Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraagje over kleding kopen in USA... Levi's 501

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Texas Boy
Amerika-expert

Re: Vraagje over kleding kopen in USA... Levi's 501

Bericht door Texas Boy »

De vraag gaat over kleding kopen in de USA, waar het gemaakt word is niet zo van belang. Maar in Amerika betaal je over het algemeen minder belasting, ook de import duty's zullen lager liggen gezien de prijzen. Prijzen worden daarnaast vooarl bepaalt door overhead, huur panden, salaris personeel etc. Maar 80 USD verschil op een broek is absurd en laten we het niet auto's gaan hebben. :?
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Het draait allemaal om winstmarge
Speakingtongues
Amerikakenner

Bericht door Speakingtongues »

Een vriend had pas 2 koffers bij vol met kleding voor heel de familie toen ie terug ging van Florida naar Amsterdam . Vloog via Madrid en daar vraagt niemand iets ! En als je dan van Madrid naar Amsterdam vliegt kom je uit Europa en kijkt ook niemand meer ! :twisted:

Maar kunt ook gewoon via mij bestellen want dat bespaart de ticket naar de Vs ! :twisted: :twisted: :twisted:
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Speakingtongues schreef:Een vriend had pas 2 koffers bij vol met kleding voor heel de familie toen ie terug ging van Florida naar Amsterdam . Vloog via Madrid en daar vraagt niemand iets ! En als je dan van Madrid naar Amsterdam vliegt kom je uit Europa en kijkt ook niemand meer ! :twisted:
Volgens mij is dat niet waar. Ook als je via een europese luchthaven binnen het Schengen gebied vliegt dan kan je op Schiphol door de douane aangehouden worden.
Speakingtongues
Amerikakenner

Ja dat kun je zeker, maar kans is al weer kleiner als dat je rechtstreeks vanuit Amerika in Amsterdam of zo landt !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Speakingtongues
Amerikakenner

Ik vlieg zelf dikwijls naar Madrid, Barcelona of Milaan omdat dat veel goedkoper is en neem dan Ryan Air naar Eindhoven toe !
Geen mens die iets vraagt, alleen kun heb je dan met Ryan Air weer t probleem dat je bijna geen gewicht kan meenemen ! :roll:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Als je buiten Europa goederen koopt en die via een ander Europees land Nederland binnenbrengt dan behoor je deze alsnog officieel te declareren bij de Douane; ook als je dus vanuit de VS met in de VS gekochte producten via Madrid naar Amsterdam vliegt en je in Amsterdam gecontroleerd wordt kom je als je gepakt wordt alsnog aan het betalen als de producten een waarde hebben van meer dan €430.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Myrte
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Myrte »

Ik koop altijd Levi's (501,550,505) bij Sears voor ongeveer $ 30,-
Altijd perfect geen foutjes niks !
Let wel altijd even op of er geen draaipijp in zit, maar dat moet ook bij de dure hier in NL.
Ik pas ze wel steeds opnieuw als ze weer in een ander land gemaakt zijn !
Verder ben ik ook erg tevreden over de Lee broeken van de VF outlet.
Zoveel jeans heb ik nog nooit in 1 winkel bij elkaar gezien :)
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Speakingtongues schreef:Een vriend had pas 2 koffers bij vol met kleding voor heel de familie toen ie terug ging van Florida naar Amsterdam . Vloog via Madrid en daar vraagt niemand iets !
Nee, maar het had wel gekund natuurlijk. Het is mij al regelmatig overkomen dat mijn koffer openmoest. En Madrid en Amsterdam zijn allebei buitengrenzen van de EU, dus dat maakt op zich niet uit. En als de kleding geen kaartjes en dat soort dingen bevat is er niet zo heel veel aan de hand, want dan lijkt het voor eigen gebruik. Maar wees je er wel van bewust dat het natuurlijk eigenlijk gewoon niet mag wat je doet. En dat "iedereen het doet" vind ik dan nooit zo relevant. :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer