Foutje, zou weer moeten werken! Veel plezier ermee..ben_ schreef:Ook "AA10" werkt niet...Kortingscode “AA10%” is niet geldig.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
USfoodz biedt speciale korting voor AA-leden
Re: USfoodz biedt speciale korting voor AA-leden
Nu krijg ik weer volgende foutmelding:
Ik bestel vanuit België en wil graag betalen per overschrijving...Logo
U wilt EUR 29.52 afrekenen. Kies een betaalmethode:
ERR:No payment methods found
Bestellingen vanuit het buitenland (buiten Nederland dus) zullen moeten worden afgehandeld via email.ben_ schreef:Nu krijg ik weer volgende foutmelding:
Ik bestel vanuit België en wil graag betalen per overschrijving...Logo
U wilt EUR 29.52 afrekenen. Kies een betaalmethode:
ERR:No payment methods found
Kun je ons een e-mail (www.usfoodz.nl/klantenservice) sturen?
-
- Amerikafan
In 2007 was het al mijn favoriet, van 20 tot 29 november weer: Barq's Rootbeer!

12 blikjes voor $5 gemiddeld bij de Walmart of Citymarket.
Op de in dit topic gegeven links kom ik ze helaas niet tegen ....
In de UK (KLIK HIER) bij Americansoda kun je 12 cans krijgen voor GBP 11.97. Het verschepen is echter 35GBP, tot aan 4 kilo. Bij American Sweets.co.uk (KLIK HIER) zijn ze wat goedkoper met de blikjes EN het verzenden (12.99GBP tot aan 30 kilo!!)
De blikjes zijn al ruim 3x duurder dan in de USA, maar met die verzendkosten, dat moet toch goedkoper kunnen zou je denken?
Ik heb nog geen antwoord terug van mijn buddy in Texas hoeveel het zou kosten om met USPS zo'n 12can cartridge te versturen. Misschien hier een US lezer die dat vertellen kan??
Groet
René

12 blikjes voor $5 gemiddeld bij de Walmart of Citymarket.
Op de in dit topic gegeven links kom ik ze helaas niet tegen ....
In de UK (KLIK HIER) bij Americansoda kun je 12 cans krijgen voor GBP 11.97. Het verschepen is echter 35GBP, tot aan 4 kilo. Bij American Sweets.co.uk (KLIK HIER) zijn ze wat goedkoper met de blikjes EN het verzenden (12.99GBP tot aan 30 kilo!!)
De blikjes zijn al ruim 3x duurder dan in de USA, maar met die verzendkosten, dat moet toch goedkoper kunnen zou je denken?
Ik heb nog geen antwoord terug van mijn buddy in Texas hoeveel het zou kosten om met USPS zo'n 12can cartridge te versturen. Misschien hier een US lezer die dat vertellen kan??
Groet
René
Hoe verder je steeds van huis gaat, hoe dichterbij je steeds komt
Klantervaring / review USFoodz
Ik ben niet tevreden over USFoodz.
Mijn Amerikaanse vrouw heeft meteen bij opening van de webwinkel op 7 december een bestelling geplaatst. Amerikanen hebben de eigenschap dat ze rond Kerst altijd zelf veel in de keuken staan; ook voor koekjes, gebak en andere zoetwaren. Mijn vrouw doet dat dus ook zelf. Het is dus essentieel dat bestellingen zo snel mogelijk, maar in ieder geval voor de Kerst worden afgeleverd. Ik heb USFoodz een aantal keren via Twitter en via e-mail het belang van onze bestelling onder hun aandacht gebracht. Op 23 december heeft USFoodz via Twitter (@USFoodz) om 17:09 uur laten weten dat alle bestellingen van voor 19 december verzonden zouden zijn. Wij zijn op 24 december speciaal thuisgebleven om de bestelling van TNT te ontvangen. We ontvingen niets. Vanochtend belde USFoodz met de mededeling dat onze bestelling nog helemaal niet verzonden was (i.t.t. hun tweet van 23 december). Zeer slordig en knullig.
Het irriteert mij dat de bestelling niet voor de Kerst is afgeleverd, terwijl wij op 7 december hebben besteld. Het irriteert mijn vrouw dat ze bestelde spullen niet met Kerst heeft kunnen gebruiken. Het meest irriteert ons, dat USFoodz blijkbaar niet juist heeft gecommuniceerd.
Ik kan nu nog niet overzien of wij in de toekomst nog bij USFoodz zullen bestellen.
Mijn Amerikaanse vrouw heeft meteen bij opening van de webwinkel op 7 december een bestelling geplaatst. Amerikanen hebben de eigenschap dat ze rond Kerst altijd zelf veel in de keuken staan; ook voor koekjes, gebak en andere zoetwaren. Mijn vrouw doet dat dus ook zelf. Het is dus essentieel dat bestellingen zo snel mogelijk, maar in ieder geval voor de Kerst worden afgeleverd. Ik heb USFoodz een aantal keren via Twitter en via e-mail het belang van onze bestelling onder hun aandacht gebracht. Op 23 december heeft USFoodz via Twitter (@USFoodz) om 17:09 uur laten weten dat alle bestellingen van voor 19 december verzonden zouden zijn. Wij zijn op 24 december speciaal thuisgebleven om de bestelling van TNT te ontvangen. We ontvingen niets. Vanochtend belde USFoodz met de mededeling dat onze bestelling nog helemaal niet verzonden was (i.t.t. hun tweet van 23 december). Zeer slordig en knullig.
Het irriteert mij dat de bestelling niet voor de Kerst is afgeleverd, terwijl wij op 7 december hebben besteld. Het irriteert mijn vrouw dat ze bestelde spullen niet met Kerst heeft kunnen gebruiken. Het meest irriteert ons, dat USFoodz blijkbaar niet juist heeft gecommuniceerd.
Ik kan nu nog niet overzien of wij in de toekomst nog bij USFoodz zullen bestellen.
Klantervaring / Review USFoodz (deel 2)
Ik heb gisteren onze bestelling van USFoodz ontvangen. Vandaag heeft USFoodz contact met mij opgenomen voor de nazorg van mijn bestelling. Dat heeft mij ertoe gebracht om een kleine toevoeging op mijn ervaring van 28 december te schrijven.
Alles wat met onze bestelling fout kon gaan, lijkt ook daadwerkelijk fout te zijn gegaan. Dat is pech en dat is overmacht. De manier waarop USFoodz zelfs vandaag nog met mij communceert, geeft mij wel het gevoel dat USFoodz serieus met hun klanten om gaat. Om een beeld daarvan te geven. Hieronder vind je twee afbeeldingen. De linkse afbeelding is de bestelling die wij hebben geplaatst. Rechts vind je de wijze waarop USFoodz haar klanten waardeert. Dat zegt wel wat en dat is iets waar een aantal bedrijven in Nederland een voorbeeld aan kan nemen.

Er zijn bij mijn eerste bestelling een aantal zaken goed fout gegaan bij USFoodz. Dat heeft een behoorlijk slechte eerste indruk achtergelaten en daar zijn zij verantwoordelijk voor. Hun wijze van after service (communicatie na levering + de extra's in onze bestelling) zet mij ertoe aan om USFoodz een tweede kans te gunnen.
Aan USFoodz: goede en duidelijke communicatie / verwachtingsmanagement is extreem belangrijk!
Alles wat met onze bestelling fout kon gaan, lijkt ook daadwerkelijk fout te zijn gegaan. Dat is pech en dat is overmacht. De manier waarop USFoodz zelfs vandaag nog met mij communceert, geeft mij wel het gevoel dat USFoodz serieus met hun klanten om gaat. Om een beeld daarvan te geven. Hieronder vind je twee afbeeldingen. De linkse afbeelding is de bestelling die wij hebben geplaatst. Rechts vind je de wijze waarop USFoodz haar klanten waardeert. Dat zegt wel wat en dat is iets waar een aantal bedrijven in Nederland een voorbeeld aan kan nemen.
