Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2011 gewonnen, USAFIS... ??
Re: DV-2011 gewonnen, USAFIS... ??
Voor het geval je nog een keer komt kijken: nee we zijn niet jaloers. Wel worden we wat schichtig als iemands verhaal wat onwezenlijk begint te worden, maar, zoals gezegd, 'benefit of the doubt'. De meeste mensen die hier antwoorden besteden veel tijd en zorg aan die antwoorden. Het is dan niet zo leuk als je achteraf ontdekt dat iemand het hele draadje al in een kreukel heeft gelegen achter zijn putertje.
Wat je ook aan het doen bent, hier in de US of in Ned., ik wens je het allerbeste.
Wat je ook aan het doen bent, hier in de US of in Ned., ik wens je het allerbeste.
Laatst gewijzigd door USInsider op 01 mar 2011, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Bah, al dat goedbedoelde advies is nu gewoon verspilde tijd ... wat ziekelijk! 

Ik weet niet hoor, maar het gros van de mensen met een holding, stichting, eigen bedrijf, boek, hebben geen eens tijd om op fora rond te struinen. Daarnaast gaan dat soort mensen echt niet op fora over zichzelf blaas kalken. Zie je het al voor je dat John de Mol vrolijk op dit forum komt vertellen wat ie doet en hoe 'goed' ie wel niet is...
Conclusie: Nafets komt aandacht tekort en met elke post voeden we hem. Don't feed the troll!!
Conclusie: Nafets komt aandacht tekort en met elke post voeden we hem. Don't feed the troll!!

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij jaloers?
neh ik niet. Wat jij wil heb ik al immers?
Vind het wel humor.
Maar goed wat hier uit blijkt is dat als je begint leugens te vertellen je je die op een gegeven moment niet meer herinnert en dan val je door de mand
Dit soort ziekelijk gedrag haalt je op een gegeven moment in, in de echte wereld en dan wordt je er op afgerekend.
Zat net een ander voorbeeld hiervan te lezen. If it sound too good to be true, it usually is.

Vind het wel humor.
Maar goed wat hier uit blijkt is dat als je begint leugens te vertellen je je die op een gegeven moment niet meer herinnert en dan val je door de mand

Dit soort ziekelijk gedrag haalt je op een gegeven moment in, in de echte wereld en dan wordt je er op afgerekend.
Zat net een ander voorbeeld hiervan te lezen. If it sound too good to be true, it usually is.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Volgens mij hier nog een blog van Stefan en zijn Amerika dromen. De vliegbrevetten zijn een terugkerend thema, alleen nu gaat het over een universiteit in New Mexico icm Medical School. Lees de posts eens vluchtig door; weer errug veel blabla.
http://stefan-goesusa.blogspot.com/
http://stefan-goesusa.blogspot.com/
Hmm, dat verhaal komt me heel bekend voor. Er was hier eens een user, Flying Yankee als ik het goed heb, met hetzelfde verhaal.
Edit: Bovenstaande blog hoort idd bij Flying Yankee. Denk (of hoop.. hmm) dat het toch een andere Stefan betreft. Misschien houden Stefans gewoon heel erg van vliegen
Edit: Bovenstaande blog hoort idd bij Flying Yankee. Denk (of hoop.. hmm) dat het toch een andere Stefan betreft. Misschien houden Stefans gewoon heel erg van vliegen

Laatst gewijzigd door SemJes op 01 mar 2011, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niet of het andere blog ook van hem was, maar ik heb nog een blog gevonden wat overeen met de meeste verhalen hier. Daar staat ook een foto van zijn twitter account op, en dat is dezelfde foto als die hij hier als avatar had. Zelfde persoon dus in dit geval. Weet alleen niet of het netjes is om de link te plaatsen.
Zoals ik eerder aan gaf, lijkt het er op dat hij niet direct liegt, maar is een halfvol (of half leeg) glas bij Nafets direct vol...
--edit: Quote verwijderd ivm privacy.
Zoals ik eerder aan gaf, lijkt het er op dat hij niet direct liegt, maar is een halfvol (of half leeg) glas bij Nafets direct vol...
--edit: Quote verwijderd ivm privacy.
Laatst gewijzigd door OscarG op 01 mar 2011, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Ik weet niet hoor, maar die quote is dat niet privacygevoelig? Een google op zijn bedrijf levert al een website op (ik ga deze niet hier delen daar ik niet wil dat ik straks iemand zijn privacy schendt).OscarG schreef:Ik weet niet of het andere blog ook van hem was, maar ik heb nog een blog gevonden wat overeen met de meeste verhalen hier. Daar staat ook een foto van zijn twitter account op, en dat is dezelfde foto als die hij hier als avatar had. Zelfde persoon dus in dit geval. Weet alleen niet of het netjes is om de link te plaatsen.
Laatst gewijzigd door Ridley op 01 mar 2011, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry, helemaal niet aan gedacht dat je die quote ook kon googlen! Kan je die quote uit jouw post ook verwijderen aub?
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Dankje. Inmiddels is ook die blog offline heb ik gezien, dus hij leest nog wel mee 

Vreemd, maar zoals ik al gezegd had over die Greencard die hij naar eigen zeggen 'gewonnen' had. Hij heeft er niet bij vermeld dat hij een barcode had opgestuurd, en zonder die barcode wordt het niet in behandeling genomen als ik me niet vergis 

Ik stel voor dat we de zaak nu laten rusten. De luchtbel is doorgeprikt. Het is niet nodig de "dader" nog verder de grond in te trappen of nog meer leugens te ontmaskeren.
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Neen, neen, niet laten rusten!
Ik was net van plan om er een boek van te maken en het uit te geven in Londen en New york.
Nu ken ik het einde niet....
Ik kan misschien zelf een einde schrijven maar zoveel fantasie heb ik niet...
Ik was net van plan om er een boek van te maken en het uit te geven in Londen en New york.

Nu ken ik het einde niet....

Ik kan misschien zelf een einde schrijven maar zoveel fantasie heb ik niet...

We weten overigens nog steeds niet zeker of het allemaal fantasie was.
Ervaring heeft mij geleerd dat het echte leven vaak vele malen verbijsterender is dan ik het bij elkaar kan bedenken.
Ervaring heeft mij geleerd dat het echte leven vaak vele malen verbijsterender is dan ik het bij elkaar kan bedenken.
Klopt, maar dergelijke verhalen kloppen, dit verhaal klopt niet.oortjes schreef:We weten overigens nog steeds niet zeker of het allemaal fantasie was.
Misschien was het alleen maar wat opgeklopt ?
opgeklopt! Dankje! Dat woord kon ik maar niet opkomen om het te beschrijven! Volgens mij komt het daar ook op neer idd.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Vind ik erg naïef gedacht, maar goed...iedereen heeft recht op zijn eigen conclusie 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
zou de foto van facebook ook niet echt zijn? Ziet er namelijk wel erg goed uit
Heeft deze fantasie niet nodig,kan zo fotomodel worden,Of zijn dit ook deel van de plannen?

http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;