Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotels.com
hotels.com
Heeft iemand ervaring met de e-mail klantendienst van hotels.com?
Ik wacht al meer dan een week op mijn confirmation e-mail na mijn telefonische wijziging van reservering. Op mijn e-mails krijg ik echter geen antwoord.
Ik wacht al meer dan een week op mijn confirmation e-mail na mijn telefonische wijziging van reservering. Op mijn e-mails krijg ik echter geen antwoord.
Re: hotels.com
Geen ervaring met mailen, maar je kunt ze toch ook bellen? Hier in NL hebben ze gewoon een 020-nummer.
Overigens is hotels.com en expedia.nl exact hetzelfde, zelfde prijzen en zelfde klantenservice. Belde een keer naar Expedia, had ik 10 minuten later dezelfde dame weer aan de lijn, maar dan bij hotels.com
Overigens is hotels.com en expedia.nl exact hetzelfde, zelfde prijzen en zelfde klantenservice. Belde een keer naar Expedia, had ik 10 minuten later dezelfde dame weer aan de lijn, maar dan bij hotels.com

Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
Dat ik ze kon bellen wist ik ook wel. Maar dat kost me weer centen. Bovendien vind ik het ongepast van een bedrijf om wel een link mee te geven zodat je ze via e-mail kan bereiken en dan niet te antwoorden op die mails. Vooral voor een bedrijf actief op internet gewoon onbegrijpelijk. De €40 extra was anders wel direct van mijn creditcard af. Dat kunnen ze dan wel weer goed.
Ja, ik begrijp dat ook nooit van dat soort bedrijven. De verkoop wordt je altijd door de strot gedrukt, maar de after sales is sh*t!
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Via de telefoon was het eigenlijk niet veel beter. Na 27 menu's kon ik kiezen om langer te wachten op een nederlandstalige operator, waarna ik prompt werd doorverbonden met een engelstalige (nou ja, engelstalig...).
Volgende keer doe ik m'n reservaties en vraag ik m'n dag verlenging wel rechtstreeks aan het hotel...
Hotels.com: mooi om hotels op te zoeken en prijzen te vergelijken maar daar houdt het ook op!
Volgende keer doe ik m'n reservaties en vraag ik m'n dag verlenging wel rechtstreeks aan het hotel...
Hotels.com: mooi om hotels op te zoeken en prijzen te vergelijken maar daar houdt het ook op!
Gezien ik nog steeds geen antwoord heb ontvangen, heb ik hotels.com dan maar vriendelijk doch kordaat verzocht me uit hun klantenbestand en mailinglist te willen schrappen.
Niet dat het veel zal uitmaken, want blijkbaar lezen ze hun mails niet
.
Vanaf nu toch maar rechtstreeks bij het hotel (of keten) zelf reserveren. In ons geval is dat meestal Days Inn of een ander hotel van de Wyndham groep. Krijgen we nog eens credits en extra kortingen ook!
Een kleine test heeft trouwens uitgewezen dat hotels.com geen eurocent goedkoper is dan wanneer ik bij het hotel zelf zou gereserveerd hebben. Dan bespaar ik me de stress liever...
Niet dat het veel zal uitmaken, want blijkbaar lezen ze hun mails niet

Vanaf nu toch maar rechtstreeks bij het hotel (of keten) zelf reserveren. In ons geval is dat meestal Days Inn of een ander hotel van de Wyndham groep. Krijgen we nog eens credits en extra kortingen ook!

Een kleine test heeft trouwens uitgewezen dat hotels.com geen eurocent goedkoper is dan wanneer ik bij het hotel zelf zou gereserveerd hebben. Dan bespaar ik me de stress liever...
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Booking.com is wel een prettige site als je niet rechtstreeks boekt. Ik heb twee keer hun klantenservice nodig gehad en beiden keren was die snel en zeer effectief.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Tja, ik bel de klantenservice, toets door om te wachten op een nederlandstalige rep en krijg ergens een Filippino of Pakistani aan de lijn die moeilijk verstaanbaar Engels spreekt.
Ik zou onmiddellijk een bevestiging krijgen per e-mail die twee weken na datum nog niet is aangekomen.
Ze hebben een mooie website met een zeer uitgebreide pagina klantenservice via e-mail. Anderhalve week later nog steeds geen antwoord op mijn e-mail over de bevestiging die al twee weken op zich laat wachten...
Waarschijnlijk spreekt, leest of schrijft diezelfde Filippino of Pakistani geen Nederlands en ligt daar het probleem.
Nee, voor mij geen hotels.com meer. Ik moet er niet aan denken dat je die klantendienst eens echt zou nodig hebben voor een ernstig probleem! Ik heb geen zin om het dan uit te leggen tegen Apu van The Simpsons...
Ze zijn dan wel weer goed in het onmiddellijk debiteren van je credit card. Dat hebben ze prima onder de knie.
Ik zou onmiddellijk een bevestiging krijgen per e-mail die twee weken na datum nog niet is aangekomen.
Ze hebben een mooie website met een zeer uitgebreide pagina klantenservice via e-mail. Anderhalve week later nog steeds geen antwoord op mijn e-mail over de bevestiging die al twee weken op zich laat wachten...
Waarschijnlijk spreekt, leest of schrijft diezelfde Filippino of Pakistani geen Nederlands en ligt daar het probleem.
Nee, voor mij geen hotels.com meer. Ik moet er niet aan denken dat je die klantendienst eens echt zou nodig hebben voor een ernstig probleem! Ik heb geen zin om het dan uit te leggen tegen Apu van The Simpsons...
Ze zijn dan wel weer goed in het onmiddellijk debiteren van je credit card. Dat hebben ze prima onder de knie.
Je zal het nooit geloven maar na boze mail nummer drie is er eindelijk reactie en heb ik mijn bevestiging te pakken.
Van enige excuses echter geen spoor waardoor ik toch maar bij mijn eerdere mening en plan blijf om voortaan maar rechtstreeks bij het hotel zelf te boeken.
Even toevoegen: na een reply op hun mail kreeg ik het antwoord dat ze mijn vraag/opmerking goed ontvangen hebben en dat een rep kortelings contact met me zal opnemen. In principe is dit binnen de 24u, voor meer complexe problemen (zoals het vragen om een bevestiging van je bestelling te e-mailen) kan dat oplopen tot een absoluut maximum van drie dagen!
Vandaar dus die anderhalve week in mijn geval, daarvoor hebben ze waarschijnlijk de baas van het bedrijf er moeten bijhalen vanop zijn vakantie in Hawaii...
Nee, hotels.com is "on top of things"...
Van enige excuses echter geen spoor waardoor ik toch maar bij mijn eerdere mening en plan blijf om voortaan maar rechtstreeks bij het hotel zelf te boeken.
Even toevoegen: na een reply op hun mail kreeg ik het antwoord dat ze mijn vraag/opmerking goed ontvangen hebben en dat een rep kortelings contact met me zal opnemen. In principe is dit binnen de 24u, voor meer complexe problemen (zoals het vragen om een bevestiging van je bestelling te e-mailen) kan dat oplopen tot een absoluut maximum van drie dagen!

Vandaar dus die anderhalve week in mijn geval, daarvoor hebben ze waarschijnlijk de baas van het bedrijf er moeten bijhalen vanop zijn vakantie in Hawaii...

Had vorig jaar een vergelijkbaar probleem. Een aantal weken na het maken van de reservering had ik nog steeds geen reserveringsbevestiging bevangen.MaVi schreef:Je zal het nooit geloven maar na boze mail nummer drie is er eindelijk reactie en heb ik mijn bevestiging te pakken.
Even toevoegen: na een reply op hun mail kreeg ik het antwoord dat ze mijn vraag/opmerking goed ontvangen hebben en dat een rep kortelings contact met me zal opnemen. In principe is dit binnen de 24u, voor meer complexe problemen (zoals het vragen om een bevestiging van je bestelling te e-mailen) kan dat oplopen tot een absoluut maximum van drie dagen!![]()
Heb ze toen gemaild, en had binnen een paar uur een antwoord terug. Ze hadden het nagekeken, en bleek een fout in het systeem geweest te zijn. Ze boden hun excuses aan en ik kreeg de bevestiging meteen gestuurd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2563 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 3 Reacties