Ook ik zal mij even netjes voorstellen. Mijn naam is Tim Dekkers, 19 jaar. Ik woon in Borne (vlak bij Enschede waar ik trouwens geboren ben). Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik opzoek ben naar een uitwisseling in de USA. Ik ben nog steeds aan het zoeken maar omdat ik enkel nog een vmbo-diploma heb (gestopt met mbo-opleidingen: horeca en onderwijs, omdat de beroepen helaas niet mijn ding waren) en mijn leeftijd werkt ook niet mee. Meer over mijn zoektocht in het andere topic http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 62#p542962.
Ik hoop dat ik uiteindelijk iets kan vinden wat echt iets voor mij is en dat we ook kunnen betalen (ik zag ook al studiejaren van rond de €35.000, dat is helaas veel te veel).
welkom op het forum.
Ik hoop dat je zoektocht succes gaat opleveren en dat je een tijdje in Amerika door kunt brengen.
Misschien is Summercamp of een taalreis iets voor je? Zie hier
Even een korte respons hier. $35.000 voor een jaar is een private college, of een public college als je van "out of state" komt. Voor een community college betaal je veel minder, zo'n $5.000 of minder. http://ezinearticles.com/?What-Does-a-C ... &id=130238
Hoi Tim,
Welkom op het forum! Veel succes met je zoektocht! Ik ga je een beetje volgen, wil namelijk ook voor langere tijd naar de vs voor een high school year. Ookal heb ik al mijn beroepsdiploma...
Oke leuk om te horen! Ja het lastige is toch de leeftijd. En college is natuurlijk ook een erg mooie ervaring maar de kosten zijn zeker ook een keer zo hoog. Ga je het gebruiken als soort tussenjaar?
Laatst gewijzigd door kastelke op 09 feb 2011, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Het is niet nuttig om het voorgaande bericht volledig te quoten.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.