Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Death Valley lodging in Stovepipe Wells

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Death Valley lodging in Stovepipe Wells

Bericht door Yeehaw »

Wij sliepen ook in het Roadrunner gebouw. Misschien even Google Earth op?
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Hans,
op de site zelf staat een plannetje maar daar staan gewoon de gebouw namen bij en dus niet welke de standaard kamer zijn of waar die zich bevinden. Ik dacht dat jij het misschien wist omdat je er al meerdere malen verbleven had.

http://www.escapetodeathvalley.com/map

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Tucki, Roadrunner en 49er hebben TV en zijn Deluxe.
Dan kan het zijn Panamints en Cottonwoods standard zijn.

Johan
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Heb er ook heel wat rondgewandeld maar niet echt op de standard rooms gelet. Als je het precies wil weten vraag dan even op TA en mijn vriendin Frisco Roadrunner kan je alle details geven.
zupafly
Amerika-ontdekker

Bericht door zupafly »

Wij willen in juli ook een nachtje doorbrengen in death valley.
Nu vroeg ik mij af wat het beste is... stovepipe wells of furnace creek.
Ik dacht dat furnace creek ranch ietsje beter was dan stovepipe... Zijn er mensen die beide al gedaan hebben en hier ervaringen mee hebben?
En is het nodig dit te reserveren voor de zomer of zijn er steeds kamers vrij?
Thanks a lot.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

zie ook bij de hotelbeoordelingen van dit forum, daar staan van beide accomodaties verschillende beoordelingen.

furnace creek (de ranch, de inn is nog sjieker) is normaal gezien beter dan stovepipe wells, maar het is ook duurder.
Wij sliepen vorige zomer in een standaard kamer van furnace creek en ik vond het erg goed! daarom heb ik hier zonder aarzelen ook weer gereserveerd voor onze reis dit jaar (al was het weer even slikken bij de prijs, maar voor mij is het de prijs waard)

Ik denk dat beide locaties prima opties zijn, je zou kunnen kijken welke ligging je het meeste aanspreekt.
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Ik vond Stovepipe Wells al geweldig! De kamer die wij hadden was wel simpel, maar wel heel ruim en schoon. Mijn idee van een overnachting op de vakantie is dat het alleen een slaapplek is en meer niet. Ik kan wel een luxe kamer boeken, maar het grootste deel van de tijd heb je het licht uit en de ogen dicht. :lol: Qua locatie zou ik sowieso voor Stovepipe Wells kiezen, omdat je er echt in the middle of nowhere bent. Ik ben 's avonds nog naar buiten gegaan en heb genoten van de stilte en de prachtige sterrenhemel.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Furnace Creek Inn zal gesloten zijn in de zomer (open mid october-mid may). Voor beiden is iets te zeggen. Wij vonden SPW leuker maar er is minder te doen. Er is nog een overnachtings plaats in Panamint Springs. Ik heb hier een korte review over geschreven in een ander forum maar voor een centralere lokatie zou ik Furnace Creek Ranch of SPW kiezen. Panamint Springs is iets koeler.
Panamint Springs:
Well FR, the place looked like a 50 years old motel. Check in is at the gasstation and they act like the owe a Marriott. We made an internet reservation the day before but we were told they don't check those reservations and we should have called......No problems, plenty of room, only 5 rooms were occupied. We had room no 9 without a/c Not a problem in october, we used the heather. No TV, no phone, no bath no outside lights (!). Beds were good and we slept like logs. Way overpriced. We payed $ 94,-- and that is the bottom price tax and a AAA discount included. The restaurant serves burgers and fries between $ 13,-- and $ 20,-- but the Angus meat is excellent. A glass of wine is $ 7,50....The good thing is that staying here will bring contacts with the other guests. Our neighbours were a group of motorcyclists and we had some drinks together. If we had been on an RV trip we would prefer the nice campground at Panamint Springs over the barren lot at SPW for sure. Also a good thing is the bar and the excellent dining room. Step back in time but lovely and the porch of course.
Glad we stayed here for one night but one night is more than enough imo.
I already mentioned stargazing. Awesome. And yes, wifi worked every once and a while.
Forgot: Trona was uggly as always but they have a bikepath now haha
Yeehaw
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

zupafly schreef:Wij willen in juli ook een nachtje doorbrengen in death valley.
Nu vroeg ik mij af wat het beste is... stovepipe wells of furnace creek.
Ik dacht dat furnace creek ranch ietsje beter was dan stovepipe... Zijn er mensen die beide al gedaan hebben en hier ervaringen mee hebben?
En is het nodig dit te reserveren voor de zomer of zijn er steeds kamers vrij?
Thanks a lot.
Ik heb geen ervaring met overnachten in Stovepipe wells, wel met het restaurant daar, en wat dat betreft (en ook wat andere voorzieningen betreft) zit je beter bij Furnace Creek.
De cabins in Furnace Creek Ranch zijn duurder dan Stovepipe wells, maar nog wel goed te betalen. Wij hebben ook wel een luxere kamer gehad, maar zeker als je met 2 peronsen bent, is een cabin ook prima. Met 4 personen was het wat krap.
Reserveren is wel handig, dan heb je kans dat de goedkopere kamers nog vrij zijn.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer