Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tripdeck
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Tripdeck
Ik wil toch graag een beetje reclame maken voor Tripdeck. Het is een Iphone/pod app maar ook op internet te gebruiken.
Je kunt je hele reis daar in kaart brengen. Je bevestigingsmailtjes van hotels e.d kan je naar een bepaald emailadres mailen en verschijnt dan automatisch in de juiste volgorde op je Iphone. Incl reserveringsnummers, telefoonnummers en noem maar op.
Zo kan je hotels, vluchten, huurauto's allemaal in kaart brengen. Ik vind het super ideaal en vond het wel een aparte vermelding waard.
Meer info http://itunes.apple.com/nl/app/id338048730?mt=8
Je kunt je hele reis daar in kaart brengen. Je bevestigingsmailtjes van hotels e.d kan je naar een bepaald emailadres mailen en verschijnt dan automatisch in de juiste volgorde op je Iphone. Incl reserveringsnummers, telefoonnummers en noem maar op.
Zo kan je hotels, vluchten, huurauto's allemaal in kaart brengen. Ik vind het super ideaal en vond het wel een aparte vermelding waard.
Meer info http://itunes.apple.com/nl/app/id338048730?mt=8
Re: Tripdeck
Ziet er goed uit dimple. Heb 'm ook binnen gehaald. Bedankt. 

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- emporionelis
- Amerika-ontdekker
Same here!! Dank voor de tip!Corry schreef:Ziet er goed uit dimple. Heb 'm ook binnen gehaald. Bedankt.

Voor Android telefoons is er een vergelijkbare applicatie, kan ook op internet worden gebruikt: http://www.tripit.com/
Toch leuk dat de heren smartphone fabrikanten ervoor gekozen hebben om met drie-vier verschillende operating systems op de markt te komen.
Laat dat nu net de reden zijn die mensen zoals ik ervan weerhoud om een smartphone te gaan kopen.
Laat dat nu net de reden zijn die mensen zoals ik ervan weerhoud om een smartphone te gaan kopen.
De app Tripdeck maakt gebruik van de website die Roy noemt. Kortom, dus voor Android én Apple te gebruikenMaVi schreef:Laat dat nu net de reden zijn die mensen zoals ik ervan weerhoud om een smartphone te gaan kopen.

- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan niet wachten totdat ik alle bevestigingen binnen heb en alles kan gaan mailen
En straks mijn nieuwe Iphone ophalen dus ik kan mijn lol niet op

En straks mijn nieuwe Iphone ophalen dus ik kan mijn lol niet op

Heb 't programma zelf nog niet gebruikt, hopelijk deze zomer

Volgens die redenering heb je dus ook nog geen computer?MaVi schreef:Toch leuk dat de heren smartphone fabrikanten ervoor gekozen hebben om met drie-vier verschillende operating systems op de markt te komen.

- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Lijkt me wel handig, maar alleen: je moet wel online zijn om je gegevens te bekijken. Hoe doen jullie dat dan in het buitenland? Kopen jullie daar een sim-kaart? Als ik een dataverbinding in het buitenland maak betaal ik me blauw 

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hmmmm....daar heb ik nog niet naar gekeken. Dat is inderdaad wel ff een minpuntje
Dan maar naar een Wifi punt oid. (of de kosten op de zaak boeken
)

Dan maar naar een Wifi punt oid. (of de kosten op de zaak boeken

TripIt werkt volgens de website ook zonder internetverbinding.
- Doockles
- Amerika-expert
Mmmh, er staat inderdaad "Get instant access to all the trip planning information you might need while you're traveling, even when you can't connect to the Internet."
Dat zou het al heel wat interessanter maken.
Straks dan nog maar eens opnieuw proberen. Gisteren kreeg ik de melding dat ik een internetverbinding nodig had. Maar misschien dat de app de data ook wegschrijft op je smartphone zelf.
Dat zou het al heel wat interessanter maken.

Onze reisverslagen:
De twee echte smartphone(blackberry en windows vind ik niet echt:)) systemen zijn IOS(apple) of Android(google). Keuze valt best wel meeMaVi schreef:Toch leuk dat de heren smartphone fabrikanten ervoor gekozen hebben om met drie-vier verschillende operating systems op de markt te komen.

-
- Amerika-expert
Ik ben er gisteren mee bezig geweest en uiteindelijk kwam ik via tripdeck bij Trip it terecht om alles via de laptop in te voeren.
En heb ik dus nu gewoon de Tripit app gedownload en die doet het perfect.
Ook off-line.
En heb ik dus nu gewoon de Tripit app gedownload en die doet het perfect.
Ook off-line.
Daarom vind ik Tripit ook beter, je kunt gewoon elke keer de laatste update naar je mobile device downloaden
. Ik ben ook best wel onder de indruk van de mate van accuraatheid waarmee Trip it mijn doorgestuurde mailtjes importeert.

- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
En zo komen we er toch mooi samen uit. Ik zal vanavond trip it ook even installeren. 

- Doockles
- Amerika-expert
Ik gebruikte al de Tripit app (voor android
). Heb het net nog even uitgetest en het werkt dus inderdaad offline. Super! 

Onze reisverslagen:
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat ik het fijne vindt bij Tripdeck is dat je zelf dingen kunt invullen. Ben ik nou kippig of kan dat bij Tripit niet? Of moet je dat online doen?