Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor onze reis door het Noordoosten?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Vanessa_G
Amerika-ontdekker

Tips voor onze reis door het Noordoosten?

Bericht door Vanessa_G »

Hallo,

Over 4 weken vertrekken we eindelijk naar Amerika! Sommigen van jullie weten misschien al dat we eerst 2,5 week naar het Zuidwesten gaan en daarna nog 1,5 week naar het Noordoosten. Ik ben me al aan het inlezen in de reisverslagen etc op het forum, maar ik hoop dat jullie me ook een beetje kunnen helpen aan een leuke route voor het Noordoosten. Er zijn een aantal dingen die we graag willen doen, maar verder weet ik nog niet zo goed wat past binnen de rest van onze route.

Dag 1: we komen 6 uur 's ochtends aan vanuit Los Angeles, pikken de auto op en willen dan een paar uurtjes richting Harrisburg/Gettisburg/Lancaster?
daar ergens overnachten
Dag 2: Wat van de omgeving bekijken en dan naar Pittsburgh rijden en daar overnachten
Dag 3: Pittsburgh (mn vader die ook meegaat, heeft in pittsburg gewerkt/gewoond, vandaar dat we daar 2 nachten willen blijven)
Dag 4: Niagara Falls met overnachting (Canadese kant, hotel is al geboekt)
Dag 5: Toronto?
Dag 6: ?
Dag 7: ?
Dag 8: New York
Dag 9: New York
Dag 10: New York
Dag 11: Terug naar NL :-(

Wat we vooral niet weten is of we in toronto moeten overnachten, Om Lake Ontario heen of vanuit Toronto weer terug en dan richting Rochester of Syracuse naar New York? Of is het een idee om langs de kust te rijden of is dat niet haalbaar of niet zo leuk in april qua temperatuur? Past er nog een National park of iets dergelijks in ons schema?
1,5 week is natuurlijk niet lang genoeg om alles te doen . We willen ook niet 1,5 week alleen maar in de auto zitten. Maar wat we sowieso willen doen: Pittsburgh, Niagara Falls, New York, Harrisburg of lancaster of Gettysburg en nog een dagje Canada. Waarschijnlijk dat dit al voldoende is om 1,5 mee te vullen, maar dan gaat het vooral om dag 6 en 7. Hoe kunnen we op de leukste manier in 2/3 dagen van Toronto naar New York

Ik hoop dat jullie me verder op weg kunnen helpen :)
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Tips voor onze reis door het Noordoosten?

Bericht door Petra/VS »

Vanuit Toronto zou ik zeker langs de Canadese kant naar de Thousand Islands Regionrijden. Dat is prachtig en er is veel te doen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Thousand Islands is mooi, maar mij lijkt in april nog beperkt wat er open is.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Oeps, ja, ik had niet naar de tijd van het jaar gekeken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer