Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Niet echt nieuw meer, toch even voorstellen: monkeytje84
- monkeytje84
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Niet echt nieuw meer, toch even voorstellen: monkeytje84
Hallo Allemaal,
Ondanks dat ik hier niet nieuw meer ben, heb ik mij nooit echt voorgesteld, bij deze wil ik dat nog wel even doen.
Ik ben Margarethe Wijchers, ik ben 26 jaar jong en ik woon samen met René en onze kat Kimi ( Vernoemd naar Formule 1 coureur Kimi Raikkonen ) in Stadskanaal.
René is ook wel bekend als gleuknie op dit forum.
Mijn hobby's zijn:
-Zingen
-dansen
-lezen
-gedichten schrijven
-shoppen
-uitgaan
-reizen
-en leuke dingen doen met mijn vriend.
Wij zijn helemaal fan van het Zuid-Westen van Amerika, zoals jullie waarschijnlijk wel aan de vele posts van mijn vriend hebben kunnen lezen.
Ik werk als receptioniste/telefoniste bij het Gemeentehuis in Veendam ( Provincie Groningen ).
Verder volg ik 2 avondopleidingen tot:
- Medische Secretaresse
- Management-Assistente
Dit ben ik in het kort, mochten jullie vragen hebben, mogen jullie het altijd vragen.
Groetjes,
Margarethe
Ondanks dat ik hier niet nieuw meer ben, heb ik mij nooit echt voorgesteld, bij deze wil ik dat nog wel even doen.
Ik ben Margarethe Wijchers, ik ben 26 jaar jong en ik woon samen met René en onze kat Kimi ( Vernoemd naar Formule 1 coureur Kimi Raikkonen ) in Stadskanaal.
René is ook wel bekend als gleuknie op dit forum.
Mijn hobby's zijn:
-Zingen
-dansen
-lezen
-gedichten schrijven
-shoppen
-uitgaan
-reizen
-en leuke dingen doen met mijn vriend.
Wij zijn helemaal fan van het Zuid-Westen van Amerika, zoals jullie waarschijnlijk wel aan de vele posts van mijn vriend hebben kunnen lezen.
Ik werk als receptioniste/telefoniste bij het Gemeentehuis in Veendam ( Provincie Groningen ).
Verder volg ik 2 avondopleidingen tot:
- Medische Secretaresse
- Management-Assistente
Dit ben ik in het kort, mochten jullie vragen hebben, mogen jullie het altijd vragen.
Groetjes,
Margarethe
Hallo Allemaal,
Groetjes,
Margarethe
Groetjes,
Margarethe
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Niet echt nieuw meer, toch even voorstellen: monkeytje84
Hartelijk welkom terug op het AllesAmerikaforum Margarethe. Leuk dat jij je alsnog even voorstelt en ook weer actief bent op het forum.
Het was ook leuk en gezellig om jou en René weer te spreken op de meeting en het onder andere te hebben over de prachtige Amerikareis, die jullie gaan maken.
Het was ook leuk en gezellig om jou en René weer te spreken op de meeting en het onder andere te hebben over de prachtige Amerikareis, die jullie gaan maken.
- monkeytje84
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hallo Marko,markro schreef:Hartelijk welkom terug op het AllesAmerikaforum Margarethe. Leuk dat jij je alsnog even voorstelt en ook weer actief bent op het forum.
Ja zo een meeting brengt toch weer te weeg, om wat vaker op het forum te gaan neuzen.
Ik vond het ook erg leuk om u te ontmoeten en nog bedankt voor de tip over de folders die wij mochten meenemen, kunnen wij weer heel wat uithalen.
Groetjes,
Margarethe
Hallo Allemaal,
Groetjes,
Margarethe
Groetjes,
Margarethe
Hi Margarethe,
Wat leuk dat je actief gaat deelnemen! Ik heb jou en Rene een PM gestuurd.
Misschien tot gauw.
Gr.
Ronell
Misschien tot gauw.
Gr.
Ronell
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Leuk Margarethe dat je je alsnog even zo uitgebreid voorstelt. We hopen je nog vaak te zien op het forum zeker nu er weer reis naar Amerika op jullie programma staat.
Enneh.....ik herkende jou wel direct he......
Marjan
Enneh.....ik herkende jou wel direct he......

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- monkeytje84
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hallo Ronell,RR2USA schreef:Hi Margarethe,
Misschien tot gauw.
Gr.
Ronell
Ja zo een meeting brengt toch wel weer iets te weeg, om wat actiever op het forum te worden.
Ik zal zo jou PM even lezen.
Groetjes,
Margarethe
Hallo Allemaal,
Groetjes,
Margarethe
Groetjes,
Margarethe
- monkeytje84
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hey hey Marjan,hekkie schreef:Leuk Margarethe dat je je alsnog even zo uitgebreid voorstelt. We hopen je nog vaak te zien op het forum zeker nu er weer reis naar Amerika op jullie programma staat.
Enneh.....ik herkende jou wel direct he......![]()
Marjan
Ja ik wil nu wel wat actiever worden, maar de routes en zo die mag René uitstippelen, dat vind hij prachtig om te doen.
Zeker herkende jij mij direct, mijn haar was ook niet veel anders alleen een stukje langer

Groetjes,
Margarethe
Hallo Allemaal,
Groetjes,
Margarethe
Groetjes,
Margarethe