Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aan welke kant van Tucson kun je het beste een hotel zoeken?
Ik heb ergens gelezen op dit forum (kan het niet meer vinden) dat een aantal delen van de stad niet zo prettig/veilig zijn ´s avonds.
Ons budget laat oro valley niet toe (werd geadviseerd, maar is redelijk duur als je daar maar 1 of 2 nachten blijft)
Ik heb ergens gelezen op dit forum (kan het niet meer vinden) dat een aantal delen van de stad niet zo prettig/veilig zijn ´s avonds.
Ons budget laat oro valley niet toe (werd geadviseerd, maar is redelijk duur als je daar maar 1 of 2 nachten blijft)
Laatst gewijzigd door markro op 31 jan 2011, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel voor de duidelijkheid aangepast.
Reden: Titel voor de duidelijkheid aangepast.
Re: Aan welke kant van Tucson kun je het beste een hotel zoe
Kies voor oostelijk Tucson. Daar zitten veel hotels voor elk budget en is veilig.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik heb voor maart hier geboekt http://www.thecasitas.com/
Vlakbij Saguaro East, maar ook een eindje van het stadscentrum. Dus zeker veilig
Vlakbij Saguaro East, maar ook een eindje van het stadscentrum. Dus zeker veilig

Dank voor de info. Ons budget laat thecasitas niet toe, maar wat ziet het er leuk uit!
Ik twijfel nog tussen oost (Comfort Suites at Sabino Canyon) en north oracle road (best western). Deze zijn betaalbaar en hebben goede beoordelingen voor zover ik het kan zien. Is north oracle road ook veilig?
Ik twijfel nog tussen oost (Comfort Suites at Sabino Canyon) en north oracle road (best western). Deze zijn betaalbaar en hebben goede beoordelingen voor zover ik het kan zien. Is north oracle road ook veilig?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 22 Reacties
- 2705 Weergaves
-
Laatste bericht door AnnInBC
-
- 30 Reacties