Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur in San Fransisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
2smiles
Amerika-newbie

Autohuur in San Fransisco

Bericht door 2smiles »

Wij gaan in september naar de VS. De vlucht is inmiddels geboekt :P
Nu alleen de autohuur nog maar ik zie door de bomen het bos niet meer :shock:
Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde verhuurmaatschappij? En..zijn er zaken waar ik op moet letten?

Wij komen 5 september om 21.20 aan in San Fransisco. Is het slim om al vanaf 5 september een auto te huren of kan ik beter de volgende dag de auto ergens ophalen. (Sluiting van de verhuurbureau's?)
We willen in ieder geval een extra bestuurder toevoegen zodat we beide kunnen rijden in de vs.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Autohuur in San Fransisco

Bericht door henriette »

Ik weet niet hoe lang jullie in San Fransisco blijven maar je hebt er geen auto nodig.
Ik zou de auto huren op de dag dat jullie uit SF vertrekken.

Henriette
marpat5957
Amerikafan

Bericht door marpat5957 »

Kijk maar eens op de website http://www.usareisen.de
De meeste mensen hier op het forum huren via hun een wagen .
Vrijwel altijd de goedkoopste manier .
Ik zou reeds een wagen huren van zodra je aankomt in de luchthaven van SanFrancisco .
De verhuurmaatschappijen zijn op de luchthavens heel laat open en ik denk zelfs heel de nacht
als ik mij niet vergis ?
Dan ben je vrij en kun je reeds met je wagen naar het eerste hotel rijden .
Is mijn persoonlijke mening .
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

Eautohuur is ook een goede optie.
Wat betreft het autorijden in sfo, persoonlijk ben ik voor. Zoek dan wel een hotel met een redelijk betaalbare parkering..... Ik zou het wel fijn vinden als ik zo laatste aankwam om gelijk de auto mee te nemen,volgens mij is het verkeer dan ook al een stukkie rustiger. Hangt er ook vanaf wat je in san fransisco wil doen, de 49 miles drive is erg leuk voor de hoogtepunten.
Thamar
Amerika-ontdekker

Bericht door Thamar »

Kijken en vergelijken, bij elke aanbieder voor jouw specifieke klasse. En promoties afwachten...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het is wel erg gemakkelijk om meteen op het vliegveld een auto te huren. Je hebt daar meer keuze dan bij de verhuurmaatschappijen in de stad. Maar jullie komen wel erg laat aan en misschien vind je het niet prettig om dan in het donker te moeten rijden. Hoe lang zit je in SF en heb je daar al een hotel?

Voor een tweede bestuurder hoef je in CA niet extra te betalen. Kijk ook eens in het vervoer-forum.

Marianne
Orangedevil
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Orangedevil »

Wij komen ook 5 Sept. aan maar dan al om 12:30 smiddags geloof ik. We blijven 3 nachten en hebben ervoor gekozen om geen auto te huren voor die eerste 3 dagen. Weet iemand hoe makkelijk het is om dan in de stad te komen met 2 kinderen en bagage? In New york had je verschillende balies waar je je in kon schrijven voor een shuttlebusje die je naar de stad bracht. Ik weet niet of het in Sf ook zo is, een gewone taxi lijkt met te klein.
Holiday video's!
Orangedevil life4travel
https://youtube.com/user/orangedevilke1

Florida 2000,2002,2004,2005,2007,2008,2009,2010,2012,2013,
2015,2016,2018, 2022
Zuidwesten
2001,2006,2011,2023
Las Vegas
2003/2004
Noord oosten
2003, 2014(2x)
Zuidoost 2022