Volgens mij hadden wij de vorige keer ( 2008) nog 40 kg pp. bij ons, plus handbagage!

Weet iemand hoe het nu geregeld is!
Alvast bedankt!

Mij is al paar keer gevraagd of ik zware handbagage had, zou hier niet op gokken. Die opslagdingen zijn ook niet berekend op 'zware' dingen.Bramster schreef:Bij sommige maatschappijen is er geen gewichts limiet voor je handbagage. Stop daar dus alle loodzware zaken in.
De afmetingen van hand baggage zijn echter voor zover ik weet wel overal aan banden gelegd.
Vergeet niet dat je dan het risico loopt dat je belasting over je pakket moet betalen.Hank2 schreef:Dennis bedankt voor je reactie!![]()
Net wat je zegt, veel mee terug! Misschien ook nog een optie om wat terug naar hier te sturen per DHL, kost ca $70 voor ca. 20 kg.
Goedkoper dan koffer heen en terug da's ca, €100,-!Scheelt ook sjouwen!![]()
Of zijn er nog meer opties!
Gr. Henk.
Het gewicht van de handbagage is per airline verschillend dus dat moet je even nagaan voor de airline waar je mee vliegt.Je mag in je handbagage ook nog eens 12 kilo meenemen,..
KLM heeft hier staan dat het 23kg of 50.5 lbs is voor de heen en terugvlucht. Bij Delta, United en Continental staat er 50 lbs (23 kg).Rob schreef:De 23 kilo voor de ruimbagage is voor bijna alle airlines hetzelfde, let wel even op bij de terugvlucht naar Europa dan mag ruimbagage namelijk maar 50lb wegen dat is ongeveer 22,5 kilo.
Je hoeft er dus echt niet een halve kg uit te gooien op de terugweg hoor.
Dat ligt er maar net aan het de stemming van de persoon achter de balie is, wij hebben het al een paar keer meegemaakt dat ze daar wel over vielen en dan heel vrolijk melden dat je dat $ 150,00 tot $ 200,00 gaat kosten omdat er een koffer te zwaar is.Maar het verschil 23Kg/50Lbs is zo klein dat niemand daar door in de problemen zal komen.