Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels die een 'same day' cancellation policy hebben?
Hotels die een 'same day' cancellation policy hebben?
Zijn er eigenlijk in de VS hotelketens die een cancellation policy hebben die minder is dan 24 uur, liefst nog minder dan 12 uur of zelfs no-show-no-cost? Ik ben hier wel benieuwd naar of dat zou bestaan.
Re: Hotels die een 'same day' cancellation policy hebben?
Die zijn er meer dan genoeg, ik logeer meestal in de Holiday Inn hotels and die hebben een same day cancelation policy, tot ongeveer 15 a 16.00.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Bekende ketens als Best Western, Days Inn, Super 8 (en nog veel meer) hebben vaak de mogelijkheid om tot 24 uur van te voren (soms zelfs nog korter) te annuleren. Geldt niet voor alle tarieven bij deze ketens. Zo kun je bij bijv. Days Inn en Super 8 tegenwoordig ook goedkopere (scheelt soms tot $ 10) kamers krijgen die je vooraf betaalt maar niet annuleerbaar zijn.
Kijk vooral goed bij het boeken wat de voorwaarden zijn.
Ze zijn er dus wel.
Roland
Kijk vooral goed bij het boeken wat de voorwaarden zijn.
Ze zijn er dus wel.
Roland
Advance purchase rates bij HI keten, vallen daar ook onder, cancel means money gone.
Motel6 typisch tot 6 pm free cancellation. Ik denk dat je die ook kan met 3 en 4 sterren hotels waar je "rack rate" betaalt. (dan betaal je natuurlijk wel een pak meer dan via priceline/hotwire/expedia/andere booking site). Goed de kleine lettertjes lezen als je reserveert.
Zal ik Motel6/Super8 eens verder moeten bekijken. Het lijkt erop dat het echt per hotel verschilt, Days Inn heeft bijvoorbeeld in de zuidkust (op onze route dan) allemaal 24-48 hr cancellation policy. Fijn is om een paar van hotels te hebben die je tot een paar uur van te voren nog kan cancellen, geeft weer wat flexibiliteit.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2640 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 26 Reacties