Gisteren hebben we eindelijk weer geboekt, we gaan van 2 juni t/m 25 juni weer naar de states.
Nu willen we dit keer eens wat anders, dus we willen graag van alles wat met Hotrods, Dragrace, custombikes, western en Gunstores te maken heeft zien.
Ik ben al enige tijd aan het zoeken op het net, maar het is allemaal niet zo heel makkelijk, dus vandaar de vraag aan de ervaren reizigers, die 1 of meerdere van deze dingen ook al eens bezocht hebben in Amerika, stuur je tips, links en ervaringen aub in en misschien kan ik ( en anderen ) er iets mee.
We beginnen onze reis in Denver, waarna we via de Rocky's naar Loveland Colorado rijden, waar we de Goodguys nationals gaan bezoeken, een hotrodshow met 2000 auto's ( http://www.coloradonats.com/ )
Daarna rijden we binnendoor naar Badlands Nat.park, om vervolgens naar Sturgis te rijden, waar we beginnen aan een rondrit via Deadwood, Silvercity, Keystone enz weer terug naar Sturgis.
Vervolgens gaan we via Devilstower naar Cody en vervolgens door Yellowstone naar West-Yellowstone, daarna binnendoor naar Bonneville Saltflats, salt lake city en vervolgens omlaag via Fishlake nat.Forest binnendoor naar Las Vegas, waar we naar de shootingrange gaan, om na ongeveer 3 dagen Vegas hiervandaan terug te vliegen naar huis.
Ik weet dat dit een heel ruim begrip is wat ik vraag, maar meningen en ervaringen van anderen zijn altijd veel waard, dus alles wat over Dragracers, Hotrods, Custombikes, Harley's, Western en gunstores/shootingranches te maken heeft in de staten Colorado, Nebrasca, South Dakota, Wyoming, Utah, Arizona en Nevada is van harte welkom.

Thanks,

Groeten Richard