De rivier is in aug niet zo diep meer, bij campground dan. De kids speelden erin. Ik liep er wat door te waden. Sommige mensen zetten hun stoel erin en pakken er een bier en boek bij.
Yosemite falls stelt in aug niet veel meer voor denk ik maar dat hangt ook van het weer en verloop seizoen af.
Mist trail niet erg zwaar.. naar beneden niet.

Wij kwamen van SF en waren niks aan hoogte (1700m) gewend het was goed te doen maar ook wel zweten. Wij hadden veel drinken, boterhammen, dextro en bananen mee. Het laatste stukje (granieten trap met ongelijke treden) naar de bovenkant van Vernall is moeite waard maar wel puffen hoor. Eigenlijk had ik wel verder gewild maar dat was vooraf ... toen we boven waren was het wel genoeg en zijn we niet naar Nevada gegaan. Lekker op je eigen tempo doen. Wij waren om 8.45 vertrokken en om 12 uur weer in het 'dorp' .
Het was meer dat ik je wil zeggen dat je je soms niet moet vastpinnen wat je allemaal gaat doen. Soms moet je het schema ook even loslaten en gaan zwemmen of relaxen alsje zin hebt. Het is ook vakantie!