Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis lexdon: onze vakantie route beoordeling?!

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
lexdon
Amerika-ontdekker

Reis lexdon: onze vakantie route beoordeling?!

Bericht door lexdon »

Hallo allemaal,

Dit wordt onze 2e vakantie naar Amerika, we hebben alweer een route samengesteld, nu zijn wij benieuwd naar jullie reactie.

De eerste keer zijn we van LA naar LA gereisd en hebben we gekampeerd, via Las Vegas en San Francisco.
We hebben dit met de tent gedaan en een auto, dit willen we deze keer weer doen. Af en toe en in de grote steden in een hotel.
We willen eind mei begin juni 2011 reizen, denken jullie dat er genoeg Parken zijn om te kamperen en/of genoeg bezienswaardigheden?

From: Denver, CO US
To: Steamboat Springs, CO US
To: Dinosaur National Monument, 4545 Hwy 40, Dinosaur, CO 81610 US
To: Rock Springs, WY US
To: Jackson, WY US
To: Yellowstone National Park, US-14, Yellowstone National Park, WY 82190 US
To: Salt Lake City, UT US
To: Zion National Park-Main Entrance, Zion Mount Carmel Hwy, Hurricane, UT 84737 US
To: Las Vegas, NV US
To: Grand Canyon National Park, Highway 64 N, Grand Canyon, AZ 86023 US
To: Page, AZ US
To: Durango, CO US
To: Taos, NM US
To: Denver, CO US

Graag lezen wij de reacties,

Mvg,

Lex en Paula
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: onze vakantie route beoordeling?!

Bericht door Tipsy_1 »

hoe lang gaan jullie?
jolanxyz
Amerika-expert

Re: Reis lexdon: onze vakantie route beoordeling?!

Bericht door jolanxyz »

Leuk dat jullie overal heen gaan, maar hoe lang willen jullie overal blijven? Zijn er al tickets geboekt? Ik neem aan dat je weet dat je bij verschillende maatschappijen tussen Denver en Californie geen drop-off betaald, je zou dus ook vanuit L.A. terug kunnen vliegen.
lexdon
Amerika-ontdekker

Bericht door lexdon »

23 dagen
geen vluchten niks geboekt nog aan het kijken nog tips? la liever niet is nniet onze stad
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hallo Lex en Paula,

Jullie hadden mij via de mail benaderd maar liever geef ik advies op het forum zodat anderen ook kunnen reageren en/of er ook wat aan hebben. :)

De route zoals jullie die nu samengesteld hebben is ruim 2700 mijl. In 23 dagen tijd is dat prima te doen. Onderweg hebben jullie naar mijn mening genoeg bezienswaardigheden. Niet teveel maar zeker een aantal waar je wat meer dagen voor kunt uittrekken.

Jullie geven aan met een tentje te willen reizen. Met dit schema ben je begin juni in Yellowstone. Of dan de campgrounds al open zijn weet ik niet, zou je kunnen nagaan. Wel kan het begin juni nog flink koud zijn in Yellowstone. Zo hadden wij op 7 juni 2009 nog een dik pak sneeuw. Heel leuk maar als je in een tentje zit weet ik niet of dat wel zo prettig is. E.e.a. is natuurlijk moeilijk vooraf te voorspellen maar de kans op kouder/natter weer is begin juni zeker groter dan eind juni. In hoeverre is het mogelijk dat jullie de route anderom doen? Na een aantal keren in Yellowstone te zijn geweest weet ik dat eind juni/begin juli een mooie tijd is. Zijn jullie gebonden aan deze periode of zou je nog 1 of 2 weken later kunnen?

Voor de rest lijkt het mij een mooie route met genoeg mogelijkheden.

Succes met de planning! :thumbup:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer