Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Op een rijtje: naar Amerika in 2006
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Waar blijven jullie nu met het "mooie" overzichtNjit schreef:Leuk overzichtje met 1 maar...ik mis mijn trip
Edit: zag dat wij het mooie overzicht nog niet ingevuld hadden en dat we er daarom waarschijnlijk niet bij staan![]()

Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Leuk hoor, heel overzichtelijk.
Maar ik sta er ook niet tussen. En ik ga nog wel met o.a. mijn zusje (Iloveflorida). Dus ook van 2 t/m 16 juli ben ik met mijn zoontjes in Virginia te vinden.
Groetjes
Liliane
Maar ik sta er ook niet tussen. En ik ga nog wel met o.a. mijn zusje (Iloveflorida). Dus ook van 2 t/m 16 juli ben ik met mijn zoontjes in Virginia te vinden.
Groetjes
Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Liane,liliane schreef:Leuk hoor, heel overzichtelijk.
Ik heb jou inmiddels ook toegevoegd hoor en je staat apart vermeld van je zusje. Ik zag trouwens dat zij a.s. maandag eerst nog naar Florida gaat. Een goede reis gewenst IloveFlorida!!!
En voor jullie beiden een fijne tijd in Virginia....

Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Bart,Bart40 schreef:Mooi overzicht, wij gaan niemand zien van dit forum in mei.
Hoewel je weet natuurlijk nooit.
Als je dit schema eventjes invult, kan ik jou ook toevoegen aan "Op een rijtje: naar Amerika in 2006". Wel zo leuk dat we kunnen zien wie wanneer in Amerika is.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikakenner
Durf het haast niet te vragen, want jullie hebben er al zoveel werk mee, maar zou het een optie zijn om de links van de website's/weblogs toe te voegen waar mensen hun live reisverslag bijhouden?
Volgens mij zijn een aantal mensen van plan om dit te gaan doen, dus leuk als we zo door kunnen gaan klikken!!
Volgens mij zijn een aantal mensen van plan om dit te gaan doen, dus leuk als we zo door kunnen gaan klikken!!
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Wendy,wendyjol schreef:Durf het haast niet te vragen, want jullie hebben er al zoveel werk mee, maar zou het een optie zijn om de links van de website's/weblogs toe te voegen waar mensen hun live reisverslag bijhouden?
Ik vind dit een heel goed idee Wendy. Wij hebben het er ook al over gehad om zo iets te doen. En juist met dit schema is het handig om de links van liveverslagen hieraan te koppelen. Kun je precies zien wie weg is en wie een verslag bijhoudt en/of bijgehouden heeft. Want ook de verslagen die na die tijd gemaakt worden zouden we er eventueel aan kunnen koppelen.
Ik ga het bespreken met de webmaster en de moderators en dan hoor je er nog wel van.
Nogmaals bedankt voor het meedenken.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik sluit me bij jullie aan: ik vind het een goed idee.
Mochten jullie besluiten om de links te plaatsen: die van mij is
http://www.amerikavakantie2006.web-log.nl
groetjes van Carola
Mochten jullie besluiten om de links te plaatsen: die van mij is
http://www.amerikavakantie2006.web-log.nl
groetjes van Carola
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
In het overzicht zijn we begonnen met het toevoegen van links naar eigen websites en weblogs waar de planning, het (live)verslag en foto's van deze reis staan vermeld.
Degene die zijn of haar website of weblog ook toegevoegd wil hebben, kan dat in dit topic kenbaar maken.
Marjan en Roland
Degene die zijn of haar website of weblog ook toegevoegd wil hebben, kan dat in dit topic kenbaar maken.
Marjan en Roland
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Leuk!!
Het wordt steeds leuker! Complimenten voor de manier waarop jullie dit allemaal bijhouden en actueel houden.
Het is gewoon geweldig om hier lid te zijn.
Groetjes,
Monique
Groetjes,
Monique
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Leuk!!
Vind ik ooknieuwenoord schreef:Het wordt steeds leuker! Complimenten voor de manier waarop jullie dit allemaal bijhouden en actueel houden.
Groetjes,
Monique

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Leuk!!
lelie schreef:Vind ik ooknieuwenoord schreef:Het wordt steeds leuker! Complimenten voor de manier waarop jullie dit allemaal bijhouden en actueel houden.
Groetjes,
Monique
heeeeeeelemaal mee eens!!!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Je mag de links naar ons reisverslag er ook inzetten, het verslag wordt tijdens de reis zo veel mogelijk bijgehouden (als we WiFi hebben onderweg), er is nu nog niets nieuws te lezen.
De link naar de foto's wordt pas na de vakantie aktueel, onderweg de foto's uploaden gaat te veel tijd inzitten (ben tenslotte op vakantie)
Rob
De link naar de foto's wordt pas na de vakantie aktueel, onderweg de foto's uploaden gaat te veel tijd inzitten (ben tenslotte op vakantie)
Rob
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Rob,Rob schreef:Je mag de links naar ons reisverslag er ook inzetten, het verslag wordt tijdens de reis zo veel mogelijk bijgehouden (als we WiFi hebben onderweg), er is nu nog niets nieuws te lezen.
Rob
De link naar je route van 2006 hebben we geplaatst. Zo gauw jij een planning of een stukje (live) verslag van deze reis op je weblog hebt gezet, zullen we ook daarvan de link toevoegen.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 10013 Weergaves