- Als ik nu vliegreizen bekijk via de bekende sites, dan kom ik op een prijs voor 2 personen retour naar Las Vegas van in totaal € 1100,-- (medio september). Is dit erg goedkoop of verwachten jullie dat het nog goedkoper wordt.
- Ik wil nog even wachten met het hotel boeken, in mijn ogen komen er nog veel aanbiedingen voor in september op smartervegas. 7 nachten logeren in een hotel voor € 400,-- moet wel lukken, momenteel zit ik nog in het kaliber Circus Circus, Sahara, Statosphere Tower, Excalibur, etc. Is dit verstandig of verwachten jullie dat we voor dit bedrag niet veel beter kunnen zitten voor 7 dagen?
- Heeft iemand van jullie ervaringen met Bill's als hotel? Klopt het dat je dan gebruik mag maken van het zwembad van Flamingo's? Dit zou mij soon to be vrouw heerlijk vinden namelijk

- Is het medio september overigens nog wel lekker weer (lees: kan je nog goed zonnen/ zwemmen?) in Vegas?
- Kan je goed alles zonder huurauto doen (ik zit te denken aan een bus abonnement voor één week)?
- Welke dagtripjes moeten we niet missen?
Alle tips, adviesen en meningen zijn welkom, want niets is leuker dan alle voorpret!