brekson schreef:
Hopelijk krijgen we geen problemen met het feit dat we hebben moeten opgeven dat we in boston wonen, maar ja, dat doet toch iedereen
Waar heb je moeten opgeven dat je in Boston woont
Succes met verder bieden (voor Washington zou ik zeker niet hoger beginnen met bieden dan $60).
Aangezien je pas in oktober gaat kun je ook rustig aan doen. Telkens verhogen met 1 of 2 dollar.
We hebben dit moeten opgeven bij het formulier "billing adress"
Washington in oktober voor een deftige kamer dichtbij de mall kost nu toch al minimum 3x zoveel dan dat jij suggereert
ps : via booking.com hebben we al een backup plan voor DC ( wat nu al een pak duurder is geworden )
Moesten we iets beter vinden bij priceline , kunnen we annuleren
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
Washington afgelopen oktober had ik een vier sterren hotel bij Dupont Circle (naar mijn mening leuker om te zitten dan bij de Mall) voor $120 per nacht dus ik zou niet te hoog beginnen.
Washington in oktober voor een deftige kamer dichtbij de mall kost nu toch al minimum 3x zoveel dan dat jij suggereert
Ja maar dat zijn de "gewone"prijzen via priceline zal een 4* hotel vele malen goedkoper kunnen.Kijk eens voor je periode wat het vorig jaar eruit ging in washington.Dat kun je zien op betterbidding onder het kopje "calendar of wins".
Handige website: http://www.biddingtraveler.com/
Geeft direct een overzicht van hoeveel je moet bieden, welke hotels je kunt winnen en wat de beste strategie is.
Wat screenshots:
Laatst gewijzigd door Njit op 10 feb 2011, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
jokaluma schreef:ik vind op betterbidding niets in tusayan via priceline.Wel hotwire maar ook mondjes maat http://www.betterbidding.com/index.php? ... %2Btusayan
In slechts enkele plaatsen hebben we via Priceline een mogelijkheid gehad om te bieden: Tusayan (2,5*, toch maar niet gedaan en Bright Angel Lodge gereserveerd), Page (2*, nu Days Inn gereserveerd; mogelijk nog bieden), Springdale / Hurricane (2*, nu Desert Pearl Inn & BW gereserveerd) en Mammoth Lakes (andere plaatsen rondom DV niet mogelijk). Inderdaad, mondjesmaat...
Njit schreef:Handige website: http://www.biddingtraveler.com/
Geeft direct een overzicht van hoeveel je moet bieden, welke hotels je kunt winnen en wat de beste strategie is. Houd helaas geen rekening met Rebid Zones maar goed, je kan niet alles hebben
He die kon ik nog niet. Dit maakt het nog veel makkelijker Het lukt me maar niet om in Memphis (Downtown) een mooie deal te maken, dus dit is een mooi hulpmiddeltje. Met 1 druk op de knop heb je een mooi overzichtje, wat ik allemaal op een kladblaadje hebt staan
Ik had nog niet doorgeklikt naar het daadwerkelijke bieden. Maar het maakt het iig wel heeel veel makkelijker.
Ook goed dat er overal checks in zitten zodat je niet per ongeluk iets verkeerd gaat bieden.
Misschien een idee om dit op de eerste pagina er bij te zetten door een moderator ? Anders raakt de tip in het geheel wellicht "verloren"?!
* Note mod (Marco):
Toegevoegd aan eerste bericht van dit topic.
Als antwoord op t1m
wij boekten in page het courtyard by marriott dat is het enige hotel welk in de lijst van 2.5* staat.Enorm veel winst zul je er niet mee halen maar toch wel aardig tov de aaa discount.
Njit schreef:Handige website: http://www.biddingtraveler.com/
Geeft direct een overzicht van hoeveel je moet bieden, welke hotels je kunt winnen en wat de beste strategie is.
Handige tip Martijn!
Heb er zojuist ook gebruik van gemaakt (al heb ik het bieden wel weer zelf gedaan).
Op eerste gezicht een zeer handige tool voor een beginner als ik
Maar hoe komt deze site aan zijn informatie ? Van Priceline zelf ? Vind ik wel een beetje eng
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
En hoe meer de tool gebruikt zal worden, hoe minder de eigenaren hoeven te werken. Er zit namelijk een commissie % op vanaf Priceline richting de eigenaren van deze site, wat ook het geval is met Betterbidding etc. Opzich een mooie onkostenvergoeding, maar volgensmij zijn de winsten erg hoog (2% o.i.d.) met een hoge kwantiteit van transacties. Mooie website, goede tip.. ons levert het namelijk ook voordeel op in energie/tijd !
Hoop alleen wel dat ze onafhankelijk blijven. Want het is natuurlijk makkelijk om de boel te manipuleren als website.
Zet standaard 5% bovenop de laagste bieding en het is meer winst voor Priceline en meer winst voor The Bidding Traveler.
Maar tot nu toe komen de getoonde prijzen overeen met wat ik al zag op BetterBidding/BiddingforTravel.
Heb het getest met NYC en auto bidding. Inderdaad beetje eng, maar het werkt wel goed. Jammer genoeg geen succes voor mijn opgelegd max. bod.
Achteraf in je mailbox zie je dan bij iedere poging welke free rebid zones de tool gebruikt heeft.
Op een het einde gaf de tool me ook wat tips. Volgens de tool kan ik misschien wel succes hebben als ik de periode korter maak en dan achteraf probeer via priceline of rechtstreeks te verlengen. De tool heeft wel aan dat dit met een redelijk risisco is natuurlijk, want ze moeten je niet verlengen.
Maar ik zoek dus hotel in NYC voor 3 nachten
Check in DO 22-09
Check out ZO 25-09
Zou dit een moeilijke data combinatie zijn om één of andere reden?
Nee dat kan niet. Je bied op een gebied en een aantal sterren. Ook bij Hotwire weet je niet welk hotel je precies krijgt alleen ligt daar de prijs al wel vast.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.