Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels die een 'same day' cancellation policy hebben?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
t1m
Amerikakenner

Hotels die een 'same day' cancellation policy hebben?

Bericht door t1m »

Zijn er eigenlijk in de VS hotelketens die een cancellation policy hebben die minder is dan 24 uur, liefst nog minder dan 12 uur of zelfs no-show-no-cost? Ik ben hier wel benieuwd naar of dat zou bestaan.
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Re: Hotels die een 'same day' cancellation policy hebben?

Bericht door pbuyse1 »

Die zijn er meer dan genoeg, ik logeer meestal in de Holiday Inn hotels and die hebben een same day cancelation policy, tot ongeveer 15 a 16.00.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bekende ketens als Best Western, Days Inn, Super 8 (en nog veel meer) hebben vaak de mogelijkheid om tot 24 uur van te voren (soms zelfs nog korter) te annuleren. Geldt niet voor alle tarieven bij deze ketens. Zo kun je bij bijv. Days Inn en Super 8 tegenwoordig ook goedkopere (scheelt soms tot $ 10) kamers krijgen die je vooraf betaalt maar niet annuleerbaar zijn.

Kijk vooral goed bij het boeken wat de voorwaarden zijn.

Ze zijn er dus wel.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Advance purchase rates bij HI keten, vallen daar ook onder, cancel means money gone.
fets
Amerika-newbie

Bericht door fets »

Motel6 typisch tot 6 pm free cancellation. Ik denk dat je die ook kan met 3 en 4 sterren hotels waar je "rack rate" betaalt. (dan betaal je natuurlijk wel een pak meer dan via priceline/hotwire/expedia/andere booking site). Goed de kleine lettertjes lezen als je reserveert.
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Zal ik Motel6/Super8 eens verder moeten bekijken. Het lijkt erop dat het echt per hotel verschilt, Days Inn heeft bijvoorbeeld in de zuidkust (op onze route dan) allemaal 24-48 hr cancellation policy. Fijn is om een paar van hotels te hebben die je tot een paar uur van te voren nog kan cancellen, geeft weer wat flexibiliteit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer