Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Het Centrale ESTA Topic (deel I)
Re: ESTA: Vanaf 12 januari online registreren 72 uur voor vl
Note moderator:
Dit topic hoort thuis in het algemene ESTA topic. Ik heb de twee dan ook samengevoegd.
Dit topic hoort thuis in het algemene ESTA topic. Ik heb de twee dan ook samengevoegd.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Esta opnieuw aanvragen !!!
Onze Esta (visum) is geldig tot september 2011.Wij gaan opnieuw richting de USA in oktober 2011.
Kan ik nu een nieuwe ESTA toestemming aanvragen of moet ik wachten tot mijn andere verlopen is ?
Kan ik nu een nieuwe ESTA toestemming aanvragen of moet ik wachten tot mijn andere verlopen is ?
Re: Esta opnieuw aanvragen !!!
Je kan een nieuwe aanvragen, je moet dan wel $14 betalen.
Topic verplaatst naar het Algemene ESTA topic.
Topic verplaatst naar het Algemene ESTA topic.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik zit even met een zelfde soort dilemma.
Ik ging me net registreren voor de ESTA voor komende reis naar NYC. Was ik het hele proces doorlopen, kreeg ik de berichtgeving dat ik met mijn huidige paspoort nog geregistreerd sta van de ESTA van twee jaar geleden. Hij is nog minstens 30 dagen geldig, dus dat red ik wel.
Alleen om nieuwe informatie toe te voegen, moet je je application number invullen, en die heb ik nergens meer. Kan ik dan beter een nieuwe ESTA aanvraag doen (en dan nu dus ook betalen)? Of hoef ik m'n nieuwe vluchtgegevens niet toe te voegen en kan ik gewoon op m'n vorige ESTA zonder papieren het land in? Ik meende dat je de ESTA goedkeuring namelijk ook niet perse uit hoefde te printen, alleen voor je eigen adminstratie.
Ik ging me net registreren voor de ESTA voor komende reis naar NYC. Was ik het hele proces doorlopen, kreeg ik de berichtgeving dat ik met mijn huidige paspoort nog geregistreerd sta van de ESTA van twee jaar geleden. Hij is nog minstens 30 dagen geldig, dus dat red ik wel.
Alleen om nieuwe informatie toe te voegen, moet je je application number invullen, en die heb ik nergens meer. Kan ik dan beter een nieuwe ESTA aanvraag doen (en dan nu dus ook betalen)? Of hoef ik m'n nieuwe vluchtgegevens niet toe te voegen en kan ik gewoon op m'n vorige ESTA zonder papieren het land in? Ik meende dat je de ESTA goedkeuring namelijk ook niet perse uit hoefde te printen, alleen voor je eigen adminstratie.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Je moet de vlucht- en verblijfdata wel kunnen updaten
. Als je je vorige aanvraag niet kunt vinden zul je nu toch een nieuwe ESTA aan moeten vragen.

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat is niet goed Chris, je kan/mag je gegeven updaten maar het is niet verplicht.
Oh echt? Oh sorry, dan zat ik fout. Ik dacht altijd dat dat verplicht was
.

- Georgie
- Amerika-expert
Dus in theorie hoef ik eigenlijk niets te doen want m'n aanvraag is nog geldig? Het voelt zo eng om niets bij me te hebben! Want ik heb zelf dan geen ESTA confirmation/application number.
Maar toen ik m'n paspoort gegevens invulde, gaf de website zelf al aan dat ie nog geldig is.
Maar toen ik m'n paspoort gegevens invulde, gaf de website zelf al aan dat ie nog geldig is.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Ik heb net even gegoogled en Rob heeft inderdaad gelijk, het updaten is optioneel. Je ESTA is inderdaad nog gewoon geldig dan! Maar je weet wel tot welke datum toch? Stel dat ie nou net afloopt als je daar bent
.
Als het je lukt om in te checken, betekent dat dat je ESTA in orde is. Je hoeft je dus absoluut geen zorgen meer te maken over immigrations dan, ze kunnen niet zeggen dat er geen ESTA is
.

Als het je lukt om in te checken, betekent dat dat je ESTA in orde is. Je hoeft je dus absoluut geen zorgen meer te maken over immigrations dan, ze kunnen niet zeggen dat er geen ESTA is

- Georgie
- Amerika-expert
Er stond more than 30 days. Dus dat red ik sowieso. En als ik even logisch nadenk: Ik ging in augustus 2009 naar Amerika, dus logischerwijs loopt ie in augustus 2011 af. Dus voor de zomervakantie zal ik dan wel een nieuwe aan moeten vragen.Chrisp schreef: Maar je weet wel tot welke datum toch? Stel dat ie nou net afloopt als je daar bent.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je incheckt zie je tot wanneer je ESTA geldig is
Die van mij tot zomer 2012.
Derk

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
- Georgie
- Amerika-expert
Bedoel je op de website van de luchtvaartmaatschappij wanner je incheckt, dus zeg 24 uur van te voren?
Volgens mij bedoelt Derk, als je het checkt op de ESTA website, wat Sophie nu niet kan
?
De airline verteld mij nooit iets over mijn ESTA tijdens het inchecken.

De airline verteld mij nooit iets over mijn ESTA tijdens het inchecken.
- Georgie
- Amerika-expert
Geweldig! Kon inderdaad inloggen zonder application nummer, en het is gelukt. Er stond toegang verleend en dat ie nog geldig is tot 30 juni 2011. En heb voor de goede orde het adres in Amerika ook maar aangepast, dan is ie helemaal up to date.
Esta vraagt om flightnumber
Laatst heb ik eens geprobeerd het Esta formulier in te vullen. Hier werd op een gegeven moment gevraagd om een flightnumber.
Maar nu heb ik de mailtjes met e-tickets eens doorgekeken.. en ik zie nergens een flightnumber!
En als ik er een vind, moet ik dan alleen het nummer voor mijn eerste vlucht invullen?
Maar nu heb ik de mailtjes met e-tickets eens doorgekeken.. en ik zie nergens een flightnumber!

En als ik er een vind, moet ik dan alleen het nummer voor mijn eerste vlucht invullen?
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Re: Esta vraagt om flightnumber
Je moet het vluchtnummer invullen van de vlucht waarmee je Amerika binnenkomt.
Er moet een vluchtnummer op je ticket staan, de code van de luchtvaartmaatschappij, bijvoorbeeld UA voor United en dan 3 of 4 cijfers, dat is je vluchtnummer.
succes.
Er moet een vluchtnummer op je ticket staan, de code van de luchtvaartmaatschappij, bijvoorbeeld UA voor United en dan 3 of 4 cijfers, dat is je vluchtnummer.
succes.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Je moet het nummer van de vlucht die je naar Amerika brengt invoeren met de afkorting van de airline.
Bijvoorbeeld UA 942 waarbij UA staat voor United Airline
Bijvoorbeeld UA 942 waarbij UA staat voor United Airline
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
En als het niet op je e-ticket staat dan kun je je e-ticket nummer op https://www.checkmytrip.com invoeren. Dan zie je alle details.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
En die info MOET echt niet, is wel aan te raden, maar niet verplicht
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20036 Weergaves
-