Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fullsize SUV niet te huur in Seattle
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Fullsize SUV niet te huur in Seattle
Ik krijg net bericht van USA-reisen dat mijn geboekte fullsize SUV (Chev. Tahoe) bij Alamo niet boekbaar is in Seattle. Als alternatief bieden ze de Equinox aan. Nu zijn we met 2 volwassenen en twee kinderen (20 en 16 jaar). Is zo'n standaard SUV, de Equinox, groot genoeg?
Ik zag dat USA-reisen bij Hertz een SUV in de categorie L (Ford Explorer) heeft. Die leek mij groter dan de Equinox. Is dat ook zo?
He, ik baal hiervan. Hoe groot is de kans dat we toch een upgrade kunnen krijgen naar een fullsize in juli a.s. ???
Groet, Lauren
Ik zag dat USA-reisen bij Hertz een SUV in de categorie L (Ford Explorer) heeft. Die leek mij groter dan de Equinox. Is dat ook zo?
He, ik baal hiervan. Hoe groot is de kans dat we toch een upgrade kunnen krijgen naar een fullsize in juli a.s. ???
Groet, Lauren
-
- Amerikakenner
Re: Fullsize SUV niet te huur in Seattle
Nog even een aanvullende vraag. Ik zie bij een andere tussenpersoon een SUV te huur en daar wordt als voorbeeld gegeven: Jeep Grand Cherokee of Chevy Trailblazer. Zijn dit fullsize SUV's?
Ik heb totaal geen verstand van auto's, sorry!!
bedankt,
Groet, lauren
Ik heb totaal geen verstand van auto's, sorry!!
bedankt,
Groet, lauren
Dat zijn standard-size SUV's! Full-size SUV's zijn o.a. de Dodge Durango, Ford Expedition, Toyota Seqouia.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
De Equinox is geen standaard SUV maar een midsize volgens mij.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerikakenner
Midsize is kleiner dan standaard, toch? Bij Usa-reisen wordt de Equinox aangeduid als standaard en de Tahoe als Fullsize. Voor mijn gevoel is de Equinox kleiner dan de standaard SUV's die ik hierboven noemde.
Lauren
Lauren
Lauren, de Equinox is pas sinds dit jaar opgewaardeerd naar een standard-size, maar is inderdaad kleiner dan een standaard-suv zoals de Chevy Trailblazer of een Jeep Grand Cherokee. Je krijgt echter lang niet altijd het getoonde model mee, er staat niet voor niets 'of gelijkwaardig'.
Krijg je ook geld terug? Anders betaal je voor niks voor een grotere auto.
-
- Amerikakenner
Guinevere, ik had nog niets aanbetaald.
Groet, lauren
Groet, lauren
Kijk anders ook eens bij usrentacar.co.uk , zij hebben via Budget (de verhuurder) erg goede prijzen voor full-size SUV's! Wij hebben bijna 300 euro bespaard in vergelijking met de prijs die usa-reisen ons biedde.
-
- Amerikakenner
Ik heb ook gekeken op economycarrentals.com en zag toevallig bij de voorwaarden dat ferrying not allowed is. Ik heb gevraagd of we op de Ferry naar Vancouver Island mogen met de huurauto. Antwoord nee!! Hebben jullie dit wel eens gehoord. Ik kon bij USA- Reisen hierover niets vinden.
Groet, Lauren
Groet, Lauren
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wij hebben in 2009 een auto gehuurd op Seattle die ze niet hadden staan. We kregen daar een Fullsize voor in de plaats mee. Een GMC Yukon. Alles gehuurd via USA reisen.
Merk dat zowiezo een fullsize huren lastig is. Je betaald meer drop off kosten of ze zijn al snel uitverkocht. Direct bij de maatschappij huren hebben ze ze soms nog wel eens staan. En soms direct huren bij maatschappij weer niet maar indirect weer wel.
Het blijft even zoeken en puzzelen.
Merk dat zowiezo een fullsize huren lastig is. Je betaald meer drop off kosten of ze zijn al snel uitverkocht. Direct bij de maatschappij huren hebben ze ze soms nog wel eens staan. En soms direct huren bij maatschappij weer niet maar indirect weer wel.
Het blijft even zoeken en puzzelen.
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben afgelopen zaterdag via SunnyCars een Chevrolet Tahoe Full size suv geboekt van denver naar las vegas en zouden dezelfde dag horen of die accoord was.
Nu is het dinsdag en vandaag hoorde ik dat de Tahoe niet accoord is en ze met een alternatief gaan komen.
Je vraagt jezelf bijna af waarom ze die auto's aanbieden als ze ruim 4 maanden van te voren al niet te boeken zijn.
Ben zeer benieuwd met welk alternatief ze komen, ik wil minimaal een Ford expedition, GMC Yucon of een Cadillac Escalde, want die zijn vergelijkbaar met een Tahoe, een trailblazer of explorer zeker niet en ik kan het weten, want ik heb jaren in/aan dit soort auto's gehandeld/gewerkt.
Richard
Nu is het dinsdag en vandaag hoorde ik dat de Tahoe niet accoord is en ze met een alternatief gaan komen.
Je vraagt jezelf bijna af waarom ze die auto's aanbieden als ze ruim 4 maanden van te voren al niet te boeken zijn.

Ben zeer benieuwd met welk alternatief ze komen, ik wil minimaal een Ford expedition, GMC Yucon of een Cadillac Escalde, want die zijn vergelijkbaar met een Tahoe, een trailblazer of explorer zeker niet en ik kan het weten, want ik heb jaren in/aan dit soort auto's gehandeld/gewerkt.
Richard

- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Wij hadden afgelopen zomer ook datzelfde probleem, heeft heel veel moeite gekocht zo'n Fullsize SUV te huren. Ik begreep dat het probleem met name in de drop-off zat. Ze kunnen er soms niets mee op andere locaties bijvoorbeeld, of de lokale Alamo's zijn in naam wel Alamo maar zijn franchise-nemers die niet zitten te wachten op andere auto's en dat soort zaken. Dus de reden is niet per se dat ze niet beschikbaar zijn, tenminste dat is wat ik begreep.harleyrijder schreef:Je vraagt jezelf bijna af waarom ze die auto's aanbieden als ze ruim 4 maanden van te voren al niet te boeken zijn.![]()
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerika-ontdekker
Nou ik ben net ook gebeld met een alternatief, een Chevrolet Trailblazer !
Die heb ik 3 jaar terug al eens gehuurd en die is nu niet echt ruim voor 4 grote volwassenen met 4 grote koffers.
Een ander alternatief was een Toyota Sienna minivan, maar die heeft ook bijna geen kofferruimte, ik zal dan of minder bagage moeten meenemen en een trailblazer accepteren of meer geld uitgeven en een chevrolet express van moeten huren, maar dat is 1600,= duurder en dan zijn we net the A team
Ze gaan nog even bij een andere maatschappij kijken, maar ik denk dat ik het antwooord wel weet.
Word vervolgd
Die heb ik 3 jaar terug al eens gehuurd en die is nu niet echt ruim voor 4 grote volwassenen met 4 grote koffers.
Een ander alternatief was een Toyota Sienna minivan, maar die heeft ook bijna geen kofferruimte, ik zal dan of minder bagage moeten meenemen en een trailblazer accepteren of meer geld uitgeven en een chevrolet express van moeten huren, maar dat is 1600,= duurder en dan zijn we net the A team

Ze gaan nog even bij een andere maatschappij kijken, maar ik denk dat ik het antwooord wel weet.
Word vervolgd
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vreemd, de Trailblazer wordt niet meer gemaakt. Is het een oude of zo?
"The last Chevrolet TrailBlazer rolled off the Moraine line on December 16, 2008, a week before the plant's closure."
Misschien bedoel je de Chevy Traverse?
"The last Chevrolet TrailBlazer rolled off the Moraine line on December 16, 2008, a week before the plant's closure."
Misschien bedoel je de Chevy Traverse?
Heb je mijn suggestie - www.usrentacar.co.uk - bekeken? Zei hebben vaak wel full-size SUV's via Budget beschikbaar voor goede prijzen.
-
- Amerikakenner
Hi Crisp,
Dank voor je tip. Ik heb gekeken maar ik kom duurder uit. Ik denk dat ik toch maar voor de standard SUV ga bij USA-reisen.
Groet, lauren
Dank voor je tip. Ik heb gekeken maar ik kom duurder uit. Ik denk dat ik toch maar voor de standard SUV ga bij USA-reisen.
Groet, lauren
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Ford Escape en Chevy Equinox hebben allebei kleinere kofferruimtes dan de Explorer, en het zijn ook van binnen minder ruime auto's. En inderdaad, zoals Loek al zegt wordt de TrailBlazer al geruime tijd niet meer geproduceerd (de TrailBlazer had overigens een vergelijkbare kofferruimte als de Explorer). De Traverse wordt nu inderdaad soms wel aangeboden.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Als je nog niet geboekt hebt zou ik gewoon verder kijken naar een auto waar je blij mee bent.
Dat je niet met de ferry mag heb ik nog nooit gehoord, maar dat zou me er niet van weerhouden. De kans dat je op de ferry pech krijgt is miniem. Dirt roads vind ik altijd wat griezeliger omdat je toch een groter risico hebt al wordt ook dat meestal stiekem wel gedaan. Kan je makkelijk op een andere manier op je bestemming komen?
Dat je niet met de ferry mag heb ik nog nooit gehoord, maar dat zou me er niet van weerhouden. De kans dat je op de ferry pech krijgt is miniem. Dirt roads vind ik altijd wat griezeliger omdat je toch een groter risico hebt al wordt ook dat meestal stiekem wel gedaan. Kan je makkelijk op een andere manier op je bestemming komen?
-
- Amerika-ontdekker
Ze hebben ons nu toch als alternatief een Trailblazer "of vergelijkbaar" aangeboden.
De Tahoe is niet te huren vanaf Denver naar Las vegas 3 weken later, ze doen het gewoon niet.
Inderdaad zei ik ook al dat de Trailblazer niet meer gemaakt word en dat het nu een Traverse of (hoop het niet) een Eqiunox zal gaan worden. Ik heb het maar geaccepteerd, tegen een lagere prijs, en zie wel wat er staat bij aankomst.
Desnoods probeer ik terplekke een upgrade te krijgen ?!
Richard
De Tahoe is niet te huren vanaf Denver naar Las vegas 3 weken later, ze doen het gewoon niet.
Inderdaad zei ik ook al dat de Trailblazer niet meer gemaakt word en dat het nu een Traverse of (hoop het niet) een Eqiunox zal gaan worden. Ik heb het maar geaccepteerd, tegen een lagere prijs, en zie wel wat er staat bij aankomst.
Desnoods probeer ik terplekke een upgrade te krijgen ?!
Richard
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 3398 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al
-