Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Drukte NY begin maart?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Bobbus
Amerika-newbie

Drukte NY begin maart?

Bericht door Bobbus »

Hallo allemaal,

Over twee weken zit ik een aantal dagen met m'n vriendin in NY, onze eerste keer in de USA! We vertrekken vrijdag 4 maart en vliegen donderdag 10 maart 's avonds weer terug.

Nu heb ik al een tijdje zitten kijken naar de verschillende passen die je kunt kopen voor musea e.d., maar ik twijfel hier nog over.
Van de New York CityPass zijn er eigenlijk maar 3 dingen die we echt willen doen, namelijk het ESB, Top of the Rock en het AMNH.
De prijs voor die attracties los ligt op $53. De pas kost $79,99. Als boottochtje nemen we dan in plaats van de Circle Line de Staten Island Ferry die gratis is.

Het enige voordeel van de pas is dan dat je eventuele wachtrijen kunt skippen, maar in hoeverre zijn die er begin maart?

Of zijn jullie van mening dat de Circle Line Cruise een grote meerwaarde heeft ten opzichte van de ferry en dat is toch de pass moet nemen?

Ik hoor graag van jullie! :thumbup:
kendor
Amerikakenner

Re: Drukte NY begin maart?

Bericht door kendor »

De ferry geeft alleen zicht op de skyline. Met de Circle Line ga je helemaal rond Manhattan. Je vaart onder alle bekende bruggen,langs United Nations etc etc.
Je krijgt leuke informatie en krijgt hierdoor een goed beeld van Manhattan gezien vanaf het water.
De ferry vaart alleen maar heen en weer en voegt voor de rest weinig toe.
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Ik zou voor die 3 attracties inderdaad gewoon losse kaartjes kopen. Trouwens met de new york pass moet je bij het ESB ook in de rij staan voor een kaartje of je moet een veel duurdere Express Pass aanschaffen.
Eliseken
Amerika-newbie

Bericht door Eliseken »

Hey,

Ik en mijn vriend hebben vorig jaar de Circle Line Cruise gedaan en ik vond deze echt de moeite, wij hebben toen voor de tour rond heel Manhattan gekozen.
Wij hadden een leuke, grappige gids.
Echt een aanrader!
raul
Amerika-ontdekker

Bericht door raul »

Eliseken schreef:Hey,

Ik en mijn vriend hebben vorig jaar de Circle Line Cruise gedaan en ik vond deze echt de moeite, wij hebben toen voor de tour rond heel Manhattan gekozen.
Wij hadden een leuke, grappige gids.
Echt een aanrader!

Dien je voor deze tours best te reserveren of is er voldoende plaats hiervoor? Ik heb reeds een NYpass aangekocht waarin deze tours zijn inbegrepen maar die ik ter plaatse dien af te halen waardoor ik dus nog niet kan reserveren.
kendor
Amerikakenner

Bericht door kendor »

Ik weet wel zeker dat er plaats genoeg is in maart. Ikzelf zou niet reserveren.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer