Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuw hier: Maddy
Nieuw hier: Maddy
Hallo allemaal,
Mijn naam is Maddy en ik ben 20 jaar.
Ik lees met regelmaat over vanalles en nog wat hier op het forum, dus vond het tijd worden om
zelf ook lid te worden.
Mijn vriend en ik willen deze zomer een trein reis gaan maken met zowiezo New York als bestemming (dus tips zijn meer dan welkom!) Het wordt voor hem
de eerste keer USA, voor mij de 5e.
Misschien ook leuk om erbij te vertellen, dat ik aankomend studiejaar ga beginnen aan de opleiding Amerikanistiek in Nijmegen!
Groetjes Maddy
Mijn naam is Maddy en ik ben 20 jaar.
Ik lees met regelmaat over vanalles en nog wat hier op het forum, dus vond het tijd worden om
zelf ook lid te worden.
Mijn vriend en ik willen deze zomer een trein reis gaan maken met zowiezo New York als bestemming (dus tips zijn meer dan welkom!) Het wordt voor hem
de eerste keer USA, voor mij de 5e.
Misschien ook leuk om erbij te vertellen, dat ik aankomend studiejaar ga beginnen aan de opleiding Amerikanistiek in Nijmegen!
Groetjes Maddy
2001 Florida. 2008 New York, Florida. 2009 Florida. 2010 New York
- monkeytje84
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: Nieuw hier: Maddy
Wat moet ik mij bij deze opleiding voorstellen??Maddy schreef:Misschien ook leuk om erbij te vertellen, dat ik aankomend studiejaar ga beginnen aan de opleiding Amerikanistiek in Nijmegen!
Hallo Allemaal,
Groetjes,
Margarethe
Groetjes,
Margarethe
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Maddy, welkom op het forum
Even gegoogled op Amerikanistiek
Amerikanistiek: Tijdens de studie Amerikanistiek bestudeer je de grote politieke en economische invloed die Amerika uitoefent op de rest van de wereld; met name op Nederland en Europa. De opleiding gaat uitgebreid in op de taal, literatuur, cultuur, geschiedenis en politiek van de Verenigde Staten
Ziet er leuk uit, maar heb je ook een doel voor ogen wat je ermee wilt bereiken?

Even gegoogled op Amerikanistiek
Amerikanistiek: Tijdens de studie Amerikanistiek bestudeer je de grote politieke en economische invloed die Amerika uitoefent op de rest van de wereld; met name op Nederland en Europa. De opleiding gaat uitgebreid in op de taal, literatuur, cultuur, geschiedenis en politiek van de Verenigde Staten
Ziet er leuk uit, maar heb je ook een doel voor ogen wat je ermee wilt bereiken?
Dag Maddy,
Welkom op het Alles Amerika forum, je zult hier veel interessants tegenkomen. Al zijn het maar echte Amerikanofielen, zoals wij dat allemaal zijn.
Welkom op het Alles Amerika forum, je zult hier veel interessants tegenkomen. Al zijn het maar echte Amerikanofielen, zoals wij dat allemaal zijn.
Dit was ook het eerste wat in me opkwam. Wat kun je uiteindelijk met deze studie doen?DVDGuy schreef:Ziet er leuk uit, maar heb je ook een doel voor ogen wat je ermee wilt bereiken?
Laatst gewijzigd door RR2USA op 08 feb 2011, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
Ik hoop na afronding van de opleiding een master te gaan doen in Antwerpen, om uiteindelijk tolk te worden.
Maar ik weet natuurlijk nooit wat er tijdens de opleiding allemaal nog op mijn pad komt, ik weet alleen dat Amerika, en daarom deze opleiding, me ontzettend aantrekt.
Maar ik weet natuurlijk nooit wat er tijdens de opleiding allemaal nog op mijn pad komt, ik weet alleen dat Amerika, en daarom deze opleiding, me ontzettend aantrekt.
2001 Florida. 2008 New York, Florida. 2009 Florida. 2010 New York