Geen dingen denken Ik kom uit de buurt van Eindhoven maar ik ga veel om met wat vrienden die wonen in West-Vlaanderen waardoor ik 't redelijk kan verstaan ondertussen. Vloeiend dat rare taaltje praten lukt me niet hoor dus wees gerust allemaal!
Trouwens, Grandu, straf dat je zo dat West-Vlaams verstaat/kent. Dat van de beren ( ) versta ik nog net, maar veel verder geraak ik niet denk ik. En ik woon dan zelf in België
thuul schreef:Haha Sophie dat dacht ik ook, al kom ik niet uit Haren. Maar wacht maar als je naast de echte komt te zitten je knauwt gewoon weer lekker mee
Voor de mensen die nog niet beslist hebben of ze wel of niet blijven slapen na de meeting:
Het aantal overblijvende kamers voor 5 februari is beperkt.
Indien jullie wel willen blijven slapen, regel dit dan zo snel mogelijk !
Boeken tijdens de laatste week zou wel eens niet meer kunnen lukken.
Dude schreef:Ik had trouwens vorig jaar met Rene gepraat en moest ook regelmatig wablieft vragen Maar toch een leuk gesprek gehad
Haha, uiteindelijk konden we ons goed verstaanbaar maken. Hier inderdaad nog een Groninger haha.
Het Brabants kan ik overigens ook prima verstaan. Ik heb bijna een jaar een relatie gehad met een Brabantse uit Wintelre bij Eindhoven haha. Verder heb ik ook nog vakantievrienden uit Waalwijk (Wolluk) waar ik een aantal keer carnaval mee heb gevierd.
In Stadskanaal ook. Ik heb een tussenwoning die ruim genoeg is met 4 slaapkamers voor maar een ton.
Zo houd ik weer meer geld over voor reizen naar ons favoriete land.
Ach ja leuk... Brabant is toch ook wel leuk hoor. Ondanks dat ik niks met Carnaval heb (kids ook niet )
Hier zijn de huizen iets duurder... ach wij vieren hele jaar vakantie zeggen we maar.
Haha misschien vond ik het wel geweldig, omdat we het in die mate hier in het noorden niet kennen. Misschien dacht ik er ook wel anders over als ik het elk jaar mee zou maken.
Georgie schreef:Zowel qua meeting-gangers en hotel-gangers zitten we allebei op een record ja, als dat was wat je bedoelde
Qua hotel-gangers wel. Qua meeting-gangers zitten we op een gelijk aantal als vorig jaar. Zie hier, zowel dit jaar als vorig jaar hebben 89 mensen zich opgegeven.
Ik heb trouwens gisteren (eindelijk) mijn fotoalbum online aangemaakt en doorgestuurd. Hopelijk kan ik het nog afhalen voor de meeting zodat ik het kan meebrengen. Normaal moet dat wel lukken. Is een album van onze 2009 reis.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Georgie schreef:Zowel qua meeting-gangers en hotel-gangers zitten we allebei op een record ja, als dat was wat je bedoelde
Qua hotel-gangers wel. Qua meeting-gangers zitten we op een gelijk aantal als vorig jaar. Zie hier, zowel dit jaar als vorig jaar hebben 89 mensen zich opgegeven.
Roland
Oh ja ik zie het. Ik dacht dat het 87 waren, dan had ik dat verkeerd gelezen. Dat hebben we met z'n allen dan mooi gedaan
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.