Ik vind het wel een leuk idee!
niet dat ik het zelf zo snel zou doen, met een vreemde op reis gaan, maar toch.
Je weet nooit, het kan meer leden aantrekken, en sommige mensen gaan graag op reis met iemand die ze niet van kop tot teen kennen
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
Kijk, ik zal er ook gebruik van maken. Ik heb een groepsreis geboekt het lijkt me juist leuk om via een oproepje alvast mensen te leren kennen die diezelfde reis hebben geboekt. Of mensen enthousiast maken zodat ze ook kunnen boeken.
Ik denk niet dat ik snel weer op zoek zou gaan naar 1 persoon om mee te reizen. De kans dat het (uiteindelijk) niet klikt is natuurlijk aanwezig en dat kan je reis verpesten.
Ik heb verschillende oproepjes geplaatst op internet om te proberen mensen enthousiast te maken voor de groepsreis (22-daagse rondreis Noordoosten van Amerika met Djoser op 3 juni a.s. ) en er reageren ook mensen op (tot nu toe zonder resultaat helaas, maar goed).
Er zijn natuurlijk heel veel sites waar je een reisgenoot kunt vinden, maar als er hier ook één komt, trekt dat natuurlijk nog meer mensen naar dit forum
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.