meyem schreef:Goh, als ik nu zo terugkijk op die prijzen, is dat hotelletje wat ik nu heb nog wel erg duur.....
Ik vind 815 euro voor 1* hotel wel heel erg duur! Wij hebben via Priceline geboekt en voor 4* uiteindelijk 350€ (incl. tax) betaald voor 3 nachten!
Ik kan me voorstellen dat je niet via Priceline (of Hotwire) wil boeken, maar het kan denk ik toch echt wel goedkoper dan 815
vooralsnog (priceline niet meegerekend, dat ga ik niet doen.....) zijn er echt niet veel goedkopere plekjes te vinden en al helemaal niets dat ik een beter alternatief vind....Zelfs het Americana zou nu ruim 200 euro duurder uitkomen, dus ik ben tot nu toe heel blij met de boeking, want ik vind het een leuk stekkie en een redelijk beschaafd onderkomen (ik heb het in december even bekeken).
Ik wil per se met mijn nichtje in Manhattan verblijven, het liefst in het centrum of anders in de buurt van Washington Square....
Maar: mocht iemand iets leuks zien voor mei 27- juni 3, 7 nachten, 2 bedden (basic mag, gedeelde badkamers mag ook), dan houd ik me aanbevolen!
Via booking.com zijn diverse hotels in manhattan beschikbaar onder $ 1.000, omgeregend naar euro is dit onder de € 800. Dit is uiteraard nog excl belasting. Jammer dat priceline geen optie is (waarschijnlijk vanwege 2 bedden), dit zou voor vergelijkbare prijs toch een aanzienlijk beter hotel moeten kunnen opleveren.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
als je priceline niet durft ivm de bedden dan ga je toch voor hotwire.Is ook nog steeds veel voordeliger en je weet tenminste ook welk hotel het is ( na inlezen natuurlijk)
Ik heb me 'geabonneerd' op hotwire, je kunt data invoegen en zodra zij merken dat de prijzen dalen voor die tijd, krijg je bericht....
afijn, ik heb geen haast, nog ruim 3 maanden te gaan.....
Hoe kan je je precies abonneren op hotel acties?
ik heb een hotwire account aan gemaakt..maar ik zie nergens de functie met iets als email price alert?
Het is voor een weekje begin maart..dus al over 3 weken...
*het liefste zou ik naar de waldorf astoria gaan, maar volgens mij doen die weinig aan zulke acties
Ik was aan het zoeken op mijn data, en dan staat er tussendoor steeds een kolommetje waar dat dan aangeboden wordt....
tot nu toe (al wel 3 dagen later....^_^), heb ik nog niets gehoord.
Het Waldorf heeft ook wel eens kortingen, zij raken ook niet alle kamers kwijt, maar ik weet niet of dat via Hotwire gaat...
je krijgt zeker alerts,dit doe ik altijd bij het zoeken.Maar er kan idd enige tijd overheen gaan dat er veranderingen zijn.Kunnen ook hotels bij komen of afvallen.
Voor welke data zoek je in maart? Voor maart zie ik prijzen voorbij komen rond de 120-130 dollar voor bv grand hyatt hotel MTE en 140 dollar sofitel MTW 125 dollar park south hotel ESB, dit alles via priceline
Sorry, een late reactie (koorts gehad) en ik had niet aangevinkt om op de hoogte te blijven..
Het gaat om 3 maart t/m 9 maart..tot nu toe hebben we bij bookings.com een 6dgs, voor iets van 650euro excl tax..voor het parc central hotel 4sterren (maar soms zie ik hem ook staan als 3ster)..niet zo heel erg verkeerd volgens mij, maar wellicht kan het beter..
Gezien de manier van hotwire/priceline (boeken zonder te weten waar) ga ik er vanuit dat ze toch betere deals moeten hebben dan bookings.com
Enige eisen die we hebben een groot 2pers bed in centraal gelegen..en liefst 4sterren
dus bij priceline zou voor de 5 nachten zo rond de 600 dollar komen,sorry kan niet voor je boeken bij priceline...zull je zelf moeten doen.Heb alleen voor je gekeken wat er recentelijk uit gegaan is.
Wverveer schreef:Hoe kan je je precies abonneren op hotel acties?
ik heb een hotwire account aan gemaakt..maar ik zie nergens de functie met iets als email price alert?
Het is voor een weekje begin maart..dus al over 3 weken...
*het liefste zou ik naar de waldorf astoria gaan, maar volgens mij doen die weinig aan zulke acties
Ik heb daar een aantal jaar geleden een week geslapen, maar ik moet zeggen dat het niet op mijn lijstje mooiste kamers staat ofzo (het Hotel zelf natuurlijk wel)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.