Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

boeken van hotels

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
hanne13
Amerika-newbie

boeken van hotels

Bericht door hanne13 »

Hallo,
mij vriend en ik gaan dit jaar voor het eerst naar Amerika. We wilden een rondreis maken aan de weskust (Zion, Yosemiti, Las vegas, San fransisco, page, Los Angeles, Grand Canyon, ...) We gaan van 9 juli tot 30 juli. We weten niet goed of we alle hotels best op voorhand boeken of niet? Want we zitten in het hoogseizoen en hebben schrik voor de te hoge prijzen als we ter plaatse een hotel zouden zoeken.
Zijn er nog plaatsen die jullie aanraden om zeker te doen, want we hebben hier nog niet veel ervaring in.

Alvast bedankt!

Hanne
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Re: boeken van hotels

Bericht door lyan »

Ik zou voor de druk bezochte plekken vast wel een hotel zoeken, dan weet je wat je kwijt bent en ben je verzekerd van een plek om te slapen.
Even de annulering voorwaarden lezen en hotels boeken die te annuleren zijn en als je dan je reisplannen wijzigt of een leuker/goedkoper hotel vindt, dan kan je deze zo weer annuleren. Wij zoeken vaak via a1 discount, maar je kan ook altijd even kijken op de site van het hotel zelf, gewoon even goed zoeken voordat je boekt, soms scheelt dat echt!
Mocht je lid zijn van de ANWB, dan kan je gaan voor AAA-korting (de Amerikaanse versie van de ANWB)
In/bij de nationale parken kan het erg druk zijn, dus daar van te voren reserveren lijkt erg verstandig.
marrie
Amerika-ontdekker

Bericht door marrie »

Ik sluit me daarbij aan. Als je in de nationale parken wil verblijven, dan is het wel verstandig om dat te reserveren. Wij hebben 2 jaar geleden jullie reis ook in de zomervakantie gemaakt en hebben toen de meeste hotels/motels ter plekke gevonden, maar een aantal reserveringen van tevoren al in nederland gemaakt. (eerste nacht in USA is trouwens verplicht om van tevoren te regelen)
Wij boekten vaak de avond van tevoren het hotel via hotwire en priceline op de laptop (of als je die niet meeneemt, in de lobby van het hotel). Op die manier lag ons schema niet te vast, zodat we er terplekke nog wat van konden afwijken. We hebben echt geen hoge prijzen hoeven te betalen.
Ook is het een tip om in hotels/ restaurants een blaadje meenemen met daarin allemaal coupons voor hotels/ motels. Ik dacht dat dit zoiets heette als "supersaver" ofzo. Gewoon coupon uitknippen en inleveren bij aankomst. We belden soms van tevoren of ze plek hadden.
Maar zoals gezegd, als je wilt overnachten in een NP gaat dat niet op!
Wat is jullie reisschema?

ps) voor hotwire en priceline zie andere topics....gebruik anders even de zoekfunctie!
Pieter & Mirjam
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Pieter & Mirjam »

Kan me voorstellen dat je redelijk "vrij" wilt zijn wat betreft je overnachtingen, hoewel dat ook weer persoonlijk is. Wij hebben wel alle overnachtingen geboekt,
met daarbij wel dat de meeste nog te annuleren zijn (behalve die je via het bieden op priceline en hotwire "wint").
De reden is dat wij het de vorige x (in 2009) als zeer prettig hebben ervaren dat we al een lkkr bedje geregeld hadden en niet meer hoefden te zoeken als
je al de hele dag hebt gelopen, gereden, trails hebt gelopen etc. En daarbij komt ook nog dat je veel voorpret hebt bij het uitzoeken ervan en
het voordeel dat je even iets langer de tijd ervoor (kunt) nemen.

Tip: pak bijv. Tripadvisor erbij, hier kun je in alle plaatsen (ook de parken) de overnachtingsmogelijkheden
erbij zoeken, met daarbij de ervaringen van andere reizigers. Werkt super! Maar zoals de rest al zegt, schrijf je route uit, met je aantal km's, tijd etc.
Dan zou ik zeker de overnachtingen bij/in de parken regelen, veel zit al vol waarschijnlijk.

