Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Live Fotoreport en Verslag New York City
Re: Live Fotoreport en Verslag New York City

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Weer prachtige foto's Sophie!
Leuk om jou op deze manier te volgen tijdens je verblijf in New York.
Roland

Leuk om jou op deze manier te volgen tijdens je verblijf in New York.

Roland
-
- Amerika-ontdekker
Welkom thuis!
Heb genoten van je verslag en je prachtige foto's!
Ben weer helemaal geinspireerd en zin om weer terug naar NY te gaan!
Heb genoten van je verslag en je prachtige foto's!
Ben weer helemaal geinspireerd en zin om weer terug naar NY te gaan!

- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Welkom thuis, prachtige foto's weer. Ik heb wat ideeën opgedaan voor onze eigen trip, maar de foto's zullen er zeker anders uitzien. Welterusten
woooooooooooow SUPEEEER mooie fotos (Y) zeker de moeite waard alleen zit ik er zoon 3500 km vanaf ^^
beetje wazig en flink overna gedachten en de oorlog / opstand in het midden oosten dacht ik stik er maar in amerika is veel mooier =]
dit is 100% en ga in juli
Los Angeles,
Las Vegas,
Zion National Park
Bryce Canyon
nog wat andere zooi
en san diego !!
beetje wazig en flink overna gedachten en de oorlog / opstand in het midden oosten dacht ik stik er maar in amerika is veel mooier =]
dit is 100% en ga in juli
Los Angeles,
Las Vegas,
Zion National Park
Bryce Canyon
nog wat andere zooi
en san diego !!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Hoi Sophie, welkom terug.
Ik vind met name de foto's van de diverse restaurantjes erg leuk
Ik vind met name de foto's van de diverse restaurantjes erg leuk

Bedankt voor de verslagen Sophie, het ziet er super uit. De foto's zijn echt heel mooi
.
Te meatpacking is inderdaad geweldig! Tich jammer dat je niet veder Brooklyn in kon, maar ik neem aan dat er we een volgende keer komt
.

Te meatpacking is inderdaad geweldig! Tich jammer dat je niet veder Brooklyn in kon, maar ik neem aan dat er we een volgende keer komt

- Susie one
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hoi Sophie,
Welkom thuis en ik heb weer genoten van je mooie foto's.
Het is erg jammer dat je maar een kleine glimp van Brooklyn gezien heb.
Wij hebben in 2009 ook te weinig van Brooklyn gezien.
We hebben toen een beetje kunnen compeseren met de lichtjes tour met de Hop-Onn Hop-Off bus.
Als we de volgende keer weer naar NY gaan wordt Brooklyn zeker op de planning gezet.
Volgens mij heeft de vakantie je heel goed gedaan.
Groetjes,
Susan
Welkom thuis en ik heb weer genoten van je mooie foto's.
Het is erg jammer dat je maar een kleine glimp van Brooklyn gezien heb.
Wij hebben in 2009 ook te weinig van Brooklyn gezien.
We hebben toen een beetje kunnen compeseren met de lichtjes tour met de Hop-Onn Hop-Off bus.
Als we de volgende keer weer naar NY gaan wordt Brooklyn zeker op de planning gezet.
Volgens mij heeft de vakantie je heel goed gedaan.
Groetjes,
Susan
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een geweldig verslag en prachtige foto's!!
Echt super mooi!
Er staan een aantal dingen in je verslag die ik toch ook nog maar aan mn planning moet toevoegen
En die shuttle naar hostel zal ik me ook even in verdiepen! Wij zitten namelijk ook in het Broadway hostel!
(Had je al een prive berichtje gestuurd met wat vragen).
Maar wauw.. dankzij zulke verslagen krijg ik er steeds meer zin in! Vooral de foto van de koffers op Ellis Island. Erg indrukwekkend!

Er staan een aantal dingen in je verslag die ik toch ook nog maar aan mn planning moet toevoegen

En die shuttle naar hostel zal ik me ook even in verdiepen! Wij zitten namelijk ook in het Broadway hostel!
(Had je al een prive berichtje gestuurd met wat vragen).
Maar wauw.. dankzij zulke verslagen krijg ik er steeds meer zin in! Vooral de foto van de koffers op Ellis Island. Erg indrukwekkend!
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik wil ook graag weten hoe dat werkt met de shuttle, dus graag op het forum. 

- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Daar ben ik de vorige keer in NY niet aan toegekomenGeorgie schreef: en het huis van Friends (Bedford and Grove) op de foto zetten.

- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik was van plan om met de metro naar JFk terug te gaan, maar ik had toch best wel veel spullen bij me. Toen zag ik op de ochtend van m'n vertrek (ik vloog om 21.45 pas) dat het hostel een shuttle service aanbood via AirTrans (geloof ik dat het zo heette). Voor 20 dollar werd je dan opgehaald bij je hostel, en daarna langs andere hotels. De receptioniste heeft toen voor me opgebeld en geboekt. Om half 5 kwam de chauffeur me ophalen, in zo'n busje. De rit duurde wel redelijk lang omdat het spitsuur was, maar dat was niet zo erg, omdat ik toch alle tijd had. En langs al die andere hotels was ook niet zo erg. Ik vond het best een comfortabele manier, en dat voor 20 dollar.gondelier schreef:Ik wil ook graag weten hoe dat werkt met de shuttle, dus graag op het forum.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij zijn met z'n vijven en willen met de metro gaan, maar misschien is dit voor ons ook een optie. Ik heb alleen geen hotel maar een appartement geboekt. Ik ga eens even googelen.
Bedenk wel dat dat deze shuttle 20 dollar p.p. kost, dus in totaal 100 dollar. Een taxi kost slechts 45 dollar....gondelier schreef:Wij zijn met z'n vijven en willen met de metro gaan, maar misschien is dit voor ons ook een optie. Ik heb alleen geen hotel maar een appartement geboekt. Ik ga eens even googelen.
Met de metro moet je trouwens sowieso voor de airtrain betalen, dat kost dus ook 5x 5 dollar = 25 dollar.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Met z'n 5-en ben je al gauw goedkoper uit met een taxi....bij JFK staan speciale 'dispensers' en die zoeken een bijpassende taxi voor je uit, dat zal voor jullie wsl een soort busje worden, dat volgens mij even duur is als een gewone taxi.
Zoals Chris al zegt, vaste prijs 45$ (excl tax, toll en tips, reken op 65$...en NIET MEER!). vraag een bon van de chauffeur en als het goed is krijg je ook van de dispenser een briefje met gegevens. Bewaren voor als er achteraf iets mis blijkt....vergeten handtas, of zo...
Sophie, ook ik heb genoten van je verslag en je foto's....jammer dat het er al weer op zit, maar het is hier wel iets warmer (en natter....)
Zoals Chris al zegt, vaste prijs 45$ (excl tax, toll en tips, reken op 65$...en NIET MEER!). vraag een bon van de chauffeur en als het goed is krijg je ook van de dispenser een briefje met gegevens. Bewaren voor als er achteraf iets mis blijkt....vergeten handtas, of zo...
Sophie, ook ik heb genoten van je verslag en je foto's....jammer dat het er al weer op zit, maar het is hier wel iets warmer (en natter....)
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:

@gondelier Ik werk zakelijk veel met Dial7.com, en als mensen iets speciaals willen regel ik meestal een limo van Manhattan VIP Limo, ook ERG leuk hoor
.

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Ha, Dail7 ben ik ook een fan van! Voor 60 dollar excl tolls en tips kun je een minivan naar Manhattan krijgen
.

Wat een geweldige foto's van een geweldige stad!!
@Chrisp Dail7 ken ik niet
Ik heb al heel vaak met hun vanaf EWR met een Escalade naar Manhattan gereden, leuke ervaring!
Nog leukere ervaring is een limo

Ik heb al heel vaak met hun vanaf EWR met een Escalade naar Manhattan gereden, leuke ervaring!
Nog leukere ervaring is een limo

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 7725 Weergaves
-
Laatste bericht door Ellenellen
-
- 2 Reacties