Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

week rond 23 maart: Las Vegas duurder

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Vanessa_G
Amerika-ontdekker

week rond 23 maart: Las Vegas duurder

Bericht door Vanessa_G »

Hallo,

Ik zit te kijken voor hotels in Las Vegas. Eigenlijk hadden we South Point in gedachten. Wel buiten de strip, maar wel luxe voor een redelijke prijs.

Tot ik allemaal geweldige verhalen las over oa Wynn, Encore etc. en dat die hotels soms via schappelijke prijzen worden aangeboden. Ik zoeken, maar voor de meeste duurdere hotels op de strip heb je inderdaad leuk aanbiedingen.............. de week voor en nadat we in LV zijn. In onze week (aankomst 23 maart) zijn de prijzen ineens een stuk hoger en dus buiten ons budget :cry:

Is er een speciale reden dat de prijzen in deze week hoger zijn?

Groetjes, Vanessa
tamsso
Amerika-ontdekker

Re: week rond 23 maart: Las Vegas duurder

Bericht door tamsso »

Is het rond deze tijd geen spring break?
Wij zijn ook eind maart begin april in las vegas, en wij vallen net buiten de spring break tarieven...
tamsso
Amerika-ontdekker

Bericht door tamsso »

ik heb het nog even voor je opgezocht, maar van 14 maart t/m 1 april is er spring break.
Spring break duurt normaal gesproken een week, maar afhankelijk van de regio's (zoals het noorden hier andere weken vakantie heeft als het zuiden van het land) komen er dus veel meer toeristen naar Las Vegas.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Maart wordt in Las Vegas ook vaak "March madness" genoemd, het weer is dan alweer heerlijk en het is dan absoluut hoogseizoen, sinds de crisis is het al lang niet meer zo erg als daarvoor, maar nog steeds is maart een topmaand door oa. springbreak, verder zijn er de nodige conventies waaronder een beurs van 22 t/m 26 maart voor de construction industrie waar 140000 bezoekers verwacht worden.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

Wij zijn op 15 maart in Las Vegas.
Ik zit te wachten op een mooie promo voor de golden nugget maar die zal dan waarschijnlijk niet meer komen :(
'k heb al wel een tijdje terug een kamer geboekt aan normaal tarief dat op zich ook prima is.
Vanessa_G
Amerika-ontdekker

Bericht door Vanessa_G »

ja natuurlijk spring break :wink: dat verklaart een hoop.

Nou dan gaan we toch voor south point hotel, dat ziet er leuk uit en er is daar genoeg te doen. We gaan gewoon lekker met de auto naar de strip om daar wat van de LV-sfeer op te snuiven :)
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Spring Break is in alle populaire stukken van de VS (voornamelijk LV, stranden (Miami/Key West/Orlando/Clear Water) extreeeeeem druk. Familie van ons was tijdens de springbreak in Fort Myrers, vol met (dronken) feestende jongeren. Zit je dan met je bij het reisbureau geboekte "rust vakantie" :D. Zou je geen poging kunnen wagen via Priceline bidding?

(Ik zie inderdaad zeg, zelfs hotels in North Las Vegas die normaal $59,- kosten door de weeks zijn nu $324,-. Flink verschil..)
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Vanessa, heb je ook naar het M-resort gekeken? Ligt vlakbij South Point maar is in alle opzichten stukken beter (mooiere kamers, beter buffet, veel mooier en nieuwer hotel). Ben daar eind vorig jaar geweest en is mij meer dan uitstekend bevallen!
Vanessa_G
Amerika-ontdekker

Bericht door Vanessa_G »

We hadden gisteravond al geboekt, maar toch bedankt!

Volgens mij was ik dat hotel al een keer tegengekomen, maar was de prijs iets te hoog (ben een arme student :wink: )
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Vanessa, ga dan in ieder geval even langs bij M resort. Echt een schitterend hotel!
Vanessa_G
Amerika-ontdekker

Bericht door Vanessa_G »

Dat zullen we zeker doen!

Nog bedankt voor de tip :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer