Ik ben ook door dokter Schulte gekeurd en er is, bij het maken van de afspraak die ik zelf heb gemaakt na ontvangst van de formulieren van KCC, nooit om mijn telefoonnummer gevraagd.
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij of zijn zoon (Junior Schulte) of hun assistente mensen gaan nabellen voor een afspraak, het is superdruk daar! Bovendien hebben ze volgens mij een voorkeur dat je, voordat je je door hen laat keuren, eerst de X-rays laat maken dus waar is die afspraak dan gebleven? Het lijkt er eerder op dat er sprake is van een persoonsverwisseling ofzoiets.
En voor wat betreft die "arrogante houding", ik vind het niet gepast om te oordelen over iemand die ik niet ken en mijn mening is echt puur gebaseerd op wat je schrijft maar als je omgeving dat soms ook opmerkt is het misschien niet verkeerd om eens door te vragen. Jouw familie en vrienden zijn immers jouw spiegels en kunnen als geen ander jou vertellen hoe je overkomt. Dan is het aan jou om te bepalen wat je ermee doet.
Nafets, ik hoop oprecht dat je je dromen waar kan maken, je lijkt me er slim genoeg voor en Amerika is er bij uitstek het land voor. Ik denk persoonlijk ook niet dat de meeste mensen hier je willen "afzeiken" o.i.d. maar je verhalen zijn wel erg sterk voor iemand van 20 jaar. Dat snap je denk ik zelf ook wel

Bedenk dat dit een forum is en je je dus ook niet hoeft te verdedigen of te bewijzen maar er zijn wel heel veel aardige en vooral hulpvaardige mensen actief hier die door eigen ervaring wijzer zijn geworden en hun kennis graag met anderen willen delen en willen adviseren. Natuurlijk heeft niemand alle wijsheid in pacht maar met elkaar kom je een heel eind en puur op die kennis zijn er meerdere mensen in jouw situatie gewoon erg sceptisch