lees!
Wij hebben vandaag besloten om met de auto en de tent te gaan. We gaan in september en hopen dat we dan wel op de 'bonnevooi' kunnen gaan.
Misschien hebben jullie daar nog ervaring in? We willen graag helemaal vrij zijn en als we het ergens fantastisch vinden een dagje extra kunnen blijven.
Dit geeft ons alle vrijheid om overal heen te gaan waar we willen. Zijn we toch in de natuur, maar kunnen we ook door Death Valley crossen
Kunnen we gemakkelijk in de steden overal terecht, maar kunnen we in ons tentje ook van de BBQ genieten....
Deze keuze voelt goed voor ons en wellicht dat we dan volgend jaar ( als we het kunnen betalen) dezelfde rit nog eens met een camper gaan maken. Gewoon om het verschil te voelen!
Nu de route vast gaan stellen.... papieren in orde maken....navigatie aanvullen met West Amerika....en een creditcard aanschaffen. Vind ik niet erg, mijn lief vindt het wat minder...vooral als ik er mee rond ga lopen