Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Live Fotoreport en Verslag New York City
Re: Live Fotoreport en Verslag New York City
Prachtige campus van Columbia U. Is ook één van mijn favorieten, prachtige campus qua architectuur. Groot verschil met meer groenere universiteiten als Yale en Princeton, in het bijzonder t.o.v. Dartmouth
(geen beren daar!). Mooie reis gehad lijkt het erop, top!
(motiveert me om weer aan de M.S. admissions essays te zitten, Columbia zit er ook bij als (niet bereikbare
, only if a miracle happens) target school).

- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Sophie, ik ben ook nog wel nieuwsgierig hoe lang die shuttlebus er op de heen en terugweg over heeft gedaan? Ik kan me zo voorstellen dat jouw hostel zo'n beetje op het einde van de route was?
- Georgie
- Amerika-expert
Op de heenweg heb ik gewoon een taxi vanaf JFK genomen, 45 dollar flat rate plus toll en tip, was 60 dollar.
Terugweg was met de shuttle, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe lang ie er over gedaan heeft. Mijn hostel was inderdaad het eerste wat ie bezocht, en daarna nog 4 andere hotels, en toen nog door de spits door het centrum heen en de expressway op. Ik was totaal niet gestressed omdat ik zo op tijd was, dus ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe laat ik aan ben gekomen op JFK en hoe lang ik er dus over heb gedaan. Meer dan een uur, dat denk ik wel.
Terugweg was met de shuttle, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe lang ie er over gedaan heeft. Mijn hostel was inderdaad het eerste wat ie bezocht, en daarna nog 4 andere hotels, en toen nog door de spits door het centrum heen en de expressway op. Ik was totaal niet gestressed omdat ik zo op tijd was, dus ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe laat ik aan ben gekomen op JFK en hoe lang ik er dus over heb gedaan. Meer dan een uur, dat denk ik wel.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Had je het prive berichtje dat ik gestuurd had ontvangen?
- meyem
- Amerika-expert
Sophie, ik wilde ook nog even vragen hoe de transfer in Frankfurt naar het treinstation ging....is dat makkelijk en snel?
(dit ivm eventuele toekomstige vluchten van of naar Ffort....)
(dit ivm eventuele toekomstige vluchten van of naar Ffort....)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 7727 Weergaves
-
Laatste bericht door Ellenellen
-
- 2 Reacties