Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Truus: In mei van LA naar SFR

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Truus
Amerikafan

Reis Truus: In mei van LA naar SFR

Bericht door Truus »

Hallo Allemaal,

In mei gaan wij, mijn man en ik, 21 dagen met een camper van LA naar S.FR.

De route zoals die er nu uit ziet is:
6 mei: camper ophalen bij Moturis en richting Palm Springs, of verder afhankelijk hoe snel we LA uit zijn. We willen er niet 1 dag blijven.
7 mei: Naar Kingman, omdat in 1 ruk naar GC te lang is (denken wij)of een andere tussenstop.
8 mei: Grand Canyon
9 mei GC - Monument Vally
10 mei: MV - Page, en hier, uiteraard zoals de meeste, Antelope Canyon
11 mei: Page
12 mei:
13 mei: ?? Bryce Canyon, is al een camping gereserveerd
14 mei: van Bryce naar Zion,is al een camping gereserveerd
15 mei Zion, eventueel via Ceda Breaks naar LV
16 mei: Las Vegas, uitstapje maken naar Red Rock Canyon of de Hoover dam
17 mei: Naar Death Valley
18 mei: OF via lone Pine naar Mammoth Lakes OF via Lake Isabella naar Sequoia
19 mei: Sequoia - Kings Canyon
20 mei: Richting Yosemite
21 Mei: aankomst Yosemite - voor 2 nachten is de camping geboekt
22 mei: Yosemite
23 mei: Richting San Francisco of Santa Cruz?? TIPS
24 mei: S.FR
25 mei: S. FR.
26 mei: camper ineveren.

Zoals je ziet is er 1 dag niet ingevuld. Of we kunnen van PS via Phoenix en Sedona 1 dag later aankomen in Page of we vullen die dag in bij Bryce en Zion. :wink:
Lees veel verschillende topics en reisverslagen en iedereen heeft verschillende doelen, stad, parken en rotsen :lol: en zal dus verschillende ideeËn hebben. Wij zijn niet van de lange hikes. (zijn beide 59 ik zie trouwens veel dezelfde mensen op twee forums...)

Ik, sorry wij, horen graag advies van jullie.
Truus
Laatst gewijzigd door Truus op 14 feb 2011, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
jolanxyz
Amerika-expert

Re: In mei van LA naar SFR

Bericht door jolanxyz »

Dat geel is slecht te lezen....

Die dag met de vraagtekentjes kan ik wel voor je oplossen... kwestie van Page en Monument Valley omdraaien...

8 mei: Grand Canyon
9 mei GC - Page
10 mei: Page
11 mei: Page - Monument Valley
12 mei: Monument Valley - Natural Bridges NM - Capitol Reef NP - Torrey
13 mei: Torrey - www.scenicbyway12.com - Bryce Canyon,

Op 12 mei zou je met een auto via de Moki Dugway (261) kunnen, maar of deze met een camper te doen is, weet ik niet. Anders moet je omrijden via 163/191/95. Maar je krijgt er hoe dan ook een mooie route en de weg van Torrey naar Bryce is een plaatje.
Truus
Amerikafan

Re: In mei van LA naar SFR

Bericht door Truus »

Dank je wel. Is inmiddels al aangepast zoals je ziet. Wij hebben inderdaad het stukje route zoals jij aangeeft naar Capitol Reef bekeken maar vonden het "'te veel om"'. Zullen kijken of we dit zo willen doen.

Truus
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Truus: In mei van LA naar SFR

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt bij de Grand Canyon wel wat extra tijd plannen. Misschien is een helicoptervucht iets, of doe een rangeractiviteit. En het is ook heerlijk om op Mather cG te staan en de herten langs te zien lopen.
Je kunt ook via Sedona rijden. Kijk maar eens op http://www.ontdek-amerika.nl wat daar in de omgeving allemaal te doen is. (Ik weet zeker dat René ook wel een tip heeft voor je als je naar Sedona gaat. :lol: :lol:
Een nacht extra bij Bryce is ook niet verkeerd.

Marianne
Truus
Amerikafan

Re: Reis Truus: In mei van LA naar SFR

Bericht door Truus »

Hallo Marianne,

Hebben toevallig net de route bekeken en besloten om via Sedona te gaan. Is alleen de vraag hoe we het beste van PS naar Sedona kunnen gaan. Willen dit wel in 2 etappes doen. Waarschijnlijk via Wickenburg, of heb jij nog een goede tip. We willen niet te laat in Sedona aankomen anders heb je daar weer geen tijd om iets te zien/doen.

Truus
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer