Oeps das schrikken, wil zeker niemand hier opt forum maar zeker niet in SF zelf voor het hoofd stoten met de benaming frisco,

dus zeker bedankt voor de tip en de info die ik heb gelezen. zal het nooooooooit meer zeggen.
Marianne: net wat je zegt: heb gisteren ook nog zitten rekenen, en gegoogled en ik denk dat ik qua kosten toch wel een stukje goedkoper uit ben als ik alleen Yosemite park doe, de kosten van de auto , fuel , 1 overnachting en mogelijk entree moet mogelijk toch iets goedkoper uitvallen. $ 384 is best een hoop geld, dus waarschijnlijk wordt het toch die optie. heb ook nog nav jouw reisverslagen naar curry village gezocht, maar de data die ik wil zijn ze niet beschikbaar (jammer, zag er leuk uit en prijstechnisch erg interessant), nu zag ik ook housekeeping camp southside drive "? plm 100 $ p/nacht weet jij wat dat precies is. Jouw vraag of ik het niet erg vind om alleen te gaan, eigenlijk heb ik geen idee, dit is echt mijn eerste x. Niet naar de States hoor, maar wel alleen op pad. Spannend dus wel, ik heb eerst 5 weken in een gastgezin gezeten voor een cursus die ik in SD volg.
hoor weer graag van je/jullie allemaal en bedankt zover voor alle info
ps ik zit op 29 of 30 november 2011 in Yosemite.