Dank jullie! Vooral met de wegnummers die Yeehaw gaf zie ik dat dat inderdaad een wel hele lange omweg zou worden. We gaan die dag namelijk van Cortez naar MV.
Jammer, maar ik denk dat we Muley Point dan maar voor gezien houden.
Van Mesa Verde naar Monument Valley kan je bv langs 4Corners (beetje tourist trap), dan via Bluff naar Mexican Hat en even een kort uitstapje naar Gooseneck SP. Alles verhard en redelijk vlak.
Super! Four corners en Goosenecks stonden al op het programma. Misschien dat we 's ochtends nog even bij Canyons of the Ancients stoppen, maar verder is het zo helemaal goed.
Ik weet niet of Canyon of the Ancients nog veel toevoegt na Mesa Verde. We hadden dit nagevraagd in het Anasazi Heritage center in Dolores en er zijn nogal wat onverharde wegen in het park. Dat heritage center is trouwens wel leuk om te bezoeken vonden wij. Prachtig gebouw en interessant. Je kan dan van Mesa Verde eerst rechtsaf slaan op 160 naar Mancos. In Mancos zit een heerlijke bakkerij waar je ook broodjes voor onderweg kunt kopen. Er zit zelfs een kleine bibliotheek in. Dan van Mancos 184 nemen naar Dolores. Een mooie weg en let op de Buffalo farm aan je rechterhand onderweg. Na het Heritage center bezoek terug naar Cortez en verder naar 4Corners.
Yeehaw
Yeehaw, echt ontzettend bedankt! Ik ben zo blij met tips over kleine dingen die je niet in een reisgids tegen komt, vooral de bakkerij en de buffalo boerderij spreken me erg aan! Handig dat dat allemaal onderweg is, dan doen we zeker het visitor center in plaats van de canyon.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.