hallo ikben jeremy ben bijna 19 jaar en wil met mijn 22ste eerst 3 maanden en als het me bevalt emigreren naar amerika
ik zeg al vanaf mijn 5de dat ik naar amerika wil waarom weet ik ijgelijk niet het heb me altijd gewoon al getrokken
nou ik heb in me hoofd om eerst 2 maande te gaan kijken in verschillendestaten en de 3de maand beslissingen te gaan nemen ik heb een beeld voor me ik wil wel in de buurt van een stad maar ik wil wel een huis met een groot stuk grond erbij misschien suggesties?? daarom ga ik ook ff kijken maar ik heb nog geen idee waar ik mijn plekje vinden ga
toet68 schreef:nou ik heb in me hoofd om eerst 2 maande te gaan kijken in verschillendestaten en de 3de maand beslissingen te gaan nemen ik heb een beeld voor me ik wil wel in de buurt van een stad maar ik wil wel een huis met een groot stuk grond erbij misschien suggesties?? daarom ga ik ook ff kijken maar ik heb nog geen idee waar ik mijn plekje vinden ga
Misschien ff googlen op Amerikaanse huizensite's??
Welkom op het forum; je bent niet de eerste met een dergelijke droom, maar ik zou je willen adviseren om inderdaad je eerst eens goed te oriënteren; je kunt niet zo maar naar de USA emigreren.
Het is en blijft het land van de onbegrensde mogelijkheden, maar daar kun je pas gebruik van maken als je legaal bent binnen gekomen en dan bedoel ik niet op een toeristen-visum
Veel succes in elk geval bij het doorworstelen van dit forum op zoek naar bruikbare informatie
Laatst gewijzigd door DVDGuy op 09 feb 2011, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
hahah nee,makkelijk zal het niet worden .
maar ik zal er alles aan doen om er te kunne wonen. en don't dream about your live, but live your dreams ,tog?
toet68 schreef:hallo ikben jeremy ben bijna 19 jaar en wil met mijn 22ste eerst 3 maanden en als het me bevalt emigreren naar amerika
ik zeg al vanaf mijn 5de dat ik naar amerika wil waarom weet ik ijgelijk niet het heb me altijd gewoon al getrokken
Hee Welkom! Ik ben ook een nieuwkomer op dit forum. Ik wil zelf ook eerst 2 jaar studeren in de USA (en ben ook 19 jaar). En misschien daarna ooit emigreren al zal dat niet makkelijk zijn!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.