Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lake Quinault
- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Lake Quinault
Wij logeren tijdens onze reis in de Lake Quinault Lodge en hebben wat tips nodige ivm met restaurants en general store's.
Is er in de Lodge een micro-golf/microwave op de kamer?
In het Olympic National Park vind ik in de buurt van Lake Quinault niet veel terug van winkels/general store's, of heb ik het mis?
Op Highway 101 ligt Amanda Park, maar daar lijkt het ook niet of je veel keuze hebt.
Heeft iemand tips?
Is er in de Lodge een micro-golf/microwave op de kamer?
In het Olympic National Park vind ik in de buurt van Lake Quinault niet veel terug van winkels/general store's, of heb ik het mis?
Op Highway 101 ligt Amanda Park, maar daar lijkt het ook niet of je veel keuze hebt.
Heeft iemand tips?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Lake Quinault
Wij kwamen uit het zuiden en hebben de boodschappen in Aberdeen gedaan, daarna kom je weinig meer tegen, Aberdeen op zich is een troosteloos stadje war je zo vlug mogelijk weg wil.
Kom je uit het noorden dan is Port Angeles de laatste mogelijkheid om uitgebreid boodschappen te doen.
Eetgelegenheden kan ik je niet bij helpen omdat wij zelf koken in de camper.
Kom je uit het noorden dan is Port Angeles de laatste mogelijkheid om uitgebreid boodschappen te doen.
Eetgelegenheden kan ik je niet bij helpen omdat wij zelf koken in de camper.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben in 2006 daar overnacht, alleen niet in de Lodge zelf maar in het botenhuis. Zie ons 2006 verslag (20 juli). We zaten er slechts één nacht en hebben toen in de Lodge gegeten. Het was vrij prijzig. De volgende ochtend hebben we voor het ontbijt wat gehaald uit een soort snackbar er tegen over. Marianne en Marijke hebben toen die ochtend nog een kano gehuurd om wat over het meer te peddelen. Zie de foto's in het verslag. (als je op de foto's klikt openen ze in een groter scherm)
Martin
Martin
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
We hebben in de lodge geslapen op onze reis in Mei/Juni 2009. Zie http://www.vango.be/blog/default.asp?show_this=72 voor het verslag.
De lodge is de moeite om wat rond te hangen. Er is een grote lobby waar je gezelschapspellen kan spelen of je kan buiten aan het meer zitten. Het restaurant is heel goed; we hebben er 's avonds en 's morgens gegeten. Buiten de lodge is er weinig te zien qua winkels.
De lodge is de moeite om wat rond te hangen. Er is een grote lobby waar je gezelschapspellen kan spelen of je kan buiten aan het meer zitten. Het restaurant is heel goed; we hebben er 's avonds en 's morgens gegeten. Buiten de lodge is er weinig te zien qua winkels.
De charme van Olympic NP is dat het zo rustig is. Maar dat heeft natuurlijk zijn nadelen. De afstanden tussen stadjes en voorzieningen zijn fors.
In Forks zit een supermarkt en volgens mij ook nog wel wat eetgelegenheden, maar dat is toch nog een anderhalf uur rijden. Forks is trouwens wereldberoemd door de Twillight-sages. Verder kan je nog eten bij Kalaloch Lodge dat tussen Quinault en Forks ligt, maar ook daar is het niet goedkoop (wel erg lekker) en het uitzicht is ontbetaalbaar. Kalaloch Lodge heeft ook een klein rangerstation en een souvenierswinkeltje, beide hebben informatie over de getijden wat voor het bezoeken van de kust toch wel handig is.
Maar bij Quinault zelf, moet je het doen met het restaurant van het hotel. Het is er niet goedkoop maar wel goed. Het restaurant is geen Denny's of IHOP maar een echt restaurant met een tafellaken en goede gerechten. Wij hebben in de Lodge zelf gezeten en daar was geen magnetron op de kamer en ook geen koelkast. De sfeer van het gebouw en de ligging aan het meer zijn wel erg sfeervol.
In Forks zit een supermarkt en volgens mij ook nog wel wat eetgelegenheden, maar dat is toch nog een anderhalf uur rijden. Forks is trouwens wereldberoemd door de Twillight-sages. Verder kan je nog eten bij Kalaloch Lodge dat tussen Quinault en Forks ligt, maar ook daar is het niet goedkoop (wel erg lekker) en het uitzicht is ontbetaalbaar. Kalaloch Lodge heeft ook een klein rangerstation en een souvenierswinkeltje, beide hebben informatie over de getijden wat voor het bezoeken van de kust toch wel handig is.
Maar bij Quinault zelf, moet je het doen met het restaurant van het hotel. Het is er niet goedkoop maar wel goed. Het restaurant is geen Denny's of IHOP maar een echt restaurant met een tafellaken en goede gerechten. Wij hebben in de Lodge zelf gezeten en daar was geen magnetron op de kamer en ook geen koelkast. De sfeer van het gebouw en de ligging aan het meer zijn wel erg sfeervol.
- jmvdc
- Amerikakenner
Wij komen uit de richting van Chelan-Ashford, waar we gaan winkelen en genoeg eten zullen inslaan. Daarna rijden we door naar Kalaloch Lodge.
Omdat we drie dagen in de Lake Quinault Lodge verblijven had het makkelijk geweest als we een micro-golf/magnetron op de kamer hadden gehad.
En om drie dagen in het restaurant te gaan eten....
Omdat we drie dagen in de Lake Quinault Lodge verblijven had het makkelijk geweest als we een micro-golf/magnetron op de kamer hadden gehad.
En om drie dagen in het restaurant te gaan eten....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mij lijkt 3 keer in het restaurant eten daar geen straf. Maar je kunt ook ergens uitgebreid gaan lunchen en dan voor 's avonds wat lekkere broodjes of andere koude dingen eten. En anders is er altijd nog de snackbar waar Martin het al over had. En dan ga je op zo'n prachtige stoel op het grasveld zitten eten.

Marianne

Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Even nog een aanvulling van mij. Wij staan nog steeds op de verzendlijst van de lodge en krijgen daarom af en toe een aanbieding in de mail. Als je tussen 24 maart en 19 juni daar bent, er is een aanbieding - the best of the northwest - voor 3 nachten voor $399 waarbij je kan kiezen uit de lodges in Kalaloch, Lake Quinault, Sol Duc en (vanaf 5 mei) Lake Crescent. Teven krijg je per nacht $40 credit voor uitgaven in de lodges. Zie: http://www.olympicnationalparks.com/bnw ... 209600000)
Martin
Martin
Zo'n actie hebben wij destijds ook gehad: 1 nacht Quinault, 1 nacht Kalaloch en 1 nacht SolDuc (Cresent zat toen nog niet in het pakket). Van die drie is SolDuc de minste. De thermale baden zijn lekker, maar voor iets soortgelijks kun je ook naar Arcen. Verder vonden we de cabin bij SolDuc standaard en het restaurant was vooral standaard voedsel. Kalaloch is de duurste tenminste als je een cabin neemt...... maar het is elke dollar waard vanwege de ligging en de sfeervolle cabins met open haard (en hout). Het restaurant was prima en het eten erg lekker. We konden bij Kalaloch ook een lunchpakket kopen voor (toen) 8 dollar per persoon, maar dat moest je de avond er voor al bestellen. Dat was erg handig, erg lekker en we hadden er meer dan genoeg aan. Over Quinault heb ik het al gehad eerder in dit topic.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die snackbar is eigenlijk een restaurant en een winkeltje in een, de Quinault Mercantile. Je kunt er ook voor je avondeten terecht begrijp ik uit de (positieve) recensies.
Jolan, die Kalaloch hebben wij ook verlekkerd zitten bekijken toen we op zoek waren naar accommodatie daar! Misschien voor een volgende keer. De lodge bij Lake Crescent ligt ook schitterend.
Marianne
Jolan, die Kalaloch hebben wij ook verlekkerd zitten bekijken toen we op zoek waren naar accommodatie daar! Misschien voor een volgende keer. De lodge bij Lake Crescent ligt ook schitterend.
Marianne
Die snackbar... ik kan me die niet voor de geest halen. Ik ben wel wezen zwemmen in het overdekte zwembad wat bij Lake Quinault zit. En inderdaad ik zou nu ook voor Cresent kiezen ipv SolDuc vanwege de ligging.
- jmvdc
- Amerikakenner
Wij hebben twee nachten geboekt in Lake Quinault Lodge, 3 nachten in Kalaloch Lodge en 2 nachten in Lake Crescent Lodge
Aan de berichten hierboven te zien hebben we dan toch een goede keuze gemaakt!
Aan de berichten hierboven te zien hebben we dan toch een goede keuze gemaakt!
Wat lekker veel tijd! Veel plezier!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ga ook eens langs in het "Hard Rain Cafe", een plezante parodie op de Hard Rock Cafes.
Dat cafe / restaurant is op weg naar het Hoh rainforest.
Dat cafe / restaurant is op weg naar het Hoh rainforest.
- jmvdc
- Amerikakenner
Gaan we doen! Als er nog iemand tips heeft?!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1299 Weergaves
-
Laatste bericht door groennom
-
- 7 Reacties