Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisverslag week Orlando amusementsparken
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Reisverslag week Orlando amusementsparken
We zijn weer terug in het prachtige bloeiende Virginia na een fantastische week in de Orlando amusementsparken! Het reisverslag is hier te lezen en sommige foto's staan online, meer volgen (zie onderaan reisverslag voor links).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Orlando foto's
Al mijn foto's van vorige week staan nu hier, zoveel mogelijk verdeeld in albums per park.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Leuke foto's Petra. Ik krijg er heimwee van. Het is al weer 5 jaar geleden dat wij voor de laatste keer in Orlando waren.
Jullie hebben genoten zo te zien en hadden er mooi weer bij. Ook zag ik dat je toch nog naar Animal Planet bent geweest.....
Bedankt voor het meekijken.
Groetjes Marjan
Jullie hebben genoten zo te zien en hadden er mooi weer bij. Ook zag ik dat je toch nog naar Animal Planet bent geweest.....
Bedankt voor het meekijken.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties