Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wie heeft vastgoed huizen in amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Re: wie heeft vastgoed huizen in amerika

Bericht door Disney-Golf »

ned in MO schreef:Daar heeft disney golf verlies op geleden durf ik te wedden (als ie nu zou verkopen) want de markt is van 2008- heden gezakt

Toch niet, heb m'n dollars aan 1,57 gekocht + koopje gedaan. :clap:
3 dingen zijn belangrijk bij het kopen van vastgoed, namelijk lokatie, lokatie en lokatie :mrgreen:

En nogmaals een investering in onroerend goed moet je op middellange termijn zien, benieuwd wat het binnen 5 jaar waard gaat zijn :?:
sherry999
Amerika-ontdekker

Bericht door sherry999 »

Oke dus jullie bedoelen hoeveel het waard is na ongeveer 5 a 10 jaar om het weer te verkopen
mijn vraag is als je nou een huis koopt en het zelf 1 keer per jaar voor vakantie gebruikt
en voor de rest gaat verhuren of je daarop dan kan verdienen.
of dat de kosten daarvoor te hoog zijn
Disney-Golf
Amerikakenner

Als je insteek geld verdienen is DOE HET NIET! Zoals Ned in MO :wink: al zegt.
Kiet draaien kan wel als je het 65 à 70% per jaar verhuurd krijgt.
Maar, let op! niet elk huis mag korte termijn verhuurd worden.
Als je er (een beetje) geld wil aan verdienen moet je het op jaarbasis verhuren en als je zelf gaat op hotel gaan.
Als je aan vastgoed wil verdienen moet je niet de plas oversteken, dat kan je hier net zo goed. :thumbup:
sherry999
Amerika-ontdekker

Bericht door sherry999 »

Ja maar ik zie het nu als een kans
doordat de prijzen van huizen zo laag zijn
en wilde weten of je dat met huren eruit haalt of dat de bijkomende kosten
heel duur zijn, of dat je iets vast kan leggen dat iemand alles regelt ook het verhuren
maar kan bijna geen sites vinden daarover
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Tegen betaling is alles regelbaar. Ook het vervangen van een kapotte lamp. Want dat mag jij niet aan je huurder vragen he, als je het op korte termijn gaat verhuren. Dan moet je huurder naar dat bedrijf bellen dat het toezicht over jouw woning heeft. En jij moet maar hopen dat dat een betrouwbaar bedrijf is dat je niet in het zak zet door te zeggen dat apparaat x aan vervanging toe was en afvoer y volledig gerepareerd moet worden terwijl dat niet het geval is...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
sherry999
Amerika-ontdekker

Bericht door sherry999 »

maar die eerste waar ik het over had
over dat appartement die time share
die kan je bijvoorbeeld voor paar jaar en
een vakantie nemen in resort
maar verdien je daar ook geld mee om te investeren in hotel
ik snap dat dat op dat kleine bedrag niet veel is maar toch noemen ze het
ontroerend goed of kost dat je alleen maar
Disney-Golf
Amerikakenner

Het is onroerend goed maar het kan inderdaad ontroerend worden als het niet aan je verwachtingen voldoet. :mrgreen:

Wat jij wil en zoekt ga je niet vinden in Florida, misschien wel in de rest van de V.S maar dat weet ik niet.
100% die een huis in Florida willen kopen doen dit vanwege de goedkope prijzen.
Mijn ervaring is dat slechts 10% het daadwerkelijk doet.
En van die 10% is ongeveer de helft ongelukkig.

Het geheim om een gelukkige eigenaar te zijn is eenvoudig.
1) koop cash zonder hypotheek.
2) koop het niet van de overwaarde van je eigen huis.
3) ga ervan uit dat het je geld gaat kosten dan gaat het geen pijn doen.
4) koop met goedkope dollars (persoonlijk vind ik nu de dollar al te hoog staan) en hou het huis minimaal 8 jaar om winst te maken.(om dan tot de conclusie te komen dat je toch niet gaat verkopen :lol: )
Als je je goed bewust bent van bovenstaande, staat er niets meer in de weg om effectief een gelukkige eigenaar te zijn van "Florida Property"

Als je geen 4/4 haalt: AFBLIJVEN!

