Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisgenoten forum

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.

Reisgenoten forum ?

Strak plan
12
46%
Toch maar niet
3
12%
Geen belangstelling
11
42%

Totaal aantal stemmen: 26

Elektrocute
Amerikafan

Bericht door Elektrocute »

Ik vind het wel een leuk idee!
niet dat ik het zelf zo snel zou doen, met een vreemde op reis gaan, maar toch.
Je weet nooit, het kan meer leden aantrekken, en sommige mensen gaan graag op reis met iemand die ze niet van kop tot teen kennen :)
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Kijk, ik zal er ook gebruik van maken. Ik heb een groepsreis geboekt het lijkt me juist leuk om via een oproepje alvast mensen te leren kennen die diezelfde reis hebben geboekt. Of mensen enthousiast maken zodat ze ook kunnen boeken.
Ik denk niet dat ik snel weer op zoek zou gaan naar 1 persoon om mee te reizen. De kans dat het (uiteindelijk) niet klikt is natuurlijk aanwezig en dat kan je reis verpesten.

Ik heb verschillende oproepjes geplaatst op internet om te proberen mensen enthousiast te maken voor de groepsreis (22-daagse rondreis Noordoosten van Amerika met Djoser op 3 juni a.s. :wink: ) en er reageren ook mensen op (tot nu toe zonder resultaat helaas, maar goed).

Er zijn natuurlijk heel veel sites waar je een reisgenoot kunt vinden, maar als er hier ook één komt, trekt dat natuurlijk nog meer mensen naar dit forum

Groetjes van Marloes :D
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Allemaal bedankt voor jullie positieve reacties!

Deze topic wordt nu gesloten. Vanaf nu is er een sticky geopend waar iedereen zijn of haar oproep kwijt kan.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer