Omdat ik nooit met een camper gereisd hebben, weet ik niets van camperplaatsen en ben ook niet echt bekend met de rijtijd. Ik kan een route uittekenen, maar weet niet zo direct hoe ver de camperplaatsen liggen en wat de rijtijd is.
Oppikken camper 11/8 om 13 u. Terug inleveren camper op 25/8 , telkens San Francisco.
De bedoeling is SF - kustweg - Joshua tree - GC - Vegas - death Valley - yosemite - SF.
Andere interesses zijn sequoia, alabama hills,Pinnacles NM, ladder canyon, Bodie, alcatraz. Inspiratie opgedaan op de site van Henriette

Nu, enkele dingen lijken me niet erg vanzelfsprekend op twee weken. Pinnacles lijkt me uit de route te liggen om de andere dingen op twee weken gezien te hebben. Sequoia ook. Langs de andere kant mag je niet met de camper door death valley in de zomer. Of mag dat bij El monte wel? Mogelijkheid is volgens mij vanuit Vegas een dag een auto te huren. Ik vind zelf death valley wel niet te missen en zij ook niet.
Ik zit vooral vast in het stuk Vegas - death Valley - Bodie - Yosemite.
Als je niet door death valley mag, rij je dan onderaan om om zo terug in de buurt van lone pine te komen? Of volg je toch de weg naar sequoia en daarna Yosemite? Maar dat is wel twee keer bos na elkaar om het oneerbiedig te zeggen

Shoot !!!

Rob, op jou reken ik ook