Ik weet wat je denkt, ff snel een slagje slaan uit de vastgoedcrisis, maar als het zo eenvoudig was zou er al lang geen huis meer in Florida te koop staan...
sherry999
Amerika-ontdekker

Bericht door sherry999 »

bedankt voor alle tips ben er echt heel blij mee
wie gaan het rustig bekijken wat de mogelijkheden zijn
we zijn al een stuk wijzer geworden vanavond
maar als iemand een amerikaanse website van huizen weet
hoor het graag
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

www.realtor.com

En het is niet omdat iets 'onroerend goed' of 'vastgoed' noemt, dat het iets is wat geld opbrengt. Die term verwijst alleen maar naar het niet-verplaatsbare karakter van het goed.
Uit het woordenboek:
vast·goed
het vastgoed
al het goed dat niet verplaatsbaar is, zoals huizen, landerijen
Het is dus:
on·roe·rend
bijvoeglijk naamwoord
(juridisch) onverplaatsbaar, vast
In tegenstelling tot
roe·rend
bijvoeglijk naamwoord; roerender, meest roerend
beweegbaar, vervoerbaar
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

sherry999 schreef:maar die eerste waar ik het over had
over dat appartement die time share
die kan je bijvoorbeeld voor paar jaar en
een vakantie nemen in resort
maar verdien je daar ook geld mee om te investeren in hotel
Of je geld verdient met een time share? Zelden. Persoonlijk heb ik nog niemand gekend die er geld mee verdient heeft. Integendeel, als je er vanaf wilt, dan geraak je het vaak aan de straatstenen niet kwijt. Tenzij je iets heel erg exclusief hebt, maar dan spreek je over heel andere prijzen.
Elke
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Begin geen timeshare inderdaad! Wij zijn dus in de positie, dat we die van ons echt niet aan de straatstenen kwijt kunnen en hij staat wel in Duck, NC, aardig toeristisch. Toen we hem kochten was hij superdeluxe, maar nu na meer dan twintig jaar natuurlijk niet meer. Een timeshare alleen nemen, als je er zeker van bent hem ieder jaar te gaan gebruiken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Disney-Golf schreef:
ned in MO schreef:Daar heeft disney golf verlies op geleden durf ik te wedden (als ie nu zou verkopen) want de markt is van 2008- heden gezakt

Toch niet, heb m'n dollars aan 1,57 gekocht + koopje gedaan. :clap:
3 dingen zijn belangrijk bij het kopen van vastgoed, namelijk lokatie, lokatie en lokatie :mrgreen:

En nogmaals een investering in onroerend goed moet je op middellange termijn zien, benieuwd wat het binnen 5 jaar waard gaat zijn :?:

Tot de dollar ineens weer naar $1.57 of meer gaat. Zou me niet verbazen als dat zou gaan gebeuren.

Locatie 3x is ook al lang achterhaald. Het draait allemaal om prijs. :mrgreen: Locatie is verweven in de prijs.
Daarbij kan iets wat nu nog geen locatie is locatie worden in de toekomst.
Als je wilt investeren in Real estate in Amerika op langere termijn met geld dat je over hebt koop dan land.
Je kan het dan uit leasen aan een boer of zo zodat het voor de property tax betaalt. Ik weet hier bijv wel een paar stukjes die in de toekomst wel eens leuk geld zouden kunnen opleveren in 5-10 jaar. Ze zijn door de bank teruggenomen, klaar voor ontwikkeling als de tijd daar rijp voor is.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Ik krijg het idee dat de TS gewoon besloten heeft een huisje te kopen, zich blind staart op zijn/haar eigen "kennis" (meer: gebrek aan ervaring en/of een slimme Amerikaan heeft gevonden die dat allemaal "wel even" zal regelen) en die hem/haar ervan overtuigd heeft dat dit de kans van zijn/haar leven is. En dat niemand van de mensen hier die wat weten wat de nadelen zijn, hem/haar dat uit het hoofd zal kunnen praten.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Dat idee had ik ook al. Als iedereen negatief advies geeft en je het nog steeds als een kans ziet ...

Ook mijn ervaring is dat je aan een timeshare maar beter niet kan beginnen. Al is het wel fijn dat wij af en toe gratis op vakantie mogen, omdat mijn schoonzus geen tijd heeft om die van haar te gebruiken. :P
Afbeelding
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Time share? Een grote geld uit de zak klopperij kun je je bijna niet voorstellen alhoewel ik een iemand ken die trouw elk jaar naar zijn 4! time shares gaat :lol:

Ok om het af te leren Mevrouw de topic starter

DOE HET NIET!!! voor $15000 perjaar kan je ook heel leuk ergens elders logeren (zonder hoofdpijn)
sherry999
Amerika-ontdekker

Bericht door sherry999 »

oke weer een heel hoop informatie
ik denk dat het allemaal niet zo een goed idee was
bedankt voor de tips
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Een huis kopen kan een heel goed idee zijn. Maar niet met de info die jij ons geeft sherry999.
Hoe ga je het financieren? Waar ga je huurders vinden? Hoe weet je welke locatie goed is? Welk bedrag heb je maximaal beschikbaar?
Deze en nog veel meer vragen kan ik zo uit de losse pols schudden. Maar kan jij er NU al antwoord op geven? Of is puur de lage prijs die nu betaald kan worden voor sommige "properties" hetgeen je dollartekens in de ogen doet geven en wil je van ons alle info krijgen?

Disclaimer: ik wilde hiermee aangeven dat als je weet wat je doet, voldoende geld vrij beschikbaar hebt en eigenlijk alle info al hebt die hier gezocht werd, dat het dan een goed idee kan zijn om te investeren in vastgoed in een vreemd land. En zelfs dan nog bestaan er geen garanties.
sherry999
Amerika-ontdekker

Bericht door sherry999 »

Daarvoor zoek ik dus nog betrouwbare site die het verhuur voor je regelt
en dacht ik later aan appartementen op resort
we hebben best wel wat gespaard voor te besteden alleen gaan we nu eerst kijken
wat betrouwbaar is en ook om er zelf naar toe te gaan op vakantie dat is gewoon de
eerste gedachten met de hoop er ook een beetje op te verdienen
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@sherry999, heb je überhaupt ervaring met investeren in vastgoed? In huizen kopen en deze dan verhuren?
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Sherry, er schijnt in MO een eerlijke makelaar te wonen, ik ben nog nooit in MO geweest en heb derhalve in de US nog nooit en echt eerlijke makelaar ontmoet. Er zijn in dit land een ontstellend groot aantal makelaars (vnl. vrouwen) en die proberen allemaal huizen etc. te verkopen. Meestal zijn ze verbonden aan een groot makelaarskantoor, betalen maandelijks kosten plus een belangrijk percentage van hun verdiensten (soms 50 %).
De makelaar vertelt je precies wat je wilt horen, sterker nog, gelloft vaak zelf de onzin die ze uitkraamt, plus over bepaalde dingen zijn makelaars gewoon onwetend en jij ontdekt wat en hoe nadat de koop is gesloten.

Vervelende vragen aan jou: hoe goed is je kennis van de Engelse taal (US variant), wat weet je van de cultuur hier, heb je een rudimentaire kennis van het recht (I'll see you in court !), heb je een idee van de belastingwetgeving Federaal, staat, en county waar het begeerde object staat.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer