Ik ga hier even goed naar kijken! Ga ook nog even rekenen of een overnachting in het park er echt niet in zit. Verder zal ik ook nog even kijken naar het in één keer rijden van Oakhurst naar DV, dan kunnen we daar 2 nachten blijven.
Hoever rijden is het ongeveer van Ridgecrest en Lone Pine naar Stovepipe Wells?
We hebben een SUV, dus het moet wel lukken om een paar mooie routes te maken
Het is overigens gunstiger om een Hotel in Bryce, te boeken via de website zelf.
Als ik met priceline zou bieden "Name your own price" was ik ongeveer (met taxes) 110$ kwijt voor het Ruby's Inn, heb nu voor 30$ meer het nieuwe Best Western Bryce Canyon Grand Hotel (bij hun op de website geboekt) normale prijs via priceline kostte dit 149$ (exc taxes)
Wij hebben ook de BW Bryce Canyon Grand gereserveerd Ook via de BW-site zelf. Als je trouwens een anwb pas hebt of ouder bent dan 55, krijg je korting op de reguliere prijs.
Ik denk dat non-stop Oakhurst - DV voor ons iets te ver is. Maar we kunnen wel vanuit Oakhurst proberen een flink stuk te rijden om zo dicht mogelijk bij DV te komen.
Ik gebruik voor reisafstanden viamichelin.com. Ik zal mapquest ook eens probereren, even de gebruiksvriendelijkheid testen.
Wij hebben Ruby's inn via priceline $85 incl. tax, hadden gehoopt op het nieuwere BW. Vonden zelf nog een goedkoper tarief en kregen nog cashback.
Maar voor $40 pn goedkoper kunnen we wel wat gaan ontbijten bij de buren BW Grand canyon.
Dit is wel in juni.
laanvdj schreef:Wij hebben Ruby's inn via priceline $85 incl. tax, hadden gehoopt op het nieuwere BW. Vonden zelf nog een goedkoper tarief en kregen nog cashback.
Maar voor $40 pn goedkoper kunnen we wel wat gaan ontbijten bij de buren BW Grand canyon.
Dit is wel in juni.
Het nieuwe BW, is nog nooit gewonnen daarom heb ik hem via de hotel website geboekt. Maar 85$ in Juni vind ik niet duur!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.