Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Spareribs eten!
Spareribs eten!
Wij hebben er de gewoonte van gemaakt om elke plaats waar we komen in Hard Rock Cafe te eten! Ook in de meeste steden waar we TGI Friday's tegenkomen hebben we al heerlijk gegeten!
Nu gaan we komende zomer naar Vancouver en laat dit nou net de enige stad zijn waar én geen TGI én geen Hard Rock Café zit!
Heeft er iemand een tip voor een goede keten om spareribs te eten (die zich ook in Vancouver bevindt)?
Nu gaan we komende zomer naar Vancouver en laat dit nou net de enige stad zijn waar én geen TGI én geen Hard Rock Café zit!
Heeft er iemand een tip voor een goede keten om spareribs te eten (die zich ook in Vancouver bevindt)?
Re: Spareribs eten!
> . . . . .Vancouver en laat dit nou net de enige stad zijn waar én geen TGI én geen Hard Rock Café zit!
Volgens mij geld dat voor de meeste steden
Volgens mij geld dat voor de meeste steden

- moonlight91
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
weet niet of er een outback steakhouse in vancouver zit
maar bij outback zijn de spareribs top!!!
maar bij outback zijn de spareribs top!!!

2010 Orlando,st.Augustine,Clearwater
2011 Key`s,Everglades,Orlando
2011 GSM,Chantanooga,Atlanta
2012 Memphis(graceland) en daarna Orlando/back to the magic!
2012 florida in vogelvlucht de keys via everglades,sebring naar orlando
2013 florida/georgia
2011 Key`s,Everglades,Orlando
2011 GSM,Chantanooga,Atlanta
2012 Memphis(graceland) en daarna Orlando/back to the magic!
2012 florida in vogelvlucht de keys via everglades,sebring naar orlando
2013 florida/georgia
Zou me toch niet beperken tot TGIF en Hard Rock mbt het eten van spare ribs. Zoek in de stad waar je verblijft de echte bbq restaurants en ga daar eten.
Vandaar ook mijn vraag 

- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedoel je specifiek "spare ribs" of zijn baby back ribs ook goed? Baby back ribs (pork) kom je op bijna elke restaurant menu namelijk tegen, terwijl spare ribs (beef) wat minder gebruikelijk zijn. Ik heb lievere baby back ribs omdat ze veelal minder vet zijn dan de beef variant.
Baby Back Ribs zijn ook prima 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb in Vancouver niet echt een spare rib restaurant gezien, maar kan je wel 1 tip geven als je van spaghetti houd. The Spaghetti Factory! Die ligt in downtown Vancouver bij het Seabus station gelijk boven aan.
Verder zit er op de Commercial drive een behoorlijk groot aantal restaurants die niet duur zijn, maar wel erg goed eten hebben. De specialiteiten komen van over de hele wereld, Keniaans eten, Etiopisch, Italiaans, Chinees enzovoort. Is ook erg leuk eten daar!
Verder zit er op de Commercial drive een behoorlijk groot aantal restaurants die niet duur zijn, maar wel erg goed eten hebben. De specialiteiten komen van over de hele wereld, Keniaans eten, Etiopisch, Italiaans, Chinees enzovoort. Is ook erg leuk eten daar!
1995: Ontario-Quebec-New York
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gezien de grote populatie aziaten moet je natuurlijk ook sushi eten daar aldus mijn broer die in vancouver woont
The Spagetti Factory is inderdaad lekker eten en niet eens duur.
Verder hebben we een paar keer gegeten bij White Spot. Die Tripple-O-saus die ze daar hebben is echt lekker, bijna jammer dat ze die niet in flesjes verkopen. Ik heb er burgers en ontbijt gegeten, maar volgens de website hebben ze ook ribs.
Verder hebben we een paar keer gegeten bij White Spot. Die Tripple-O-saus die ze daar hebben is echt lekker, bijna jammer dat ze die niet in flesjes verkopen. Ik heb er burgers en ontbijt gegeten, maar volgens de website hebben ze ook ribs.
Bedankt voor jullie reacties!
Ziet er allemaal heerlijk uit! Vooral de Spagetti Factory, jammie!
Ziet er allemaal heerlijk uit! Vooral de Spagetti Factory, jammie!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij vonden de Spaghetti Factory dus he-le-maal niets! Slechte kwaliteit eten, niets bijzonders in elk geval. Ik kan het niet aanraden.
Ik zou in Vancouver inderdaad ook zeker Aziatisch eten. Wij hebben er 3 keer gesmuld van heerlijke sushi! Mjammie......
Ik zou in Vancouver inderdaad ook zeker Aziatisch eten. Wij hebben er 3 keer gesmuld van heerlijke sushi! Mjammie......
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Grappig dat mensen zulke verschillende ervaringen hebben met restaurants! Dat hou je natuurlijk altijd 
Maar sushi is inderdaad een goeie! Ik ben er gek op, alleen mijn vriend niet zo

Maar sushi is inderdaad een goeie! Ik ben er gek op, alleen mijn vriend niet zo

- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
http://www.sjpeppers.com/
Wij hebben hier 2x heerlijk gegeten! Leuke plek ook!
1e avond hebben we genoten van de vakantie in het vooruitzicht en 3 weken later het afscheids diner (einde vakantie) Heel raar.........het leek alsof we niet waren weg geweest
Wij hebben hier 2x heerlijk gegeten! Leuke plek ook!
1e avond hebben we genoten van de vakantie in het vooruitzicht en 3 weken later het afscheids diner (einde vakantie) Heel raar.........het leek alsof we niet waren weg geweest

Die ziet er ook goed uit!
Bedankt voor alle tips!
Bedankt voor alle tips!