Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parkeren station Zaventem
- cgr
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Parkeren station Zaventem
Heeft iemand hier op het forum ervaring met de auto parkeren bij het station in Zaventem?
Wij gaan in maart via Brussel naar New York en zoeken een goedkope manier om op het vliegveld te komen. Vanaf het station gaat er dan een bus naar het vliegveld. Ik vroeg me af of dit een goede en veilige manier is om op het vliegveld te komen.
Hotels in de omgeving heb ik al bekeken, maar die zijn doordeweeks erg prijzig.
Wij gaan in maart via Brussel naar New York en zoeken een goedkope manier om op het vliegveld te komen. Vanaf het station gaat er dan een bus naar het vliegveld. Ik vroeg me af of dit een goede en veilige manier is om op het vliegveld te komen.
Hotels in de omgeving heb ik al bekeken, maar die zijn doordeweeks erg prijzig.
corinazie.waarbenjij.nu
Re: Parkeren station Zaventem
Zoek eens even wat buiten Brussel naar een trein richting Zaventem, eventueel vanuit een kleiner station.
Want je gaat in Zaventem niet gratis kunnen parkeren, iets wat wel lukt in veel kleinere dorpen.
En voor je auto-veiligheid, niet te dicht bij Brussel
Want je gaat in Zaventem niet gratis kunnen parkeren, iets wat wel lukt in veel kleinere dorpen.
En voor je auto-veiligheid, niet te dicht bij Brussel

Ik weet niet vanwaar je 's ochtends wil vertrekken, maar er rijdt (net als op schiphol) een trein tot onder de luchthaven van Zaventem...
Geen ervaring met parkeren bij het station. Wel bij het vliegveld: www.airparking.com. Maar waarschijnlijk zoek je iets goedkopers...
- cgr
- Amerikafan
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties. Met de trein is geen optie omdat we al om 9 uur vertrekken..
Volgens de website van de Belgische spoorwegen kan je wel gratis parkerin in Zaventem bij het station. Misschien is er iemand uit de buurt die dit kan bevestigen. We zijn er nog niet helemaal uit wat we doen, want een auto met Nederlands kenteken valt natuurlijk wel op. Misschien dan toch maar gewoon de veilige parkeergarage, of zijn er nog andere opties?

Volgens de website van de Belgische spoorwegen kan je wel gratis parkerin in Zaventem bij het station. Misschien is er iemand uit de buurt die dit kan bevestigen. We zijn er nog niet helemaal uit wat we doen, want een auto met Nederlands kenteken valt natuurlijk wel op. Misschien dan toch maar gewoon de veilige parkeergarage, of zijn er nog andere opties?
corinazie.waarbenjij.nu
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij slapen de nacht voor vertrek in het Ibis Hotel daar kan je de auto voor € 1,00 per dag laten staan en ze hebben een gratis shuttlebus nar de luchthaven.
Ik vind dit evenwel nergens terug van die 1 euro/nacht? Ondanks we dan nog wel eerder afscheid dienen te nemen van onze kindjes, ben ik ook wel voorstander van de nacht voorafgaand aan de vlucht te overnachten in een hotel. Ik ben nl. op vertrekdagen gestresseerd tot ik in mijn vliegtuigzetel plof en een ritje 's morgens op de ring in Brussel zal dat alleen maar versterken.Rob schreef:Wij slapen de nacht voor vertrek in het Ibis Hotel daar kan je de auto voor € 1,00 per dag laten staan en ze hebben een gratis shuttlebus nar de luchthaven.
Een ander alternatief wat ik hier ben tegengekomen: http://www.parkingzaventem.be/
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Staat ook negens op de site maar wij hebben daarnaar geinformeerd omdat we dit al eens vaker gedaan hadden en het werd per mail (dus zwart op wit) bevestigd dat dit nog steeds zo is.Ik vind dit evenwel nergens terug van die 1 euro/nacht?
De Ring rond Brussel of de E-19 (Antewerpen . Brussel) wil je echt niet opzitten 's morgens als je nog een vleigtuig moet halen daar staat het altijd vast/stil.
Hey,
Mijn ouders wonen in Zaventem en sinds kort moet je daar je parkeerschijf leggen in heel het centrum, dus ik vermoed ook aan het station en mag je er maar maximaal 12 of 24u staan.
Dus ik vrees dat je je auto daar niet zal kunnen achterlaten zonder een boete te krijgen...
Groetjes,
LcKe aka Els
Mijn ouders wonen in Zaventem en sinds kort moet je daar je parkeerschijf leggen in heel het centrum, dus ik vermoed ook aan het station en mag je er maar maximaal 12 of 24u staan.
Dus ik vrees dat je je auto daar niet zal kunnen achterlaten zonder een boete te krijgen...
Groetjes,
LcKe aka Els
- cgr
- Amerikafan
- Contacteer:
@ Els, bedankt voor je reactie. Daar gokken we dan maar niet op! Voor het geld van de boete kunnen we parkeren in de garage.
@ Rob, vorig jaar hebben we ook overnacht in Ibis Hotel en daar geparkeerd, alleen was toen de overnachting maar 59 euro (zaterdag in juli), nu kost het 99 euro. En dan is dus parkeren in garage weer goedkoper. Denk dat dat het dus maar gaat worden.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
@ Rob, vorig jaar hebben we ook overnacht in Ibis Hotel en daar geparkeerd, alleen was toen de overnachting maar 59 euro (zaterdag in juli), nu kost het 99 euro. En dan is dus parkeren in garage weer goedkoper. Denk dat dat het dus maar gaat worden.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
corinazie.waarbenjij.nu
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ligt er maar net aan hoe lang je gaat, wij hebben in december de auto in P3 gezet omdat we maar 11 dagen gingen, de volgende reis is 31 dagen en dan is hotel + € 1,00 per dag veel goedkoper.
Rob
wil graag een bevestiging dat het parkeren maar € 1,00 per dag kost. Ik heb uiteindelijk via "contact" een formulier ingestuurd maar toen kreeg ik een reactie van de Accorgroep en zei wisten het niet.
Ik kan zelfs geen telefoonnummer op hun website.
Rob, hoe heb jij dit aangepakt.
Wij hebben ook de 14e juli een nacht geboekt voor € 59,00. De volgende dag vertrekken we voor 3 weken naar Amerika. Nu ben ik aan het kijken op de website om een mailtje te sturen want ikRob schreef:Staat ook negens op de site maar wij hebben daarnaar geinformeerd omdat we dit al eens vaker gedaan hadden en het werd per mail (dus zwart op wit) bevestigd dat dit nog steeds zo is.Ik vind dit evenwel nergens terug van die 1 euro/nacht?
De Ring rond Brussel of de E-19 (Antewerpen . Brussel) wil je echt niet opzitten 's morgens als je nog een vleigtuig moet halen daar staat het altijd vast/stil.
wil graag een bevestiging dat het parkeren maar € 1,00 per dag kost. Ik heb uiteindelijk via "contact" een formulier ingestuurd maar toen kreeg ik een reactie van de Accorgroep en zei wisten het niet.
Ik kan zelfs geen telefoonnummer op hun website.
Rob, hoe heb jij dit aangepakt.
- cgr
- Amerikafan
- Contacteer:
Hier is het telefoonnummer:
BELGIUM Tel : (+32)2/7254321
Fax : (+32)2/7254040
Ik heb vorig jaar een email gestuurd met dezelfde vraag en heb die uitgeprint meegenomen. (kan de mail helaas niet meer vinden..)
Je kan natuurlijk ook even bellen voor bevestiging, dan gewoon de naam noteren van diegene die je hebt gesproken.
In de zomer van 2010 was het in ieder geval nog 1 euro per dag, dit is alleen niet terug te vinden op de website.
BELGIUM Tel : (+32)2/7254321
Fax : (+32)2/7254040
Ik heb vorig jaar een email gestuurd met dezelfde vraag en heb die uitgeprint meegenomen. (kan de mail helaas niet meer vinden..)
Je kan natuurlijk ook even bellen voor bevestiging, dan gewoon de naam noteren van diegene die je hebt gesproken.
In de zomer van 2010 was het in ieder geval nog 1 euro per dag, dit is alleen niet terug te vinden op de website.
corinazie.waarbenjij.nu
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 831 Weergaves
-
Laatste bericht door jeppiepruts
-