Er zijn bij mijn eerste bestelling een aantal zaken goed fout gegaan bij USFoodz. Dat heeft een behoorlijk slechte eerste indruk achtergelaten en daar zijn zij verantwoordelijk voor. Hun wijze van after service (communicatie na levering + de extra's in onze bestelling) zet mij ertoe aan om USFoodz een tweede kans te gunnen.
Aan USFoodz: goede en duidelijke communicatie / verwachtingsmanagement is extreem belangrijk!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mickel, dat vind ik nou echt fijn van je, dat je niet alleen de moeite doet om te klagen over iets (terecht!), maar dat je ook de moeite wilt doen om dan een aanvulling op die ervaring te geven. De meeste mensen spuwen enkel hun gal, en laten het daar dan bij.
Ik hoop dat jullie alsnog erg genieten van de dingen die je bestelde!
En wat USfoodz betreft: ik denk dat zij net opgestart zijn? Dat zullen dan de opstartfouten/problemen zijn, vermoed ik. Dingen waar zij in ieder geval van kunnen leren (al ben jij natuurlijk niet graag diegene die hun die wijze lessen kan bezogen
)
Ik hoop dat jullie alsnog erg genieten van de dingen die je bestelde!
En wat USfoodz betreft: ik denk dat zij net opgestart zijn? Dat zullen dan de opstartfouten/problemen zijn, vermoed ik. Dingen waar zij in ieder geval van kunnen leren (al ben jij natuurlijk niet graag diegene die hun die wijze lessen kan bezogen

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Het klopt inderdaad dat er veel is misgegaan bij de bestelling van Mickel (en zijn vrouw). Doordat de zeecontainer naar de verkeerde haven was gestuurd (bremerhaven ipv rotterdam) was er al veel vertraging. Toen de vrachtwagen de zeecontainer wilde ophalen in Duitsland kon deze (door de sneeuw) Duitsland niet in. Kortom, bijna 10 dagen vertraging door deze externe fouten.
Echter is daarna ook teveel misgegaan door fouten bij USfoodz. Echter proberen wij altijd iedereen op de hoogte te houden (voornamelijk via Twitter).
Veel is geleerd van deze drukke dagen en er zijn maatregelen genomen om deze fouten te voorkomen in de toekomst.
In alle gevallen waar het misgaat zullen wij het probleem zsm oplossen en het enigzins proberen goed te maken met wat lekkere extraatjes.
In het geval van Mickel (en zijn vrouw) zijn wij igg blij met zijn eerlijke open reactie en de opvolging daarvan..
Echter is daarna ook teveel misgegaan door fouten bij USfoodz. Echter proberen wij altijd iedereen op de hoogte te houden (voornamelijk via Twitter).
Veel is geleerd van deze drukke dagen en er zijn maatregelen genomen om deze fouten te voorkomen in de toekomst.
In alle gevallen waar het misgaat zullen wij het probleem zsm oplossen en het enigzins proberen goed te maken met wat lekkere extraatjes.
In het geval van Mickel (en zijn vrouw) zijn wij igg blij met zijn eerlijke open reactie en de opvolging daarvan..
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
twitter klinkt heel hip en web 2.0.. maar als klant heb ik liever direct contact per email als er iets mis is of dreigt te gaan met een bestelling.usfoodz schreef:Echter is daarna ook teveel misgegaan door fouten bij USfoodz. Echter proberen wij altijd iedereen op de hoogte te houden (voornamelijk via Twitter).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Waarom vind ik op de website van USFoodz geen adresgegevens of telefoonnummer?
American Goodies zat in Druten, maar waar zit USFoodz?
Vaag!
Vaag!
16x USA / 30 staten
USfoodz levert vanaf volgende week de zendingen vanuit Barendrecht (verhuizen van de week naar het nieuwe magazijn)Liz schreef:Waarom vind ik op de website van USFoodz geen adresgegevens of telefoonnummer?
Vaag!
Uiteraard worden klanten ook per e-mail / telefonisch op de hoogte gehouden. Echter is Twitter makkelijk om aan een 'groep' mede te delen dat de zeecontainer vertraagd was.Njit schreef:twitter klinkt heel hip en web 2.0.. maar als klant heb ik liever direct contact per email als er iets mis is of dreigt te gaan met een bestelling.usfoodz schreef:Echter is daarna ook teveel misgegaan door fouten bij USfoodz. Echter proberen wij altijd iedereen op de hoogte te houden (voornamelijk via Twitter).
Ik werd inderdaad heel netjes gebeld toen mijn Lucky Charms niet meer op voorraad bleken te zijn.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Ik heb ook een bestelling bij USFoods geplaatst. De prijzen zijn vrij hoog maar ik wilde een en ander een keer proberen. De prijzen accepteer je voordat je een bestelling invoert. Omdat het al een tijdje duurde na mijn bestelling en ik nog niets heb ontvangen heb ik een mail gestuurd om een update te krijgen. Ze gaven aan dat een bestelling binnen 48 uur verzonden zou moeten worden maar dat ze aan het verhuizen waren en dat de verpakking 'waarschijnlijk' een dag of 4 na mijn mail verstuurd zou worden. Mijn verbazing was groot. Geen excuusje kon er van af. 'Er wordt meestal wel iets extra's in de verpakking gedaan'. Bij mij dus niet terwijl ik toch erg duidelijk was teleurgesteld te zijn in het feit dat de moeite niet is genomen mij als klant (wie weet wel de grootste toekomstige klant) te informeren over een vertaging. Had wat begrip gecreerd! Ik lees dat ze per Twitter info verspreiden. Ik vind dit een klantonvriendelijke manier van communicatie. Moet ik voor USFoodz dan ook nog lif van Twitter worden? Je maakt je het er zo wel erg gemakkelijk van af. De bestelling heb ik toch wel enkele dagen eerder ontvangen, hierin geen bericht dat ze zijn verhuisd om over een excuus en extraatje nog maar te zwijgen. In de emailcommunicatie werd ik totaal niet serieus genomen. We geven je wel een bon voor 5% korting op een volgende bestelling. In de communicatie werd geen naam genoemd, ik heb daarom geen idee of ik met een man of een vrouw heb gemaild. Vind ik ook zeer onpersoonlijk. Het nasturen van een extraatje om de vertraging te verzachten doen ze niet aan.
Kortom de producten zijn prima, prijzen hoog, service/informatievoorziening vind ik slecht. Contactgegevens ontbreken op de website. Ik kom hier niet meer terug.
Kortom de producten zijn prima, prijzen hoog, service/informatievoorziening vind ik slecht. Contactgegevens ontbreken op de website. Ik kom hier niet meer terug.
Uw pakket is inderdaad te laat verstuurd ivm de verhuizing van het kantoor / magazijn van USfoodz. Echter is uw pakket op dezelfde dag als uw e-mail (op een zondag!) verstuurd.
Daarbij is aangegeven dat er meestal wel een extraatje in zit indien de verzending vertraagd is.
Dat bij uw pakket dit niet zo was is vervelend, maar er is dan als compensatie een kortingscode (5%) aangeboden wat in onze ogen een eerlijk aanbod is.
Daarbij zijn al uw e-mails binnen enkele uren keurig beantwoord.
Dat u dus denkt dat wij u niet serieus nemen is jammer daar wij van elk probleem iets proberen te leren.
Prijzen Hoog
Alle prijzen die USfoodz hanteert zijn ongeveer hetzelfde als die van de Europese concurrenten. Daarbij berekent USfoodz dus nooit verzendkosten (ook niet in Europa)
Het "probleem" met Amerikaanse producten importeren is dat er (door europese subsidies) veel importrechten op zitten (cacao / graan / melk / etc).
Hierdoor zijn de producten inderdaad veel duurder dan in Amerika zelf..
Daarbij is aangegeven dat er meestal wel een extraatje in zit indien de verzending vertraagd is.
Dat bij uw pakket dit niet zo was is vervelend, maar er is dan als compensatie een kortingscode (5%) aangeboden wat in onze ogen een eerlijk aanbod is.
Daarbij zijn al uw e-mails binnen enkele uren keurig beantwoord.
Dat u dus denkt dat wij u niet serieus nemen is jammer daar wij van elk probleem iets proberen te leren.
Prijzen Hoog
Alle prijzen die USfoodz hanteert zijn ongeveer hetzelfde als die van de Europese concurrenten. Daarbij berekent USfoodz dus nooit verzendkosten (ook niet in Europa)
Het "probleem" met Amerikaanse producten importeren is dat er (door europese subsidies) veel importrechten op zitten (cacao / graan / melk / etc).
Hierdoor zijn de producten inderdaad veel duurder dan in Amerika zelf..
Ja ik heb ook wel bij jullie besteld maar dat het wat duurder is dan het spul in Amerika zelf begrijp ik namelijk volledig omdat er ook import kosten bij komen etc.
Ik heb een keer rond 10 dec. bij jullie besteld en ik ben wel heel tevreden.
Ondanks alle sneeuw had ik mijn pakketje in 2 dagen gekregen. Ookal ontbrak [Misschien niet meer beschikbaar] er een ding, ik kreeg er wel netjes iets anders voor terug in de plaats. Ook zijn ze goed bereikbaar via twitter en ik heb goeie recensies over Usfoodz. Heb nu wel op 11 jan. Een pakketje besteld en ben vandaag nogsteeds aan het wachten, [hopen dat ie vandaag komt!] Maar voor de verder rest zijn jullie een goede, en bijna enige nederlandse webshop.
Ik heb een keer rond 10 dec. bij jullie besteld en ik ben wel heel tevreden.
Ondanks alle sneeuw had ik mijn pakketje in 2 dagen gekregen. Ookal ontbrak [Misschien niet meer beschikbaar] er een ding, ik kreeg er wel netjes iets anders voor terug in de plaats. Ook zijn ze goed bereikbaar via twitter en ik heb goeie recensies over Usfoodz. Heb nu wel op 11 jan. Een pakketje besteld en ben vandaag nogsteeds aan het wachten, [hopen dat ie vandaag komt!] Maar voor de verder rest zijn jullie een goede, en bijna enige nederlandse webshop.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er is er nog een in Nederland. Ze zijn nog maar net begonnen maar het aanbod zal daar ook nog wel groeien denk ik.
Noot van Dennis: commerciële link verwijderd.
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Let op: dit topic dient geen discussietopic over andere onderwerpen te worden dan de speciale korting die USFoodz momenteel aan AA-leden biedt. Andere berichten zullen dan ook worden verwijderd, zeker als ze afkomstig zijn van een nieuw forumlid dat zich uitsluitend heeft aangemeld om een bericht te plaatsen in dit onderwerp.
-
- Amerika-ontdekker
De kortingscode werkt wederom niet..
-
- Amerika-ontdekker
Ik hoop het vind het tot nu toe wel een erg leuke winkelned in MO schreef:Er is er nog een in Nederland. Ze zijn nog maar net begonnen maar het aanbod zal daar ook nog wel groeien denk ik.

Kortingscode is weer actief! Stond nog op 2010 ipv 2011.... 
Qua assortiment, er zijn zo'n 15 nieuwe producten toegevoegd in Januari 2011.
In Februari 2011 worden er zo'n 20 á 25 nieuwe producten toegevoegd..
Mochten er speciale aanvragen zijn, laat het ons weten!

Qua assortiment, er zijn zo'n 15 nieuwe producten toegevoegd in Januari 2011.
In Februari 2011 worden er zo'n 20 á 25 nieuwe producten toegevoegd..
Mochten er speciale aanvragen zijn, laat het ons weten!