Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke fastfood raad jij aan?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Welke fastfood raad jij aan?

Bericht door bluemoon »

marc.lammerts schreef:In het 6 pagina's lange topic ben ik de IHOP nog niet tegengekomen. Lekkere burgers en nog veel lekkerdere frites.
Bij IHOP(International House Of Pancakes) horen natuurlijk pannekoeken.

De onderstaande foto is niet mijn "cup of tea" , maar het levert wel een leuke foto op :mrgreen:
Afbeelding

Mijn favoriete pancakes bij IHOP`s zijn de Blueberry en de Chocolate Chip
Crisis ? What Crisis ?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

IHOP en bijv. Denny's reken ik niet onder de fastfood.... :wink:

Ketens als Burger King, McDonalds, In-n-Out Burger (errug lekker!!! :mrgreen: ) zijn voor mij echt fastfood restaurants.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Bara
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bara »

En toen krijg ik allemaal trek als ik ieders verhalen zo hoor. Ga toch wat van de aanraders hier proberen straks !
Ja! Weer netwerken, maar dan anders.... http://www.sky-match.net/
Blog http://baragoesusa.blogspot.com/
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Gisteren bij Conan maakte hij een opmerking over Taco Bell die wel treffend was.

Taco Bell is aangeklaagd wegens "false advertising" vanwege het feit dat hun "vlees" maar daadwerkelijk 36% beef bevat. Conan maakte er iets anders van: hij zei dat Taco Bell was aangeklaagd wegens "false advertising" omdat ze beweerden dat je géén diarree zou krijgen van hun eten... :mrgreen:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
phoonke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door phoonke »

KFC en TGIF en the cheesecakefactory
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

In Boston altijd bij CheeseCakeFactory (Cambridgeside Galleria), Sbarro en op de campus op de universiteit in Cambridge, MA zat een Subway. Heerlijk om s'avonds zo'n warme foot long naar de dorms te nemen. In Boston fan geworden van LegalSeaFoods (wel snel, maar fastfood?)
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

phoonke schreef:TGIF en the cheesecakefactory
Deze ketens kunnen echter niet als fast food worden aangemerkt... ze zijn wel goed, maar geen fast food... :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Dento schreef:Taco Bell is aangeklaagd wegens "false advertising" vanwege het feit dat hun "vlees" maar daadwerkelijk 36% beef bevat.
Ewwww, ik durf het bijna niet te vragen maar wat is de andere 64% dan? :?
Afbeelding
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Beef is rundvlees, dus de rest is dan misschien varkensvlees en/of paardenvlees.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

"The complaint alleges that what Taco Bell calls "beef" doesn't meet the minimum requirements set by the USDA to be called "beef" or "seasoned ground beef" or anything of the kind.

"Rather than beef, these food items are actually made with a substance known as "taco meat filling," according to the lawsuit.

The lawsuit states that Taco Bell should refer to its product as "taco meat filling" because it contains mostly "extenders" and other non-meat substances.

What are these substances? The document lists water, "Isolated Oat Product," wheat oats, soy lecithin, maltodrextrin, anti-dusting agent, autolyzed yeast extract, modified corn starch and sodium phosphate as well as beef and seasonings.

The USDA defines "beef" as "flesh of cattle."

The definition as read in the lawsuit states "Ground beef" "shall consist of chopped fresh and/or frozen beef with or without seasoning and without the addition of beef fat as such, shall not contain more than 30 percent fat, and shall not contain added water, phosphates, binders, or extenders."

The USDA policy book requires food labeled as "taco filling" to contain "at least 40 percent fresh meat," and the label must show the true product name.

Onze website | Mijn blog
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Dento schreef:
"...The document lists water, "Isolated Oat Product," wheat oats, soy lecithin, maltodrextrin, anti-dusting agent, autolyzed yeast extract, modified corn starch and sodium phosphate as well as beef and seasonings.....
Valt dus nog alleszins mee :)
D'r zijn Chinese restaurants waar je zelfs dit niet krijgt :shock:
RR2USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door RR2USA »

Sarku Japan... heerlijk gegeten daar. Zitten her in der in de USA. De beste tot nu toe zit volgens ons in Seattle!
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Bij mij staat op nummer 1 Five Guys Burger and Fries, heerlijke burgers waar je zelf allerlei toppings kunt kiezen. Op nummer 2 staat Fuddruckers, hier kun je ook heel veel zelf bij je burger kiezen. Op 3 staat Johnny Rockets, leuke sfeer en heerlijke milkshakes!
jwensammy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door jwensammy »

Mac is altijd wel goed, meer keus dan in Nl. aantal malen burgerking geprobeerd, maar vind deze in USA erg tegenvallen tov die in Nederland. Ijsjes zijn er wel erg goed.
Florida
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Florida »

Zelf geef ik de voorkeur aan Popeye's en Harold's Chicken. Beide zijn 'southern style'. Zo kun je bij Harold's Chicken okra balletjes eten, vind ik erg lekker en eens wat anders dan andere fastfood ketens. HC zit vooral in Chicago, maar las net op Wikipedia dat er ook filialen zijn geopend in Detroit, Milwaukee, Las Vegas, Madison, Wisconsin, Dallas area en in Atlanta.
Bij Popeye's heb ik een jaar geleden patat van zoete aardappel gegeten - erg lekker - maar zie het helaas niet op hun website terug... Ook de mac & cheese vind ik daar lekker.
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

In LA heb ik één van de beste burgers ooit gegeten, dat was bij Johnny Rockets op Hollywood Boulevard (dichtbij het Hard Rock Café). Zoooooo lekker, alles vers, ze bakken hem voor je neus op de grill. Nog nooit ergens anders een betere gegeten in ieder geval :)
Reisblog: thisisfraa.be
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Red Robin: heel lekkere burgers en giant fritten!

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
dominicr
Amerikafan

Bericht door dominicr »

Ik heb steak n shake nog niet voorbij zien komen :?:
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Florida schreef:Zelf geef ik de voorkeur aan Popeye's en Harold's Chicken. Beide zijn 'southern style'.

Bij Popeye's heb ik een jaar geleden patat van zoete aardappel gegeten - erg lekker - maar zie het helaas niet op hun website terug... Ook de mac & cheese vind ik daar lekker.

Popeye's, echt waar??? Ik heb zelden zo smerig gegeten, of het moet bij Checkers zijn geweest, brrrrr! Het is ook wel het summum van ongezond & vet eten, er komt nog geen schijfje komkommer bij te pas :|
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Sonic brengt het letterlijk en figuurlijk wel leuk namelijk op rolschaatsen. Voor de rest ligt de smaak meer aan het vet dat ze gebruiken dan aan iets anders omdat het 90% is wat je proeft ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer