Maar er zullen best veilige gebieden zijn tot de drugs maffia ook daar begint. Ik heb niets te zoeken in Mexico, genoeg mooie stranden in Amerika en eilandjes in de buurt
@ Grandu & gleuknie
Dan wordt het zoeken voor mij, een berg/heuvel in de buurt van de grens.
Ik ben eind mei in San Diego.
Ziet er echt heel apart uit.
gleuknie schreef:Mijn tip is om nergens de grens over te gaan. Er heerst daar nog altijd een hevige drugsoorlog en het lijkt mij nog steeds niet veilig om de grens over te gaan.
Sorry, maar dit is wat mij betreft echt niet zo. En vooral veel "van horen zeggen". Ik ben regelmatig in Mexico geweest en een half jaar geleden nog van San Diego naar Tijuana gegaan en heb niks gewelddadigs meegemaakt. Het is natuurlijk wel een typische grensstad en daardoor wat "rough around the edges", maar als toerist heb je daar niks mee te maken. ik vond het vooral een hele interessante kennismaking met Mexico en als je gewoon je gezonde verstand gebruikt is er echt niet zoveel aan de hand. Wel zou ik het de komende tijd dit in de gaten houden, maar mocht je in de gelegenheid zijn om even de grens over te steken zou ik dat zeker doen.
Neem de I-5S, zo'n 4 km voor de grens neem je de afrit naar Dairy Mart Rd, steek de Tijuana River over en sla links af op Monument Rd. Het door Grandu aangegeven punt ligt nagenoeg op de grens, ongeveer 400 meter van Monument Road af. De doodlopende Monument Rd komt even verderop ook nagenoeg aan de grens.
P.S.
Als je een hek tegenkomt; niet overheen klimmen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.