Succes!

Gr Mirjam
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
2015 - NYC- LAS VEGAS Christmas/New Years' Eve
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Las Vegas zou ik zeker vooraf boeken. Al is het in die stad geen hoogseizoen in Juli (erg warm), is het toch wel erg handig om een hotel aan de Strip te reserveren. De bekende hotels in Las Vegas zijn megagroot, je wandelt niet even naar binnen om te kijken of er plek is tegen een fatsoenlijke prijs. Daarnaast kan je, door vooraf goed te shoppen en onderzoek te doen (lees bv reviews van de hotels op Yelp.com of tripadvisor), heel goed bepalen wat de beste hotels zijn. Er is veel verschil in kwaliteit tussen de hotels op de Strip (nieuw/oud, luxe/aftands, grote/kleine kamers, mooi zwembad/betonnen doos enz.). Als je je budget aangeeft wat je maximaal kwijt wilt zijn, kunnen er op dit forum goede aanbevelingen gedaan worden.
hanne13
Amerika-newbie

Bericht door hanne13 »

Oh, leuk dat we zo snel reactie krijgen. Onze route is nog niet helemaal vastgelegd. Omdat we leken zijn, moeten we er veel tijd aan besteden! =D De eerste week ligt vast:
9/07 LA (aankomst is pas 's avonds)
10/07 LA
11/07 naar palm springs
12/07 Palm Springs naar Laughlin (owv de dure prijzen in lake havasu)
13/07 Lauhglin naar Williams
14/07 Williams naar Page
15/07 Page naar Moab

Verder zijn we nog niet geraakt. =D

Hebben jullie aanraders om in die buurt te gaan bezichtigen?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou het niet op deze manier gaan plannen, maar eerst kijken wat je wilt bezichtigen en een globale route maken. Wil je trouwens niet naar de Grand Canyon? En waarom zowel in Palm Springs als in Laughlin overnachten?
Je zegt dat de eerste week vast ligt; bedoel je dat er al hotels gereserveerd zijn?

Marianne
hanne13
Amerika-newbie

Bericht door hanne13 »

Wij meenden vanuit Williams naar de grand canyon gaan. De hotels zijn geboekt met mogelijkheid tot annulering.
Is het niet mogelijk om naar de grand canyon te gaan vanuit williams?

En die twee dagen van Laughlin en Palmsprings, daar hebben we op de tussenweg dingen gepland.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Waarom geen overnachting in Grand Canyon Village of Tusayan?
Dat is veel dichterbij en ook nog betaalbaar.

Heb je je route hier al gepost? Ik vraag me af wat je precies allemaal gaat doen tussen palm Spring en Laughlin.
Vaak wordt het volgende aangeraden:
9/07 LA (aankomst is pas 's avonds)
10/07 LA
11/07 LA - Palm Springs (in plaats van Palm Springs wordt ook Needles vaak aangeraden, de eerste dagen ben je verschrikkelijk vroeg wakker zodat je veel meters kunt maken.)
12/07 Palm Springs - Grand Canyon
13/07 Grand Canyon - Page
14/07 Page
15/07 Page - Moab
hanne13
Amerika-newbie

Bericht door hanne13 »

Dat kan ik inderdaad wel eens bekijken. Ik vind het heel moeiljk om in te schatten hoeveel tijd we nodig zullen hebben op de verschillende plaatsen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ben wel benieuwd wat je dan gepland had op het eerste stuk. Als je heel veel tijd hebt kun je daar natuurlijk ook alles op je gemak doen, maar er zijn mooiere dingen te zien dan dat stuk.
Vanuit Williams is het niet heel erg ver naar de GC, maar te ver om een zonsopkomst of-ondergang in het park mee te maken.
Lees eens wat reisverslagen om ene idee te krijgen van de mogelijkheden en om te izen wat je aanspreekt en wat niet.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer